Gå til innhold

Talk nerdy to me


Pingting

Anbefalte innlegg

Åh, sant! Og her er det jo både frukt, nøtter og sjokolade! Du er genial, damen! :nigo:

Har ikke fått med meg at du kom deg på sykehuset til slutt jeg :hakeslepp: Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Og chilimarmeladen ble brått et faktum :nigo:

15305997421_e7207c8169.jpg

Brukte denne oppskriften. Men bytta ut halvparten av eddiken med saften fra en appelsin. Og hadde i litt salt.

Ble god, men litt for sterk, til noen typer ost ihvertfall. Tror jeg skal være litt forsiktigere med chilien neste gang.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er søt - men ikke supersøt. Jeg tror og det passer bra til blåmuggost. Og andre typer ost med litt smak. Prøvde på en snill camenbert, det smakte bare chili nesten. Vil også tro det kan være godt med noen typer kjøtt - i sandwicher og sammen med svinekjøtt og kylling, tipper jeg. Må eksperimentere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner meg at dette kan gå hen og bli en del av julegavene i år. Har et par stykker som godt kan få dette :)

Hvis jeg får dette til jul hadde jeg ønsket meg en liten lapp med forslag til bruksområder :jepp:

Chilimarmelade høres kult og godt ut! Kjekt med variasjon på hva man spiser til osten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hvis jeg får dette til jul hadde jeg ønsket meg en liten lapp med forslag til bruksområder :jepp:

Chilimarmelade høres kult og godt ut! Kjekt med variasjon på hva man spiser til osten også!

Selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må innrømme at jeg ikke leste alle detaljene, men nå begynte jeg å lure på en ting... :sjenert: Hvem er det egnetlig som skal ha den rundt halsen, er det mor eller barn? Eller andre vilkårlige utvalgte mottakere..?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...