Gå til innhold

Talk nerdy to me


Pingting

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Vi klarte å få laget bok sånn omtrent tre år etter :jepp: Og jeg har fortsatt flere år igjen til 40 enn det er siden jeg fylte 30 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lagde fotobok med en gang. Glad for det, ellers tror jeg det kunne blitt 40-årsprosjekt her og. Og vi var 24 da vi gifta oss... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært gift i snart 12 år.

Har ikke en gang fått opp et skikkelig bryllupsbilde på veggen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

OK, det var gøy å se på ugly-bugly bryllupsting på Etsy. Viser seg at det er like morsomt å se på gravid- og babygreier. Eller: mesteparten av det er bare deprimerende, eller så er det kjedelig eller meh. Og innimellom noe ugly-bugly. Eller ka dokke tru?

il_fullxfull.605192213_g7kq.jpg

Altså, hvis du først skal ha på deg en formløs sekk som deler puppene dine i to, så bør du sørge for å være litt dårlig photoshoppa inn på en tom strand. Det trekker ihvertfall bort litt av oppmerksomheten.

- - -

il_570xN.478323147_9aho.jpg

Lei av at folk skal klå deg på magen hele tiden? Kle deg ut som sofapute og gå i ett med omgivelsene!

- - -

Denne er visst satt ned i pris. Kan ikke skjønne hvorfor:

il_570xN.502340962_87u2.jpgDu vet du lager kjipe greier når modellen din ser ut som en blanding av sløvt sarkastisk, pisse sur og muligens bryggende på noen mordplaner.

Husk at gravide er veldig varme og svetter mye, så det er ikke noen vits i å stryke klærne. Blir bare krøllete igjen uansett.

il_570xN.502406489_j63r.jpg

Hun har en tråd på puppen. Jeg blir gal.

- - -

Nok gardiner. Man trenger litt glamour når man er gravid!

il_570xN.451148881_fte4.jpg

...for mye. Gaveinnpakning møter LSD møter tilslørt bondepike. Dårlig idé.

- - -

Er du litt alternativ av deg? Det finnes gravidting på Etsy som er merket "goth"

il_570xN.496571426_1g13.jpgJah. Jeg heller litt mer mot "emo", jeg. Er sånn jeg føler meg nå ihvertfall.

- - -

il_570xN.439194470_kt1x.jpg

Det dumme med at magen blir så stor er at du så lett dytter den borti så mye rart. Som f.eks. først i limhylla på Panduro. Jækla pinlig. Så da prøver du å snike deg litt forsiktig ut via blondebåndene. Og stoffblomstene. Og shabby chic-salgsstativet. Og ender opp med den dritten her klint utover.

- - -

Jeg sliter vanligvis litt med sånne haremsbukser. Jeg sliter enda mer med sånne som sier

il_570xN.598028884_rr7z.jpg

HER! SE HER! HER, MELLOM DISSE BEINA, ER DET EN MAGISK PORTAL SOM SKAPER LIV MENS DET SPRUTER FARGEGLADE DRÅPER I ALLE RETNINGER!

- - -

il_570xN.587683519_afdb.jpg

...jeg hadde også prøvd å bryte meg ut fra et disco-fengsel. Skjønner deg godt, lille venn.

- - -

il_570xN.513012411_iv1k.jpg

Jeg var på nippet, men så så jeg at rysjene koster ekstra.

- - -

Og til sist: litt hygiene!

Høres renselsen ekkel og kjip ut? Piff den opp med noen festlige bind i nervøs, batikkfarget flippings velour. Blod og gørr blir aldri helt det samme igjen. Lover.

il_570xN.336438875.jpg

Endret av Pingting
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg dauer! Bortsett fra at jeg syntes haremsbuksen var dritkul! :fnise: Jeg har en haremsbukse som er så sinnsykt god å gå med. Jeg bruker den bare hjemme, riktignok... :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

:hoho:

Og jeg som trodde jeg bare hadde søkt på feil ting da jeg lette etter kjole til bryllup i sommer. Tydeligvis ikke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, glemte helt ut å gratulere deg! Så: gratulerer så mye med dagen som var i går! :strix: Hadde du en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Hei Pingting! Jeg lurte på om jeg kunne få henge litt her inne i dagboken din? Jeg så nemlig at mitt favoritt"dyr", livskjærlighet og evige fascinasjon - frosker - var nevnt her tidligere. Jeg besvimte nesten da jeg så at de hadde et annet navn også, myrlapp! Myrlapp! Herregud.

I alle fall - hei! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...