Gå til innhold

Talk nerdy to me

Pingting

Anbefalte innlegg

Har lekt mer det nye kameraet. Gøy! Mye å lære og laaaaangt igjen å gå før jeg ikke fumler meg ihjel med å ta noe som ikke ser ut som om det er tatt av en fargeblind, sørpe full 95-åring med brillene på feil vei. Men det er vel halve moroa. :ler:

Stort sett har jeg lekt med maten min, og makro-objektivet.

10654175686_8abb08c482_c.jpg

10654174886_b2291f20cb_c.jpg

10654171354_1c54de0b1b_c.jpg
sushi :hjerte:
Også har jeg bakt triple ginger cookies (anbefales!)

10654176436_399183682b_c.jpg
...og i dag ble kruspersillen intetanende offer for et kreativt innfall :ler:

10654172634_2c4d2a23b6_c.jpg
(den ble jeg ganske fornøyd med, i grunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

MICHELINSTJERNESUSHIRESTAURANT!?

...

Unnskyld, skal bare pakke J-man ned i en koffert og trekke sørover for vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kjære reisefølge sa i hvert fall at det var det hun så på døra der :ler:

Paris anbefales for matglade, altså. Samme priser som middelmådig mat i Norge, men myyye høyere kvalitet! :rodmer:

Og jeg lærte meg å drikke rødvin :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Pingting, jeg drømte om deg i natt! :overrasket: Du kom som en del av en trio som skulle synge julesanger (!) på jobben min. Jeg var veldig spent og lurte veldig på om jeg skulle våge å gi meg til kjenne, men turte det til slutt. Det gikk på ingen måte som forventet. Du (eller den jeg presenterte meg for) nektet for å være deg til tross for drakt med "Pingting" på ryggen (!), og kunne i fullt sinne fortelle at denne KG-Pingting var en bedrager og hadde stjålet hennes identitet.. :sjenert:

Drømmetyding anyone....? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Paris, men da var jeg 18. Ville nok vært interessert i litt andre ting nå :P

Og for en FANTASTISK drøm, Neferet! :hoho: det mest usannsynlige i den er nesten at jeg skulle gå rundt og synge, tror jeg. :ler:

jeg drømte om meg i natt jeg og. Jeg ble rana av to suspekte fyrer som skulle ha mobilen og lommeboka mi. Han ene var travelt opptatt med å prate på iPhonen sin mens ranet pågikk. Og det skulle han ikke ha gjort, for da spratt jeg plutselig bort til ham, tok iPhonen og løp det jeg var god for. Haha, det var som fortjent, det! Var SÅ fornøyd med meg selv da jeg våkna :ler:

Hihi, takk MarianneE, ingen fare for misforståelser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det var jo en bra drøm det også Pingting! :ler: Det beste av alt er at følelsen følger med ut i det virkelige liv også :jepp: (selv om jeg fortsatt er litt snurt over at du ikke ville vedkjenne deg deg selv når jeg så gjerne ville hilse på... :snurt::sjenert::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en mye bedre drøm enn min, jeg drømte nemlig at jeg hadde mark på hårbørsten etter jeg gredde håret...

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

... Snakke om noe annet ...

Jeg lurer egentlig veldig på disse dokurvene vi skulle få se bilde av og ferdig dekket bord og og og og ... Ja altså ...

Har vært skremmende lite steampunk her etter bryllupet :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robot som gjør et eller annet med oreo.

Herb-The-Robot-Breaks-Oreo-Cookie-540x32

Kakao med oreo

22abbf963a6923e4b365f441ac558664.jpg

Bedre nå? :nigo:

Hm. Jeg er egentlig ikke så glad i Oreos. Men jeg er veldig glad i roboter. Og i kakao. Og oreos har jo aldri skada noen.

Så... ja, bedre! :)

... Snakke om noe annet ...

Jeg lurer egentlig veldig på disse dokurvene vi skulle få se bilde av og ferdig dekket bord og og og og ... Ja altså ...

Har vært skremmende lite steampunk her etter bryllupet :snurt:

Vet! Men vi venter fortsatt på bildene fra fotografen (kan ta opptil 10 uker). Og det var jaggu ikke lett å inndrive bilder fra gjestene heller, mumlemumle. Også tenkte jeg å skrive en kort oppsummering av dagen, men det blir jo bare døllt uten bilder. Det kommer! Lover!

Kan legge ut ett til av de 27 "sneak peek"-bildene vi fikk. :)

10676900866_ec81aeb6fd_c.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...