Gå til innhold

Talk nerdy to me


Pingting

Anbefalte innlegg

Hmmm...

Eksperiment:

- gå inn på Etsy

- søke på "Steampunk" i alle kategorier

- sorter på dyreste først

- få hakeslepp (trolig både av pris og kul ting)

- gjenta på Ebay

Eh. BRB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øh. I call tasteleif hos selger. En 8 cm stor steampunk-snegle av modelleire koster IKKE 1,6 millioner kroner.

Endret av Pingting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne koster 150.000,-

il_570xN.492444443_h3e8.jpg

den er ca halvannen meter høy.

Anyone? Nei?

Denne da?

il_570xN.514701504_3bx9.jpg

Sabita tenshi - rusty angel. Kun 121.000,-.

Jeg aner ikke hva bikkja gjør der.

Høyttalere. 76.000,- Om noen hadde kjøpt dem til meg, så kunne jeg sikkert levd med det (selv om de strengt tatt var litt harry)

il_570xN.465347489_5bcv.jpg

...møt Trixie. Whore of Babylon.

il_fullxfull.284824760.jpg?ref=l2

Hun er laget av metalltråd. Og koster 73.000,- Heldigvis lyser brystvortene rødt om du kobler henne til strømmen. Hun fortjener et bilde til.

il_fullxfull.284699385.jpg?ref=l2

2,3 m høy metall-alien til 50.000,- da?

il_570xN.258518310.jpg

Herlighet, jeg elsker Etsy.

...jeg lurer på hvor stygt det dyreste klesplagget er...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:fnise: litt av kveldssysselen din! Det er godt å vite hva man ikke trenger å investere i også! :jepp:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å innrømme det men jeg har VELDIG lyst på metall alien bare fordi jeg er så superfan av alien filmene :P Vil gjerne ha en predator også :P

Men tror nok ikke jeg jeg bruker 50 000 på det med det første (samboer hadde klikket)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LORDYLORD!

Pokker'n at man allerede var gift da - det der er jo tidenes brudekjole!? Jaja, får ha en sånn fornye-løftene-fest på halvtårs-bryllupsdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*har nye, innmari grønne hodetelefoner med masse fin lyd inni seg*

AKG-headphones-green.jpg

smiley-happy011.gif

Finnes de i noen annen farge enn grønn, og hvor har du kjøpt dem? *trenger nye hodetelefoner til å bruke på jobb, men vil helst ikke sitte i åpent landskap med selvlysende ører*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes de i noen annen farge enn grønn, og hvor har du kjøpt dem? *trenger nye hodetelefoner til å bruke på jobb, men vil helst ikke sitte i åpent landskap med selvlysende ører*

Prøvesettet var i svart med bare en grønn stripe. Alle salgssettene var knæsj grønne. Hadde nok heller kjøpt svart om jeg fikk sjansen altså. ;)

Uansett: beste lyden jeg fant innenfor mitt budsjett. Fornøyd!

Dette var AKG Q460, kosta en tusenlapp. Siste paret jeg har hatt var AKG K420 som koster halvparten. God lyd til prisen, behagelig, og enkle å klappe sammen til å ha i veska e.l. Men de lekker jo endel lyd og er ikke så godt isolert, så de egner seg ikke til alt for bbrpkete steder.

k420.jpg

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J-man fikk pakke fra Elkjøp i dag. Jeg er imponert over den effektive bruken av emballasje.

10445107453_5ecd4ea37d.jpg

(jepp, det er alt som var i den)

Endret av Pingting
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nerdebok! :hoppe:

Gratulerer som nygift! Og kontorjobb...? Det var da ikke så lenge siden jeg så deg plaske i feltet? Hva slags jobb har du fått? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

La oss håpe Elkjøp hadde gått tom for mer passende esker...! :ler: Det så jo ikke akkurat ut som den beste isolasjonen heller, med mindre det han skulle få faktisk var festet i bunnen av esken?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...