Gå til innhold

Talk nerdy to me


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Mannen min stekte pannekakene feil, er han utro?" :fnise:

:skratte:

Amerikanske pannekaker ER seriøse greier. For en stund siden hadde jeg stekt en nydelig stabel, og så fikk jeg ikke opp korken på lønnesirupen. Holdt på å begynne å grine :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

...du kan BANNE på at det finnes en Cosmopolitan-artikkel som sier at han er det. :ler:

Cracked-klassiker: http://www.cracked.com/article_19066_7-psychotic-pieces-relationship-advice-from-cosmo.html

...

Det verste er at jeg faktisk har møtt folk som tror på sånne ting.. Hvorfor gå til kvinner for å forstå menn..? :klo:

*snikeidagbok* :ninja:

Herlig kombinasjon med avataren din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoho:

...du kan BANNE på at det finnes en Cosmopolitan-artikkel som sier at han er det. :ler:

Cracked-klassiker: http://www.cracked.com/article_19066_7-psychotic-pieces-relationship-advice-from-cosmo.html

Forøvrig så er pannekaker JÆVLA SERIØSE GREIER!

:overrasket: Og jeg som har blitt fortalt at det er mye mer komplisert å være sammen med en annen dame enn å være sammen med en mann! Etter å ha skummet gjennom artikkelen i linken skjønner jeg jo at jeg bør prise meg lykkelig over at jeg fant en dame i steden for en mann... :ler: To (i verste fall) irrasjonelle damer er nok lettere å forholde seg til enn alle disse Cosmo-rådene! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Amerikanske pannekaker ER seriøse greier. For en stund siden hadde jeg stekt en nydelig stabel, og så fikk jeg ikke opp korken på lønnesirupen. Holdt på å begynne å grine :daane:

:sjokkert: Ordnet det seg!?

*snikeidagbok* :ninja:

Også annonserer du det!?

Sniking: you're doing it wrong. :ler:

Det verste er at jeg faktisk har møtt folk som tror på sånne ting.. Hvorfor gå til kvinner for å forstå menn..? :klo:

Herlig kombinasjon med avataren din :ler:

Man trenger vel ikke gå lenger enn til det forumet her. "Han gjorde sånn, hva betyr det?" Jeg synes i grunnen det er jækla ufint jeg da, å velge å høre på det en gjeng kvinnfolk som ikke kjenner fyren har å si om ham basert på ekstremt lite og subjektiv info - fremfor å faktisk snakke med ham. Kommunisere og sånn. Kanskje jeg er gammeldags.

:overrasket: Og jeg som har blitt fortalt at det er mye mer komplisert å være sammen med en annen dame enn å være sammen med en mann! Etter å ha skummet gjennom artikkelen i linken skjønner jeg jo at jeg bør prise meg lykkelig over at jeg fant en dame i steden for en mann... :ler: To (i verste fall) irrasjonelle damer er nok lettere å forholde seg til enn alle disse Cosmo-rådene! :skratte:

...men står det eeeegentlig noe sted at de ikke kan gjelde damer også, disse rådene?

*plante små, gale frø*

:fnise:

Oh lord..

Yup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også annonserer du det!?

Sniking: you're doing it wrong. :ler:

Nei, nei! Hun har lært av dokurvmafia'n! :opplyser:

Du bare tror at du ser henne. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Man trenger vel ikke gå lenger enn til det forumet her. "Han gjorde sånn, hva betyr det?" Jeg synes i grunnen det er jækla ufint jeg da, å velge å høre på det en gjeng kvinnfolk som ikke kjenner fyren har å si om ham basert på ekstremt lite og subjektiv info - fremfor å faktisk snakke med ham. Kommunisere og sånn. Kanskje jeg er gammeldags.

...

Jeg velger å høre på Jeffries istedet :opplyser:

http://www.youtube.com/watch?v=kFrHxuN4lcA

Edit: Argh! Kan ikke KG bestemme seg for hvordan YouTube linker behandles.

Endret av hogwash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
...men står det eeeegentlig noe sted at de ikke kan gjelde damer også, disse rådene?

*plante små, gale frø*

:fnise:

:ler: Nei, det gjør jo faktisk ikke det.... :fnise:

Men jeg må pent innrømme at jeg ikke mister nattesøvnen over dem likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordnet seg. Jeg tok fram mine innerste krefter kombinert med heftige ninjabevegelser på kjøkkengulvet, og fikk skrudd opp den j**** korken.

*sterk* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei! Hun har lært av dokurvmafia'n! :opplyser:

Du bare tror at du ser henne. :jepp:

:ler:

Jeg velger å høre på Jeffries istedet :opplyser:

http://www.youtube.com/watch?v=kFrHxuN4lcA

Edit: Argh! Kan ikke KG bestemme seg for hvordan YouTube linker behandles.

Haha, herlig!

:ler: Nei, det gjør jo faktisk ikke det.... :fnise:

Men jeg må pent innrømme at jeg ikke mister nattesøvnen over dem likevel...

Ikke? Jaja, da er du tøffere enn meg. Jeg er overbevist om at J-man er en utro, skattesnyltende, vanekriminell, voldelig fyr med dobbeltliv etter å ha lest alle Cosmo-artiklene jeg nå. :ler:

Huff det er mye rart ja. :lol:

Amerikanske pannekaker er :sikle:

Ping: Du er velkommen i boka mi du også ;)

Er'n hen? Makan til folk som ikke har dagboklink i signaturen sin altså! :snurt:

Det ordnet seg. Jeg tok fram mine innerste krefter kombinert med heftige ninjabevegelser på kjøkkengulvet, og fikk skrudd opp den j**** korken.

*sterk* :nigo:

Girl power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter med et glass rødvin og ser på at robotstøvsugeren herjer på badet.

#husarbeid

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm? Åja, helg, ja!

Fin helg. Vi skulle egentlig ut på halloweenfest på fredag, en var slitne og hadde vondt i viljen etter en lang uke. Så da tromma vi sammen til film- og pizzakveld for oss og tre andre. Kos. Startet friskt med Black Sheep - det blir liksom ikke halloween uten zombiesauer. Så fikk J-man den glimrende ideen å bla litt dypere i B-filmarkivet vårt. Det eskalerte litt, vi endte opp med å se Mega Shark vs. Giant Octopus. Den er dobbelt så dårlig som den høres ut som, altså ganske underholdende. Jeg tror nok det her er favorittscenen min

Da kom spriten på bordet.

Og i går så var vi på en bursdag. Og en fest. Jeg sjarmerte på meg en polakk ved å kunne ordet for "snegle" på polsk. Da måtte han si HAHAHAHA, YOUR WIFE IS CRAZY! litt for høyt til J-man, og jeg ble beordret til å drikke vodka. Koselig, det. Med påfølgende mekking av fyllecarbonara da vi kom hjem i 3-tiden. Stas. I dag sliten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...