Gå til innhold

Talk nerdy to me

Pingting

Anbefalte innlegg

J-man har bursdag i dag, OG vi har vært sammen i 6 år i dag også! :danse:

Da blir det pannekakesprell til frokost, da.

14014089462_554dec9b37.jpg

14014094231_a826095821.jpg

14017286495_1bb02451f1.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

O M G for noen fantastiske pannekaker! :hoppe:

Gratulerer så masse med 6 år sammen og ekstra gratulerer til J-man med bursdagen! Håper dere har hatt en nydelig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte pastafarger (funker myyye bedre enn vanlige konditorfarger). Og masse tålmodighet :P

Dagen ble superfin, den. smug.gif Fikk gjort litt fornuftig ført på dagen, og så var vi ute med en hel hag med mennesker på kvelden. Staaas! Jeg måtte kapitulere en eller annen gang ru ndt midnatt (er fryktelig rart og etterhvert litt slitsomt å sitte edru mens andre drikker. Og jeg var dødssliten). J-man kom ramlende hjem i 2-3-tiden. Hørte at han kom hjem, men jeg sovna jo igjen. Og våkna kl 6 og var fortsatt alene i senga. Fant ham fullt påkledd på sofaen, med fjeset ned i en sofapute. Vellykket bursdagsfeiring! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er både sjel og nerver litt frynsete, av en eller annen grunn. Det går seg til. Jeg har sjokoladekake, Photoshop, te og fin musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Iris er så fiiiin! :hjerte: Bryllupsvalsen vår, det. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Brukte pastafarger (funker myyye bedre enn vanlige konditorfarger). Og masse tålmodighet :P

Dagen ble superfin, den. smug.gif Fikk gjort litt fornuftig ført på dagen, og så var vi ute med en hel hag med mennesker på kvelden. Staaas! Jeg måtte kapitulere en eller annen gang ru ndt midnatt (er fryktelig rart og etterhvert litt slitsomt å sitte edru mens andre drikker. Og jeg var dødssliten). J-man kom ramlende hjem i 2-3-tiden. Hørte at han kom hjem, men jeg sovna jo igjen. Og våkna kl 6 og var fortsatt alene i senga. Fant ham fullt påkledd på sofaen, med fjeset ned i en sofapute. Vellykket bursdagsfeiring! :fnise:

Herlig :fnise:

I kveld er både sjel og nerver litt frynsete, av en eller annen grunn. Det går seg til. Jeg har sjokoladekake, Photoshop, te og fin musikk.

Frynsete alt er ikke bra, godt man har fin musikk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å....husker så godt det der med å sitte edru...og da jeg var gravid ville jeg ikke ut og være sosial omtrent i det hele tatt...Heller være hjemme og sove! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ok, jeg leser egentlig til eksamen, men var tilfeldigvis litteranne innom Facebook og ser linken til et blogginnlegg bryllupsfotografen deres har lagt ut. Altså :grine: Noe så vakkert! :rodmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg leser egentlig til eksamen, men var tilfeldigvis litteranne innom Facebook og ser linken til et blogginnlegg bryllupsfotografen deres har lagt ut. Altså :grine: Noe så vakkert! :rodmer::hjerte:

Kokos: jeg, også....:fnise:

Pingting: for et fantastisk blogginnlegg av fotografen, og ikke minst: så fantastisk pen du er.... :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Gratulerer med dagen! :flagg:

Håper dere får en fin dag! Og "kjenner" jeg dere rett betyr vel det massevis av god mat og drikke? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :flagg:

Håper dere får en fin dag! Og "kjenner" jeg dere rett betyr vel det massevis av god mat og drikke? :nigo:

Heeeh, vi har Gilde grillpølser, ferdigkjøpt potetsalat og noen litt tørre lomper - teller det? :lol: (også har vi jordbær og fløte. Nommmmm.)

Og ja, det blogginnlegget til fotografen ble kjempeherlig :rodmer: Vurderer å få satt sammen en sånn bok med mange av bildene og få trykka. Ålreit å ikke bare ha dem digitalt. Men det var det med å komme på/ha tid til/orke å gjøre det, da. Lage bryllupsalbum - er ikke det sånn klassisk 40-årsprosjekt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...