Frk.K Skrevet 16. august 2014 #621 Del Skrevet 16. august 2014 Åh, sant! Og her er det jo både frukt, nøtter og sjokolade! Du er genial, damen! Har ikke fått med meg at du kom deg på sykehuset til slutt jeg Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 2. september 2014 #622 Del Skrevet 2. september 2014 Åååååh, sengekanten!!!!! (Falt ut av mine innlegg igjen, derfor litt treigt svar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2014 #623 Del Skrevet 2. september 2014 Sengekanten er dødsfin! Skumme vi ha fått en ny baby kommer jeg til å bestille en sånn av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 11. september 2014 #624 Del Skrevet 11. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. september 2014 #625 Del Skrevet 12. september 2014 FinFredag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 19. september 2014 #626 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Denne er til deg, Ping! https://www.youtube.com/watch?v=JZCH1xEWgw0 Endret 19. september 2014 av Stjernesol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. september 2014 Forfatter #627 Del Skrevet 21. september 2014 Haha, naaaaaw! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. september 2014 Forfatter #628 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Og chilimarmeladen ble brått et faktum Brukte denne oppskriften. Men bytta ut halvparten av eddiken med saften fra en appelsin. Og hadde i litt salt. Ble god, men litt for sterk, til noen typer ost ihvertfall. Tror jeg skal være litt forsiktigere med chilien neste gang. Endret 21. september 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2014 #629 Del Skrevet 21. september 2014 I oppskriften var det bilde av blåmuggost med chilisyltetøy. Det så godt ut. Andre bruksområder? Er det søtt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. september 2014 Forfatter #630 Del Skrevet 21. september 2014 Ja, er søt - men ikke supersøt. Jeg tror og det passer bra til blåmuggost. Og andre typer ost med litt smak. Prøvde på en snill camenbert, det smakte bare chili nesten. Vil også tro det kan være godt med noen typer kjøtt - i sandwicher og sammen med svinekjøtt og kylling, tipper jeg. Må eksperimentere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2014 #631 Del Skrevet 21. september 2014 Det aner meg at dette kan gå hen og bli en del av julegavene i år. Har et par stykker som godt kan få dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. september 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 21. september 2014 Ja, og det var i grunnen veldig enkelt å lage! Gikk ganske kjapt og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 21. september 2014 #633 Del Skrevet 21. september 2014 Det aner meg at dette kan gå hen og bli en del av julegavene i år. Har et par stykker som godt kan få dette Hvis jeg får dette til jul hadde jeg ønsket meg en liten lapp med forslag til bruksområder Chilimarmelade høres kult og godt ut! Kjekt med variasjon på hva man spiser til osten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2014 #634 Del Skrevet 21. september 2014 Hvis jeg får dette til jul hadde jeg ønsket meg en liten lapp med forslag til bruksområder Chilimarmelade høres kult og godt ut! Kjekt med variasjon på hva man spiser til osten også! Selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. september 2014 Forfatter #635 Del Skrevet 22. september 2014 ...når du tror du har sett alt av galskap Etsy har å by på og at det ikke kan bli verre. Naivt. ÅNEIDA, DET HAR DU IKKE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2014 #636 Del Skrevet 22. september 2014 ...når du tror du har sett alt av galskap Etsy har å by på og at det ikke kan bli verre. Naivt. ÅNEIDA, DET HAR DU IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. september 2014 #637 Del Skrevet 22. september 2014 "or as a fun activity to do with your local breast feeding support group" attehæ? Altså, Etsy. Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2014 #638 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg må innrømme at jeg ikke leste alle detaljene, men nå begynte jeg å lure på en ting... Hvem er det egnetlig som skal ha den rundt halsen, er det mor eller barn? Eller andre vilkårlige utvalgte mottakere..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 22. september 2014 #639 Del Skrevet 22. september 2014 ...når du tror du har sett alt av galskap Etsy har å by på og at det ikke kan bli verre. Naivt. ÅNEIDA, DET HAR DU IKKE! OMFG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 22. september 2014 #640 Del Skrevet 22. september 2014 Wtf?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå