Pingting Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #21 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hmmm... Eksperiment: - gå inn på Etsy - søke på "Steampunk" i alle kategorier - sorter på dyreste først - få hakeslepp (trolig både av pris og kul ting) - gjenta på Ebay Eh. BRB. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #22 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Øh. I call tasteleif hos selger. En 8 cm stor steampunk-snegle av modelleire koster IKKE 1,6 millioner kroner. Endret 21. oktober 2013 av Pingting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #23 Del Skrevet 21. oktober 2013 Denne koster 150.000,- den er ca halvannen meter høy. Anyone? Nei? Denne da? Sabita tenshi - rusty angel. Kun 121.000,-. Jeg aner ikke hva bikkja gjør der. Høyttalere. 76.000,- Om noen hadde kjøpt dem til meg, så kunne jeg sikkert levd med det (selv om de strengt tatt var litt harry) ...møt Trixie. Whore of Babylon. Hun er laget av metalltråd. Og koster 73.000,- Heldigvis lyser brystvortene rødt om du kobler henne til strømmen. Hun fortjener et bilde til. 2,3 m høy metall-alien til 50.000,- da? Herlighet, jeg elsker Etsy. ...jeg lurer på hvor stygt det dyreste klesplagget er...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2013 #24 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) litt av kveldssysselen din! Det er godt å vite hva man ikke trenger å investere i også! Endret 22. oktober 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_pilot Skrevet 22. oktober 2013 #25 Del Skrevet 22. oktober 2013 Flaut å innrømme det men jeg har VELDIG lyst på metall alien bare fordi jeg er så superfan av alien filmene Vil gjerne ha en predator også Men tror nok ikke jeg jeg bruker 50 000 på det med det første (samboer hadde klikket) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. oktober 2013 #26 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg vil ha en sånn gameboy.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 22. oktober 2013 #27 Del Skrevet 22. oktober 2013 ...jeg lurer på hvor stygt det dyreste klesplagget er...? Du mener denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #28 Del Skrevet 23. oktober 2013 LORDYLORD! Pokker'n at man allerede var gift da - det der er jo tidenes brudekjole!? Jaja, får ha en sånn fornye-løftene-fest på halvtårs-bryllupsdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #29 Del Skrevet 23. oktober 2013 *har nye, innmari grønne hodetelefoner med masse fin lyd inni seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #30 Del Skrevet 23. oktober 2013 Disse. Helga. Skjebne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 #31 Del Skrevet 23. oktober 2013 *har nye, innmari grønne hodetelefoner med masse fin lyd inni seg* Finnes de i noen annen farge enn grønn, og hvor har du kjøpt dem? *trenger nye hodetelefoner til å bruke på jobb, men vil helst ikke sitte i åpent landskap med selvlysende ører* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. oktober 2013 #32 Del Skrevet 23. oktober 2013 *har nye, innmari grønne hodetelefoner med masse fin lyd inni seg* Kule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #33 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Finnes de i noen annen farge enn grønn, og hvor har du kjøpt dem? *trenger nye hodetelefoner til å bruke på jobb, men vil helst ikke sitte i åpent landskap med selvlysende ører* Prøvesettet var i svart med bare en grønn stripe. Alle salgssettene var knæsj grønne. Hadde nok heller kjøpt svart om jeg fikk sjansen altså. Uansett: beste lyden jeg fant innenfor mitt budsjett. Fornøyd! Dette var AKG Q460, kosta en tusenlapp. Siste paret jeg har hatt var AKG K420 som koster halvparten. God lyd til prisen, behagelig, og enkle å klappe sammen til å ha i veska e.l. Men de lekker jo endel lyd og er ikke så godt isolert, så de egner seg ikke til alt for bbrpkete steder. Endret 23. oktober 2013 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #34 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) J-man fikk pakke fra Elkjøp i dag. Jeg er imponert over den effektive bruken av emballasje. (jepp, det er alt som var i den) Endret 23. oktober 2013 av Pingting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. oktober 2013 #35 Del Skrevet 23. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. oktober 2013 #36 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeezaz. Det var gode grunner til å ikke handle fra Elkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 #37 Del Skrevet 23. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. oktober 2013 #38 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nerdebok! Gratulerer som nygift! Og kontorjobb...? Det var da ikke så lenge siden jeg så deg plaske i feltet? Hva slags jobb har du fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. oktober 2013 #39 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette er de beste hodetelefonene i hele verden Way to go, Elkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. oktober 2013 #40 Del Skrevet 24. oktober 2013 La oss håpe Elkjøp hadde gått tom for mer passende esker...! Det så jo ikke akkurat ut som den beste isolasjonen heller, med mindre det han skulle få faktisk var festet i bunnen av esken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå