Pingting Skrevet 26. april 2014 Forfatter #521 Del Skrevet 26. april 2014 J-man har bursdag i dag, OG vi har vært sammen i 6 år i dag også! Da blir det pannekakesprell til frokost, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2014 #522 Del Skrevet 26. april 2014 Hurra for J-man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. april 2014 #523 Del Skrevet 26. april 2014 Regnbue-pannekaker! Guuu så gøy! Gratulerer og gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. april 2014 #524 Del Skrevet 26. april 2014 Wow, for noen pannekaker! Gratulerer til J-man og til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. april 2014 #525 Del Skrevet 26. april 2014 Gratulerer med dafen J-man og gratulerer med 6 år begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. april 2014 #526 Del Skrevet 26. april 2014 Oi! Stilige pannekaker! Hvordan har du lagd dem? Gratulerer til J-man og seks år sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. april 2014 #527 Del Skrevet 26. april 2014 O M G for noen fantastiske pannekaker! Gratulerer så masse med 6 år sammen og ekstra gratulerer til J-man med bursdagen! Håper dere har hatt en nydelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2014 Forfatter #528 Del Skrevet 29. april 2014 Brukte pastafarger (funker myyye bedre enn vanlige konditorfarger). Og masse tålmodighet Dagen ble superfin, den. Fikk gjort litt fornuftig ført på dagen, og så var vi ute med en hel hag med mennesker på kvelden. Staaas! Jeg måtte kapitulere en eller annen gang ru ndt midnatt (er fryktelig rart og etterhvert litt slitsomt å sitte edru mens andre drikker. Og jeg var dødssliten). J-man kom ramlende hjem i 2-3-tiden. Hørte at han kom hjem, men jeg sovna jo igjen. Og våkna kl 6 og var fortsatt alene i senga. Fant ham fullt påkledd på sofaen, med fjeset ned i en sofapute. Vellykket bursdagsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2014 Forfatter #529 Del Skrevet 29. april 2014 I kveld er både sjel og nerver litt frynsete, av en eller annen grunn. Det går seg til. Jeg har sjokoladekake, Photoshop, te og fin musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2014 #530 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Åh, Iris er så fiiiin! Bryllupsvalsen vår, det. Endret 30. april 2014 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2014 #531 Del Skrevet 30. april 2014 Brukte pastafarger (funker myyye bedre enn vanlige konditorfarger). Og masse tålmodighet Dagen ble superfin, den. Fikk gjort litt fornuftig ført på dagen, og så var vi ute med en hel hag med mennesker på kvelden. Staaas! Jeg måtte kapitulere en eller annen gang ru ndt midnatt (er fryktelig rart og etterhvert litt slitsomt å sitte edru mens andre drikker. Og jeg var dødssliten). J-man kom ramlende hjem i 2-3-tiden. Hørte at han kom hjem, men jeg sovna jo igjen. Og våkna kl 6 og var fortsatt alene i senga. Fant ham fullt påkledd på sofaen, med fjeset ned i en sofapute. Vellykket bursdagsfeiring! Herlig I kveld er både sjel og nerver litt frynsete, av en eller annen grunn. Det går seg til. Jeg har sjokoladekake, Photoshop, te og fin musikk. Frynsete alt er ikke bra, godt man har fin musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. april 2014 #532 Del Skrevet 30. april 2014 Pass godt på frynsete sjel og nerver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2014 Forfatter #533 Del Skrevet 30. april 2014 de har de-frynset seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 30. april 2014 #534 Del Skrevet 30. april 2014 Dagboka hadde hoppet ut av mine innlegg! Makan til frekkhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mai 2014 #535 Del Skrevet 1. mai 2014 Å....husker så godt det der med å sitte edru...og da jeg var gravid ville jeg ikke ut og være sosial omtrent i det hele tatt...Heller være hjemme og sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. mai 2014 #536 Del Skrevet 12. mai 2014 Ok, jeg leser egentlig til eksamen, men var tilfeldigvis litteranne innom Facebook og ser linken til et blogginnlegg bryllupsfotografen deres har lagt ut. Altså Noe så vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 #537 Del Skrevet 13. mai 2014 Ok, jeg leser egentlig til eksamen, men var tilfeldigvis litteranne innom Facebook og ser linken til et blogginnlegg bryllupsfotografen deres har lagt ut. Altså Noe så vakkert! Kokos: jeg, også.... Pingting: for et fantastisk blogginnlegg av fotografen, og ikke minst: så fantastisk pen du er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mai 2014 #538 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg vil ogsåååå se fantastisk blogginnlegg! Kan jeg få lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. mai 2014 #539 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen! Håper dere får en fin dag! Og "kjenner" jeg dere rett betyr vel det massevis av god mat og drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2014 Forfatter #540 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen! Håper dere får en fin dag! Og "kjenner" jeg dere rett betyr vel det massevis av god mat og drikke? Heeeh, vi har Gilde grillpølser, ferdigkjøpt potetsalat og noen litt tørre lomper - teller det? (også har vi jordbær og fløte. Nommmmm.) Og ja, det blogginnlegget til fotografen ble kjempeherlig Vurderer å få satt sammen en sånn bok med mange av bildene og få trykka. Ålreit å ikke bare ha dem digitalt. Men det var det med å komme på/ha tid til/orke å gjøre det, da. Lage bryllupsalbum - er ikke det sånn klassisk 40-årsprosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå