Pingting Skrevet 20. oktober 2013 #1 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ny bok herved åpnet *tadaaa* Mange kjenner vel til meg fra før. Jeg var masse på KG en stund tilbake. Nå er jeg mer sporadisk. Men jeg liker å ha en dagbok. Det blir bare ikke skrevet i den hver dag. Uansett. Pingting. Er arkeolog. Skeptiker. Nygift. Matvrak av rang (jeg har brukt store deler av søndagen på å lese ivrig i, og ta notater fra Modernist Cuisine, den dyreste, fancieste, morsomste og vakreste kokeboka jeg aldri kommer til å bruke en eneste oppskrift fra). Øl- og whiskyfan (jeg telte nettopp: vi har 29 typer whisky i hylla). Liker anime, nerdehumor, fantasy og sci-fi, steampunk, rasjonalitet, Photoshop, tegning, kunnskap, diskutering og tegneserier. Det blir nok mye sånt her inne. Nå har vi nettopp gjennomført et minieksperiment i heimen: to biter med flatbiff av elg skal whiskygraves. En i en lett og fruktig whisky, en i en røyktung. Og nå skal jeg drikke litt rødvin og spille Machinarium. Nusselige roboter og Rioja passer godt sammen. Da var vel stemninga satt, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. oktober 2013 #2 Del Skrevet 20. oktober 2013 <spor> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. oktober 2013 #3 Del Skrevet 20. oktober 2013 Machinarium, whisky Til lykke med ny Pingbok, ønskes fra hotellsenga i Paris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. oktober 2013 #4 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ny bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 21. oktober 2013 #5 Del Skrevet 21. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. oktober 2013 #6 Del Skrevet 21. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 21. oktober 2013 Eller stort sett så er de ikke så ille. Men vi var ikke så flinke til å legge oss i går. Og jeg har drømt masse rart som gjorde at jeg våkna stadig vekk, OG J-man hadde prestert å sette på vekkerklokka si en time for tidlig. Mumlemumlemannefaenskapmumle. Jeg har i det minste en kontorjobb nå. Har flere kolleger som fortsatt jobber utendørs. *grøssegru* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2013 #8 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg skriver under på mandagsbildet og melder meg som følger av ny bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 21. oktober 2013 #9 Del Skrevet 21. oktober 2013 Innom med en mandagsklem og for å le litt av tittelen på dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 21. oktober 2013 #10 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg kommer nok til å snoke i denne dagboka også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 21. oktober 2013 #11 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er sjelden på KG, men må få med meg dine oppdateringer når jeg er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2013 #12 Del Skrevet 21. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_pilot Skrevet 21. oktober 2013 #13 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fulgte med i den forrige boken og elsket hele steampunk bryllupet deres Gratulerer så mye som nygift og melder meg på som følger av denne dagboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. oktober 2013 #14 Del Skrevet 21. oktober 2013 <open> Velkommen! </open> <close> </close> Hvor nerdete går grensen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg skriver under på mandagsbildet og melder meg som følger av ny bok Tjolahopp, og velkommen Innom med en mandagsklem og for å le litt av tittelen på dagboka Jeg kommer nok til å snoke i denne dagboka også. Jamen, det er vel bare praktisk. Nå som vi er gift skal vi vel slutte å snakke sammen, er det ikke sånn? Er sjelden på KG, men må få med meg dine oppdateringer når jeg er innom Naw, så koselig. Mårn! Fulgte med i den forrige boken og elsket hele steampunk bryllupet deres Gratulerer så mye som nygift og melder meg på som følger av denne dagboken Så koselig, takk og takk! Vil du værra med så heng på! <open> Velkommen! </open> <close> </close> Hvor nerdete går grensen din? Haha! Det der var liiittegrann på kanten av nerdekomfortsona mi, men nok innenfor til at jeg tok den. Og lot meg sjarmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 21. oktober 2013 NEBBDYR ER SÅ KULE! - pattedyr - men legger egg - og har nebb - OG er giftige! (ikke dødelig for mennesker, men kan være ekstremt smertefullt) - har verdens kuleste navn på engelsk: platypus - når du googler platypus + evolution finner du denne setningen i tredje treff: The platypus, on its own, does not prove the existence of an all-powerful God, but it adds more evidence to the case. What's not to like? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. oktober 2013 #17 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ny bok! Edit; Innflytningsgave! Endret 21. oktober 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. oktober 2013 #18 Del Skrevet 21. oktober 2013 Å ja he he innfløttings pakkesang ... Steampunk gadgets? http://getbutterfly.com/beautiful-examples-of-steampunk-gadgets/ (Vil ha USB ... Vil ha, vil ha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. oktober 2013 #19 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ved nærmer ettertanke ... Ja takk til tastatur og mobiltelefon også, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. oktober 2013 #20 Del Skrevet 21. oktober 2013 Haha! Det der var liiittegrann på kanten av nerdekomfortsona mi, men nok innenfor til at jeg tok den. Og lot meg sjarmere. Takker Strengt tatt burde jeg hatt en del tekst mellom åpnings-og avslutningstag'en på close, og en hel haug av ting inni mellom open og close, og dill dall. Men jeg har en nerd i meg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå