Gjest Tekola Skrevet 12. november 2013 #21 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Jeg tenkte litt på det, men ser så mye finere ut med tre Europris skal visst ha det, i følge en blogg jeg fant. Verdt å sjekke ut? Veldig enig i at de er finest i tre! Jeg fant, jeg fant! http://europris.no/kunder/europris/euro.nsf/pages/produkt?open&gruppeid=B0701&artnr=155843&qm=sym,3,0,0,0,0 Endret 12. november 2013 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakiana Skrevet 12. november 2013 #22 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg fant en del gode oppskrifter her. Selv har jeg laget sennep, honning med frukt og nøtter, marinert ost, pikekyss og brente mandler i år. Prøvde meg på karameller i går, men de ble for bløte til at de kunne legges samlet i cellofanposer. Kjempe gøy å gi bort hjemmelagde julegaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #23 Del Skrevet 12. november 2013 Ifjor lagde jeg hjemmelagde knekkebrød og mandarinmarmelade til besteforeldrene mine Tror de ble mer glad for det enn såper og sånne ting jeg har hosta opp tidligere! Marmelade: http://gryskjokkenskriverier.blogspot.no/2010/09/mandarinmarmelade.html Personlig syns jeg det ble alt for mye honningsmak med denne oppskriften, men ellers var den kjempegod og lett. Haha, mandarin.. Det der er klementiner Anonymous poster hash: f483a...34f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 12. november 2013 #24 Del Skrevet 12. november 2013 Kanskje du kan bruke ispinner evt litt lengre rørepinner i stedet for skjeer? Sjokoladen vil jo henge fast på pinnen også. Jeg fant disse på ebay. Tror de blir veldig fine! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #25 Del Skrevet 12. november 2013 Ikke gi bort ting som hvilken som helst idiot kan lage selv. Ref. "Kjeks i krukke", smelte sjokolade og ha i form, urtesalt, ting som er laget med et kit fra Panduro osv. Det er kun barn som gir bort slikt.Anonymous poster hash: b22be...b4c Jeg blir veldig glad for den slags ting i julegave, særlig de spiselige - ikke at jeg ikke kan lage det selv, men jeg tar meg aldri tid til det. Så det er populært med sånne gaver her i huset iallefall Og folk må jo begynne et sted - får jeg sånne "smeltet sjokolade i form med en mandel i" i år, så utvikler det seg kanskje til noe mer spennende med årene Anonymous poster hash: 22613...43d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #26 Del Skrevet 17. november 2013 Hjemmelaget granola i fin glasskrukke, knekkebrød, biscotti, kryddermandler, tacokrydder, Limoncello (eller annen likør), lefser, flatbrød....Anonymous poster hash: aa76c...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 17. november 2013 #27 Del Skrevet 17. november 2013 Oi, her skal jeg følge med! Likte ideen med hjemmelaget "whiteboard"! Jeg skal lage sjokoladetrøfler og mozartkuler som vanlig (ja, de voksne vil gjerne ha det selv om det er mulig å lage selv ...). Kanskje også hjemmelaget tacokrydder (det smaker jo mye bedre enn ferdigkjøpt!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 18. november 2013 #28 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg fant en del gode oppskrifter her. Selv har jeg laget sennep, honning med frukt og nøtter, marinert ost, pikekyss og brente mandler i år. Prøvde meg på karameller i går, men de ble for bløte til at de kunne legges samlet i cellofanposer. Kjempe gøy å gi bort hjemmelagde julegaver! Takk for tips! Jeg skal lage marinert ost og kjeks til besteforeldre og kanskje sennep til onkel og tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå