Pingting Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #581 Del Skrevet 31. juli 2014 Hihi, myrlappen gjør meg fortsatt glad bare jeg ser på den. Ååååh, har glemt å fortelle! Jeg fikk to chiliplanter og to paprikaplanter av mamma til bursdagen min, og nå er det frukt på tre av dem! :strid: lurer veeeldig på hva jeg skal bruke dem til, er såpass lite at jeg ikke vil at de skal "forsvinne" oppi en eller annen middag liksom. Lage chiliolje selv, kanskje? Eller en eller annen slags saus/tilbehør som holder seg lenge på glass? Hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 31. juli 2014 #582 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvorfor har denne dagboka forsvunnet for meg?! Hmf. Nå er du trygt tilbake i Mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #583 Del Skrevet 31. juli 2014 Nei, si det. De gjør det dre av og til, jeg mister også noen innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 31. juli 2014 #584 Del Skrevet 31. juli 2014 Hihi, myrlappen gjør meg fortsatt glad bare jeg ser på den. Ååååh, har glemt å fortelle! Jeg fikk to chiliplanter og to paprikaplanter av mamma til bursdagen min, og nå er det frukt på tre av dem! :strid: lurer veeeldig på hva jeg skal bruke dem til, er såpass lite at jeg ikke vil at de skal "forsvinne" oppi en eller annen middag liksom. Lage chiliolje selv, kanskje? Eller en eller annen slags saus/tilbehør som holder seg lenge på glass? Hmmmm. Chilisyltetøy er utrolig godt å ha på ost. Kan anbefales. Jeg har bare spist det og ikke laget det selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #585 Del Skrevet 31. juli 2014 Chilisyltetøy er utrolig godt å ha på ost. Kan anbefales. Jeg har bare spist det og ikke laget det selv da. OOOOOH!!! Fantastisk forslag! Nå kan jeg jo snart spise sånn forbudt-for.gravide-ost igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 31. juli 2014 #586 Del Skrevet 31. juli 2014 Gled deg. Gratulerer med baby i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #587 Del Skrevet 31. juli 2014 Takk, takk! *googler ivrig oppskrifter på chilisyltetøy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 31. juli 2014 #588 Del Skrevet 31. juli 2014 Veldig spent på om du finner noe godt. *krysser fingrene* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2014 #589 Del Skrevet 9. august 2014 Lagde du chilisyltetøy, Ping? Har snart noen modne chili jeg også, og aner ikke hva jeg skal bruke de til Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 9. august 2014 #590 Del Skrevet 9. august 2014 *Pip* Hei på deg. Jeg har vært her før under et annet nick, og vil bare si fra at jeg veldig gjerne vil fortsette å følge deg under dette nicket. Chilisyltetøy hørtes godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2014 Forfatter #591 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Åh, jeg kom ikke så langt, jeg har bare satt verdensrekord i å bake kjeks i mellomtiden (og å sy. Og vaske. Og har prøvd meg på å lage eget design til trykk på t-skjorte for første gang. Jeg er jo mer travel i permisjon enn når jeg jobber, jo!) Finner to typer chilisyltetøy; basert på tomater og basert på paprika. Litt usikker på hva som frister mest. Hmmmm. Åh, men hvem er frosken!? Endret 9. august 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2014 #592 Del Skrevet 9. august 2014 Basert på tomat frister meg mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. august 2014 #593 Del Skrevet 9. august 2014 Mmmmm, med paprika hørtes nydelig ut. Ser for meg at det er perfekt til ost Nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2014 Forfatter #594 Del Skrevet 9. august 2014 Hvorfor lager jeg meg problemer? lage en av hver, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2014 #595 Del Skrevet 9. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 10. august 2014 #596 Del Skrevet 10. august 2014 Åh, jeg kom ikke så langt, jeg har bare satt verdensrekord i å bake kjeks i mellomtiden (og å sy. Og vaske. Og har prøvd meg på å lage eget design til trykk på t-skjorte for første gang. Jeg er jo mer travel i permisjon enn når jeg jobber, jo!) Finner to typer chilisyltetøy; basert på tomater og basert på paprika. Litt usikker på hva som frister mest. Hmmmm. Åh, men hvem er frosken!? Tidligere nick Krysanti Bake kjeks ja ... Det skulle jeg ønske jeg fikk dreisen på. Jeg elsker å bake, men har ikke egentlig funnet en kjeksoppskrift jeg har vært begeistret for. Jeg har så lyst til å være en sånn american-looking frøken med forkle og oppsatt hår som serverer nybakte cookies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 12. august 2014 #597 Del Skrevet 12. august 2014 Du som har lest om det her, Pingting. Skal det være eddik i chilisyltetøyet? Jeg blir ikke helt klok på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. august 2014 Forfatter #598 Del Skrevet 12. august 2014 Det er vel litt smak og behag? Jeg tror det kan være veldig godt i grunn, funker gjerne med noe syrlig ved siden av fete oster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. august 2014 Forfatter #599 Del Skrevet 12. august 2014 Tilgi meg, for jeg har nerdet. Det har ikke blitt så mye babyutstyrbabbel i den dagboka her, og sånn har jeg vel i grunnen tenkt å fortsette. Men nå, altså. Vi har arvet en sånn bitteliten sprinkelseng til å sette inntil voksensenga. Kjekt. Også skjønte jeg etterhvert at sprinklene helst ikke skal være åpne, men dekkes til med ett eller annet. Sånn at små, sprellende armer/bein/tentakler ikke kommer i klem mellom dem, og at små hoder kan gå veggimellom (sprinkelimellom) uten at det gjør vondt. Sikkert lurt. De fleste sprinkelbeskyttere man får kjøpt er enten dårlige, stygge eller dyre. Eller dårlige, stygge OG dyre. Så jeg fikk lyst til å lage selv. Og begynte å tråle o'allmektige internett etter tips og inspirasjon. Og joda: det finnes artige og kreative og fine ting der ute. ...også dukker det opp ting som ikke er spesielt aktuelle. Denne, for eksempel. (hvorfor er alt det grelleste til jenter!?) Uansett: jeg lot meg ikke inspirere. Men så fant jeg Spoonflower som trykker stoff i eget eller andres design på bestilling. De har noe sånt som en million mønstre i basen sin. Inkludert høyoppløste bilder fra Hubble-teleskopet. Så da gikk det som det måtte gå, da. Nå kan lille arvtaker sove blant stjernene (helt til h*n begynner å gnure fjeset helt inn i de der greiene og vi får panikk for krybbedød, pest og kolera, og fjerner dem. Oh well.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 12. august 2014 #600 Del Skrevet 12. august 2014 Det må være den nydeligste sprinkelbeskyttelsestingen jeg har sett. Nå er mitt eneste spørsmål: hvorfor selger de ikke sånne i butikkene? Hva er galt med folk siden det ikke er et marked for noe sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå