mia83 Skrevet 5. november 2013 #121 Del Skrevet 5. november 2013 fiiiiint bilde!!! Gleder meg til referat fra dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. november 2013 Forfatter #122 Del Skrevet 6. november 2013 *rydder ut bryllupsgaver* *-ish* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. november 2013 #123 Del Skrevet 6. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. november 2013 #124 Del Skrevet 6. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. november 2013 #125 Del Skrevet 7. november 2013 Kenwood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2013 Forfatter #126 Del Skrevet 7. november 2013 Jaaa! Pakka den ut først i går, for jeg måtte rydde plass i det ene kjøkkenskapet. Og da måtte jo ting fra det skapet få plass i andre skap og skuffer, så da måtte de ryddes. og så vider Vi skal kjøpe oss kjøttkvern og pølsehorn også - og så skal jeg prøve å lage pølser selv! Har en halvveis avtalt pølsemekkedate med ei venninne før jul. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. november 2013 #127 Del Skrevet 7. november 2013 Bryllupsgaven kan jo brukes til så mangt ser jeg! Vi kjøpte også Kenwood Major fra penger vi fikk i bryllupsgave, den er helt fantastisk! Jeg visste ikke at det kunne være så lett å bake jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. november 2013 #128 Del Skrevet 7. november 2013 Åh, den pølsegreia og kjøttkverna ønsker vi oss også! Og pastadingsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2013 Forfatter #129 Del Skrevet 7. november 2013 Vi har en pastamaskin fra før, av typen manuell. Som vi forsåvidt bruker aaaalt for sjeldent. Er litt vanskelig det der med kjøkkenutstyr og å skjønne hva som faktisk kommer til å bli brukt eller ikke. Mange har brødbakemaskiner som bare samler støv, mens vi bruker vår 1-2 ganger i uka. Iskremmaskina derimot, ble ikke brukt - til tross for at vi er innmari glad i is begge to (det hjalp kanskje ikke at det var en lånt maskin som er hauggammel og ikke spesielt god). Jeg har lyst på frityrkoker. Den blir sikkert brukt en gang i året. Samme med nytt vaffeljern Vi har et dritgammelt, ganske dårlig ett. I tillegg ser pakka ut som om den er kjøpt på webshoppen til Vigrid. "Norsk vaffeljern for norske vafler" tror jeg det står. Også er pakka pent dekorert med striper i rødt, hvitt og blått. Og i bakgrunnen, bak det utklipte bildet av vaffeljernet: bilde av en fjord. Jauda. Jeg foretrekker lyse fremfor mørke vafler, men får alltid litt dårlig samvittighet for det når jeg bruker det jernet der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. november 2013 #130 Del Skrevet 7. november 2013 Vafler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2013 Forfatter #131 Del Skrevet 7. november 2013 Hm. Jeg tror jeg må invitere folk jeg ser for sjeldent på forspise-seg-på-vafler-og-hjemmelagd-syltetøy-dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. november 2013 #132 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har innmari lyst på frityrkoker selv, men har funnet ut at det kan vi rett og slett ikke ha i hus! Ønsker meg et så stort kjøkken at jeg ikke trenger å tenke over om jeg egentlig trenger ulike apparater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. november 2013 #133 Del Skrevet 7. november 2013 Vi har frityrkoker. Pommes frites blir absolutt best i frityrkoker! Ikke så ofte vi har det men.. Kanskje en gang annenhver måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2013 Forfatter #134 Del Skrevet 7. november 2013 Vi lager aldri pommes frites. Fordi vi ikke har frityrkoker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. november 2013 #135 Del Skrevet 7. november 2013 Høres lurt ut. Men av og til er det vanvittig godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 7. november 2013 Mmm. Og vårruller, og tempura, og smultringer og fish&chips og, og, og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. november 2013 #137 Del Skrevet 7. november 2013 Åååh nam! Vårruller ja! Det har jeg jo helt glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2013 Forfatter #138 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har laga ovnsbakte vårruller noen ganger også. Ikke like godt, men det duger. Og blir jo litt sunnere. Elelr så er sommerruller med rispapir godt - og da skal papiret bare bløtes og ikke stekes. Åh, det har jeg ikke laga på lenge! Med sweet chili og plommesaus. *rrrrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. november 2013 #139 Del Skrevet 7. november 2013 Nam det høres veldig godt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2013 Forfatter #140 Del Skrevet 7. november 2013 Fish and chips med IPA i røra! Ååååeh. PusekjærestekjekkefineJmaaaan....? Frityrkokemaskinting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå