Pingting Skrevet 3. november 2013 Forfatter #81 Del Skrevet 3. november 2013 Har lekt mer det nye kameraet. Gøy! Mye å lære og laaaaangt igjen å gå før jeg ikke fumler meg ihjel med å ta noe som ikke ser ut som om det er tatt av en fargeblind, sørpe full 95-åring med brillene på feil vei. Men det er vel halve moroa. Stort sett har jeg lekt med maten min, og makro-objektivet. sushi Også har jeg bakt triple ginger cookies (anbefales!) ...og i dag ble kruspersillen intetanende offer for et kreativt innfall (den ble jeg ganske fornøyd med, i grunn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. november 2013 #82 Del Skrevet 3. november 2013 Bildene dine er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. november 2013 #83 Del Skrevet 3. november 2013 Hva slags underlag er det under den reketingen på øverste bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. november 2013 Forfatter #84 Del Skrevet 3. november 2013 Joseph Joseph skjærefjøl! Den for fisk, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. november 2013 #85 Del Skrevet 3. november 2013 Coooool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. november 2013 #86 Del Skrevet 4. november 2013 Tøft! Åh, nå vil jeg tilbake til Paris og Michelinstjernesushirestauranten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. november 2013 Forfatter #87 Del Skrevet 4. november 2013 MICHELINSTJERNESUSHIRESTAURANT!? ... Unnskyld, skal bare pakke J-man ned i en koffert og trekke sørover for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. november 2013 #88 Del Skrevet 4. november 2013 Mitt kjære reisefølge sa i hvert fall at det var det hun så på døra der Paris anbefales for matglade, altså. Samme priser som middelmådig mat i Norge, men myyye høyere kvalitet! Og jeg lærte meg å drikke rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. november 2013 #89 Del Skrevet 4. november 2013 Pingting, jeg drømte om deg i natt! Du kom som en del av en trio som skulle synge julesanger (!) på jobben min. Jeg var veldig spent og lurte veldig på om jeg skulle våge å gi meg til kjenne, men turte det til slutt. Det gikk på ingen måte som forventet. Du (eller den jeg presenterte meg for) nektet for å være deg til tross for drakt med "Pingting" på ryggen (!), og kunne i fullt sinne fortelle at denne KG-Pingting var en bedrager og hadde stjålet hennes identitet.. Drømmetyding anyone....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 #90 Del Skrevet 4. november 2013 Lekre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 #91 Del Skrevet 4. november 2013 (og det var drømmeinnlegget over jeg lo av, ikke bildene dine!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. november 2013 Forfatter #92 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har vært i Paris, men da var jeg 18. Ville nok vært interessert i litt andre ting nå Og for en FANTASTISK drøm, Neferet! det mest usannsynlige i den er nesten at jeg skulle gå rundt og synge, tror jeg. jeg drømte om meg i natt jeg og. Jeg ble rana av to suspekte fyrer som skulle ha mobilen og lommeboka mi. Han ene var travelt opptatt med å prate på iPhonen sin mens ranet pågikk. Og det skulle han ikke ha gjort, for da spratt jeg plutselig bort til ham, tok iPhonen og løp det jeg var god for. Haha, det var som fortjent, det! Var SÅ fornøyd med meg selv da jeg våkna Hihi, takk MarianneE, ingen fare for misforståelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. november 2013 #93 Del Skrevet 4. november 2013 Det var jo en bra drøm det også Pingting! Det beste av alt er at følelsen følger med ut i det virkelige liv også (selv om jeg fortsatt er litt snurt over at du ikke ville vedkjenne deg deg selv når jeg så gjerne ville hilse på... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 #94 Del Skrevet 4. november 2013 Det var en mye bedre drøm enn min, jeg drømte nemlig at jeg hadde mark på hårbørsten etter jeg gredde håret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. november 2013 #95 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg drømte for litt siden at det datt små hvite larver ut av alle kroppsåpningene mine. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. november 2013 Forfatter #96 Del Skrevet 4. november 2013 Det har virkelig gått nedover med denne dagboka i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. november 2013 #97 Del Skrevet 4. november 2013 Robot som gjør et eller annet med oreo. Kakao med oreo Bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. november 2013 #98 Del Skrevet 4. november 2013 Dere er tydeligvis mer aktive drømmere enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. november 2013 #99 Del Skrevet 4. november 2013 ... Snakke om noe annet ... Jeg lurer egentlig veldig på disse dokurvene vi skulle få se bilde av og ferdig dekket bord og og og og ... Ja altså ... Har vært skremmende lite steampunk her etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. november 2013 Forfatter #100 Del Skrevet 4. november 2013 Robot som gjør et eller annet med oreo. Kakao med oreo Bedre nå? Hm. Jeg er egentlig ikke så glad i Oreos. Men jeg er veldig glad i roboter. Og i kakao. Og oreos har jo aldri skada noen. Så... ja, bedre! ... Snakke om noe annet ... Jeg lurer egentlig veldig på disse dokurvene vi skulle få se bilde av og ferdig dekket bord og og og og ... Ja altså ... Har vært skremmende lite steampunk her etter bryllupet Vet! Men vi venter fortsatt på bildene fra fotografen (kan ta opptil 10 uker). Og det var jaggu ikke lett å inndrive bilder fra gjestene heller, mumlemumle. Også tenkte jeg å skrive en kort oppsummering av dagen, men det blir jo bare døllt uten bilder. Det kommer! Lover! Kan legge ut ett til av de 27 "sneak peek"-bildene vi fikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå