Gå til innhold

Talk nerdy to me

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei! :fnise:

Jeg har lest 31 sider. Forventet bryllups bilder og historie om hvordan J-man reagerte på graviditet, å fikk ikke med meg at du var gravid før ett par sider siden :snurt: Forøvrig ikke frieriet heller :fnise:

Men gratulere med bryllup, mange kule kjøkkenmaskiner, frosken og babyen! :jepp:

Ikke døm, er ikke så mye annet å gjøre på denne tiden av døgnet.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det må være den nydeligste sprinkelbeskyttelsestingen jeg har sett. :nigo:

Nå er mitt eneste spørsmål: hvorfor selger de ikke sånne i butikkene? Hva er galt med folk siden det ikke er et marked for noe sånt? :jolie:

<Peker på den rosa øverst> og slektningene <biler av disney/pixar>, <Ariel, samme> osv.

Den var fin den Hubble saken. Jeg trodde et øyeblikk Ping hadde snopt steampunk seng og at det va.r poenget, helt til jeg så den overdådige eksplosjonen av rooooooosa bløtkakekremjordbærsuflegardinfrahelvetesløyfekatastrofen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin sprinkelbeskytter! Det forresten rart med sånne sprinkler, det er lett å stikke ting inn gjennom de, men ikke ut igjen! Husker godt da min fetter testet dette med trappegelenederet på julaften. Hodet gikk helt fint inn, men dessverre var det no return. Mer ribbe på oss andre da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være den nydeligste sprinkelbeskyttelsestingen jeg har sett. :nigo:

Nå er mitt eneste spørsmål: hvorfor selger de ikke sånne i butikkene? Hva er galt med folk siden det ikke er et marked for noe sånt? :jolie:

Takk!

Og nei, si det? :klo: Det er i grunnen en skandale.

Men en kjapp tur på google gir meg litt tro på menneskeheten igjen, altså:

br_nerdynurseries_starwars4.jpg

avengersbreak-Copy2.jpg

enhanced-buzz-7524-1351113837-12.jpg

Harry+Potter+Mobile.jpg

smb-nursery.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker morsom, flytter inn jeg

*rydder plass mellom sprinkelsenger og chiliplanter*

Heihei! :fnise:

Jeg har lest 31 sider. Forventet bryllups bilder og historie om hvordan J-man reagerte på graviditet, å fikk ikke med meg at du var gravid før ett par sider siden :snurt: Forøvrig ikke frieriet heller :fnise:

Men gratulere med bryllup, mange kule kjøkkenmaskiner, frosken og babyen! :jepp:

Ikke døm, er ikke så mye annet å gjøre på denne tiden av døgnet.. :plystre:

*rydder mer plass*

Og... lest 31 sider!? :sjokkert: Holy moly, du virker akkurat passe gal til å henge her inne.

Takketakketakk! Frieri-historien finnes vel fortsatt i bryllupsdagboka mi. :) Og reaksjon på graviditeten? Tja, han er så tussete at jeg blir helt mo i knærne. Helt til han kaller meg tjukka :ler:

Åh, den var råtøff!

Takk! :)

<Peker på den rosa øverst> og slektningene <biler av disney/pixar>, <Ariel, samme> osv.

Den var fin den Hubble saken. Jeg trodde et øyeblikk Ping hadde snopt steampunk seng og at det va.r poenget, helt til jeg så den overdådige eksplosjonen av rooooooosa bløtkakekremjordbærsuflegardinfrahelvetesløyfekatastrofen.

Det er litt fascinerende når ting får så mange lag med stoff at jeg ikke vet hva det kalles lenger. Altså, man har sløyfer. Og kapper. Og frynser. Og rysjer. Og ...fluffser? Flopper? Fafser?

ÅÅÅåh, jeg vil ha sånn sprinkelseng når jeg en gang i verden får baby!

Hihi! ...jeg lurer på hvor lang tid det tar før det blir prosjektilspydd på de kantene. Det er et lite helvete å ta foret inn og ut av dem.

Fiiin sprinkelbeskytter! Det forresten rart med sånne sprinkler, det er lett å stikke ting inn gjennom de, men ikke ut igjen! Husker godt da min fetter testet dette med trappegelenederet på julaften. Hodet gikk helt fint inn, men dessverre var det no return. Mer ribbe på oss andre da :Nikke:

HAHAHAHA!

...hm, den påstanden kan tolkes på to måter.

1: fetteren ble stående bom fast og fikk ikke være med på julemiddagen hvorpå alle slektningene forsynte seg med hans andel av ribbe.

2: siden han stod bom fast, ble fetteren et lett bytte, og kunne dermed i høyeste grad være med på julemiddagen. Faktisk BLE han del av middagen.

Jeg vet ikke hva slags familie du har, jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er litt fascinerende når ting får så mange lag med stoff at jeg ikke vet hva det kalles lenger. Altså, man har sløyfer. Og kapper. Og frynser. Og rysjer. Og ...fluffser? Flopper? Fafser?

De har glemt blonder ... :opplyser:

Deilig nylonblonde ...

HAHAHAHA!

1: fetteren ble stående bom fast og fikk ikke være med på julemiddagen hvorpå alle slektningene forsynte seg med hans andel av ribbe.

2: siden han stod bom fast, ble fetteren et lett bytte, og kunne dermed i høyeste grad være med på julemiddagen. Faktisk BLE han del av middagen.

"Se her, fettern, gap opp og få eple ... Kom og spis folkens, grisen er servert".

Jepp, psyke bilder i hodet.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rydder mer plass*

Og... lest 31 sider!? :sjokkert: Holy moly, du virker akkurat passe gal til å henge her inne.

Takketakketakk! Frieri-historien finnes vel fortsatt i bryllupsdagboka mi. :) Og reaksjon på graviditeten? Tja, han er så tussete at jeg blir helt mo i knærne. Helt til han kaller meg tjukka :ler:

Hehe ja, 31 sider :fnise: Er ikke så mye annet å gjøre på nattaen :ninja: regner med du ikke leste det som sto med hvite bokstaver helt nede i innlegget :hoho:

Søtt frieri, well done J-man! Ikke så veldig cheesy, men samtidig søtt :jepp:

Dere holdt ikke lenge på med prøvingen nei, fra den ene siden til dere prøvde å det var husj husj, til et bilde med kulemage ett par sider etter på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA!

Hadde han bare vært BITTELITT større hadde han blitt julemiddagen. Men han var en liten og mager guttunge, lite mat på han :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Blondie65

:blink:

HVORFOR ER JEG IKKE GRAVID LENGER?! :grine: (nå må jeg jo finne på andre unnskyldninger for å lage det der)

... <kikker på tickeren> ... Er du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...