Osislove Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hei. Jeg drakk på fredag og var litt fyllesyk på lørdag, bare siden jeg ikke hadde fåtf spist. Var ute også på lørdagen men merket ingen tegn til fyllesyken da, kan det komme så sent som på mandag enda heg var i helt fin form på søndag? Lurer på om d er spysjuka jeg får eller om det er fyllesyken som slår inn så sent? Mvh osislove
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Kan være fyllesyken, men kan også være spysyken. Kommer jo kanskje litt ann på hvor mye du drakk. Hvordan dårlig er du? Anonymous poster hash: 4bd06...a17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå