Severus Skrevet 12. august 2014 #601 Del Skrevet 12. august 2014 Du virker morsom, flytter inn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 12. august 2014 #602 Del Skrevet 12. august 2014 Heihei! Jeg har lest 31 sider. Forventet bryllups bilder og historie om hvordan J-man reagerte på graviditet, å fikk ikke med meg at du var gravid før ett par sider siden Forøvrig ikke frieriet heller Men gratulere med bryllup, mange kule kjøkkenmaskiner, frosken og babyen! Ikke døm, er ikke så mye annet å gjøre på denne tiden av døgnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. august 2014 #603 Del Skrevet 13. august 2014 Åh, den var råtøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. august 2014 #604 Del Skrevet 13. august 2014 Det må være den nydeligste sprinkelbeskyttelsestingen jeg har sett. Nå er mitt eneste spørsmål: hvorfor selger de ikke sånne i butikkene? Hva er galt med folk siden det ikke er et marked for noe sånt? <Peker på den rosa øverst> og slektningene <biler av disney/pixar>, <Ariel, samme> osv. Den var fin den Hubble saken. Jeg trodde et øyeblikk Ping hadde snopt steampunk seng og at det va.r poenget, helt til jeg så den overdådige eksplosjonen av rooooooosa bløtkakekremjordbærsuflegardinfrahelvetesløyfekatastrofen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 13. august 2014 #605 Del Skrevet 13. august 2014 ÅÅÅåh, jeg vil ha sånn sprinkelseng når jeg en gang i verden får baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. august 2014 #606 Del Skrevet 13. august 2014 Fiiin sprinkelbeskytter! Det forresten rart med sånne sprinkler, det er lett å stikke ting inn gjennom de, men ikke ut igjen! Husker godt da min fetter testet dette med trappegelenederet på julaften. Hodet gikk helt fint inn, men dessverre var det no return. Mer ribbe på oss andre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. august 2014 Forfatter #607 Del Skrevet 13. august 2014 Det må være den nydeligste sprinkelbeskyttelsestingen jeg har sett. Nå er mitt eneste spørsmål: hvorfor selger de ikke sånne i butikkene? Hva er galt med folk siden det ikke er et marked for noe sånt? Takk! Og nei, si det? Det er i grunnen en skandale. Men en kjapp tur på google gir meg litt tro på menneskeheten igjen, altså: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. august 2014 Forfatter #608 Del Skrevet 13. august 2014 Du virker morsom, flytter inn jeg *rydder plass mellom sprinkelsenger og chiliplanter* Heihei! Jeg har lest 31 sider. Forventet bryllups bilder og historie om hvordan J-man reagerte på graviditet, å fikk ikke med meg at du var gravid før ett par sider siden Forøvrig ikke frieriet heller Men gratulere med bryllup, mange kule kjøkkenmaskiner, frosken og babyen! Ikke døm, er ikke så mye annet å gjøre på denne tiden av døgnet.. *rydder mer plass* Og... lest 31 sider!? Holy moly, du virker akkurat passe gal til å henge her inne. Takketakketakk! Frieri-historien finnes vel fortsatt i bryllupsdagboka mi. Og reaksjon på graviditeten? Tja, han er så tussete at jeg blir helt mo i knærne. Helt til han kaller meg tjukka Åh, den var råtøff! Takk! <Peker på den rosa øverst> og slektningene <biler av disney/pixar>, <Ariel, samme> osv. Den var fin den Hubble saken. Jeg trodde et øyeblikk Ping hadde snopt steampunk seng og at det va.r poenget, helt til jeg så den overdådige eksplosjonen av rooooooosa bløtkakekremjordbærsuflegardinfrahelvetesløyfekatastrofen. Det er litt fascinerende når ting får så mange lag med stoff at jeg ikke vet hva det kalles lenger. Altså, man har sløyfer. Og kapper. Og frynser. Og rysjer. Og ...fluffser? Flopper? Fafser? ÅÅÅåh, jeg vil ha sånn sprinkelseng når jeg en gang i verden får baby! Hihi! ...jeg lurer på hvor lang tid det tar før det blir prosjektilspydd på de kantene. Det er et lite helvete å ta foret inn og ut av dem. Fiiin sprinkelbeskytter! Det forresten rart med sånne sprinkler, det er lett å stikke ting inn gjennom de, men ikke ut igjen! Husker godt da min fetter testet dette med trappegelenederet på julaften. Hodet gikk helt fint inn, men dessverre var det no return. Mer ribbe på oss andre da HAHAHAHA! ...hm, den påstanden kan tolkes på to måter. 1: fetteren ble stående bom fast og fikk ikke være med på julemiddagen hvorpå alle slektningene forsynte seg med hans andel av ribbe. 2: siden han stod bom fast, ble fetteren et lett bytte, og kunne dermed i høyeste grad være med på julemiddagen. Faktisk BLE han del av middagen. Jeg vet ikke hva slags familie du har, jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2014 #609 Del Skrevet 13. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. august 2014 #610 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Det er litt fascinerende når ting får så mange lag med stoff at jeg ikke vet hva det kalles lenger. Altså, man har sløyfer. Og kapper. Og frynser. Og rysjer. Og ...fluffser? Flopper? Fafser? De har glemt blonder ... Deilig nylonblonde ... HAHAHAHA! ...hm, den påstanden kan tolkes på to måter. 1: fetteren ble stående bom fast og fikk ikke være med på julemiddagen hvorpå alle slektningene forsynte seg med hans andel av ribbe. 2: siden han stod bom fast, ble fetteren et lett bytte, og kunne dermed i høyeste grad være med på julemiddagen. Faktisk BLE han del av middagen. Jeg vet ikke hva slags familie du har, jeg? "Se her, fettern, gap opp og få eple ... Kom og spis folkens, grisen er servert". Jepp, psyke bilder i hodet. Endret 13. august 2014 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. august 2014 #611 Del Skrevet 13. august 2014 *rydder mer plass* Og... lest 31 sider!? Holy moly, du virker akkurat passe gal til å henge her inne. Takketakketakk! Frieri-historien finnes vel fortsatt i bryllupsdagboka mi. Og reaksjon på graviditeten? Tja, han er så tussete at jeg blir helt mo i knærne. Helt til han kaller meg tjukka Hehe ja, 31 sider Er ikke så mye annet å gjøre på nattaen regner med du ikke leste det som sto med hvite bokstaver helt nede i innlegget Søtt frieri, well done J-man! Ikke så veldig cheesy, men samtidig søtt Dere holdt ikke lenge på med prøvingen nei, fra den ene siden til dere prøvde å det var husj husj, til et bilde med kulemage ett par sider etter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. august 2014 #612 Del Skrevet 13. august 2014 HAHAHAHA! ...hm, den påstanden kan tolkes på to måter. 1: fetteren ble stående bom fast og fikk ikke være med på julemiddagen hvorpå alle slektningene forsynte seg med hans andel av ribbe. 2: siden han stod bom fast, ble fetteren et lett bytte, og kunne dermed i høyeste grad være med på julemiddagen. Faktisk BLE han del av middagen. Jeg vet ikke hva slags familie du har, jeg? Hadde han bare vært BITTELITT større hadde han blitt julemiddagen. Men han var en liten og mager guttunge, lite mat på han :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. august 2014 Forfatter #613 Del Skrevet 13. august 2014 Ah, skjønner. Ja, nei, jula er ikke tiden for å være sparsommelig. Godt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. august 2014 Forfatter #614 Del Skrevet 15. august 2014 Hvorfor har ingen fortalt meg at dette går an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. august 2014 #615 Del Skrevet 15. august 2014 Hvorfor har ingen fortalt meg at dette går an? :slurp: Ingen som har fortalt meg det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. august 2014 #616 Del Skrevet 15. august 2014 HVORFOR ER JEG IKKE GRAVID LENGER?! (nå må jeg jo finne på andre unnskyldninger for å lage det der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. august 2014 #617 Del Skrevet 15. august 2014 HVORFOR ER JEG IKKE GRAVID LENGER?! (nå må jeg jo finne på andre unnskyldninger for å lage det der) ... <kikker på tickeren> ... Er du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. august 2014 #618 Del Skrevet 15. august 2014 Har ikke fått surret meg på pc og fikset opp enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. august 2014 Forfatter #619 Del Skrevet 15. august 2014 Hallo, med to små trenger du jo energi, Tekola!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. august 2014 #620 Del Skrevet 15. august 2014 Åh, sant! Og her er det jo både frukt, nøtter og sjokolade! Du er genial, damen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå