AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #21 Skrevet 24. oktober 2013 Har angst (og mulig depresjon) så det har blitt en del siste året. Et par ganger i uken, flere ganger om dagen, eller en god periode med et par ganger i måneden. Tung periode for hele familien. Er kvinne, men samboeren min gråter ca.annenhver uke han og.Anonymous poster hash: 819a3...77a
Gjest mymlen Skrevet 24. oktober 2013 #22 Skrevet 24. oktober 2013 Dette varierer jo veldig på omstendighetene. Av og til er livet ekstra tungt og da kan jeg gråte hver dag, og noen ganger til og med flere ganger om dagen. Når jeg har mensen kan jeg bli rørt til tårer av de minste lille ting. Andre ganger kan jeg gå flere uker i mellom hver gang. Jeg er forresten jente.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #23 Skrevet 24. oktober 2013 Ikke grått siden jeg var 6-7 år. Har hatt depresjoner, men jeg gråt ikke, var bare apatisk. Prøver ikke aktivt å la være, bare gråter aldri. Mann, 20-årene. Anonymous poster hash: 93b8e...82c
Gjest Belle âme Skrevet 24. oktober 2013 #24 Skrevet 24. oktober 2013 Er jente, griner aldri, kan ikkje huske sist eg grein
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå