Gå til innhold

Talk nerdy to me

Pingting

Anbefalte innlegg

Hei Pingting! Jeg lurte på om jeg kunne få henge litt her inne i dagboken din? Jeg så nemlig at mitt favoritt"dyr", livskjærlighet og evige fascinasjon - frosker - var nevnt her tidligere. Jeg besvimte nesten da jeg så at de hadde et annet navn også, myrlapp! Myrlapp! Herregud.

I alle fall - hei! :fnise:

:opplyser: Til informasjon: Dette vesenet ble importert fra Sverige til det Pingtingsk/J-Manske hjem forrige helg:

post-36949-0-87246700-1403949775_thumb.j

Jeg tror den må få navnet Myrlappen. Alt må jo ha et navn. Takk inspirasjonen, Krysanti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Myrlappen er godkjent! smug.gif

Hihi, den ser mer skremt enn blid ut fra den vinkelen der. Når vi sitter i sofaen ser den bra dritblid ut.

Og hei til Krysanti! :vinke: Eh, det er ikke så travelt her for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååeeehh! For en fiiiin myrlapp!! :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Endret av Krysanti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hrm. Når du finner ut at du faktisk har kjøpt deg helt lik ammepute som Foppallfruen. #denfølelsen

Endret av Pingting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du hva slags ammepute hun har? :overrasket:

Ammepute ja... Et av mine bomkjøp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googla noe andre babygreier, gikk på bildesøk, så et litt rart bilde av en pute helt lik min, og havna plutselig på the blog who must not be named :lol:

Kjøpte min brukt, 200 kr mot 750,- ny. Den er så god å sove med de nettene jeg føler for det (ha under et bein når jeg ligger på siden og sånt), så jeg føler vel i grunnen at den har vært verdt pengene allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

...og i dag har jeg vært på fyllinga, kjøpt sengetøy og vaskeservietter og masse annet småplukk, vasket kjøleskapet og lagd og fryst ned 6 porsjoner kjøttboller og 8 porsjoner tomatsaus.

Redebyggetendenser: ikke til å kødde med.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, OG JEG GLEMTE JO FOR POKKERN Å SI TUUUUSEN TAKKE TAKKE TAKK TIL RUMLE! ...for verdens mest fristende avkjøling. :laugh:

Endret av Pingting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, OG JEG GLEMTE JO FOR POKKERN Å SI TUUUUSEN TAKKE TAKKE TAKK TIL RUMLE! ...for verdens mest fristende avkjøling. :laugh:

:laugh::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...