AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hvor mange ganger i uken/måneden/året pleier du å grine? Skriv også om du er mann eller kvinne. -Jeg pleier å grine ca. 2 ganger i måneden på grunn av ting som har skjedd eller om det bare blir veldig vanskelig.. Om jeg tenker for mye, for å si det sånn. Før, når jeg var tenåring, gråt jeg hver eneste natt i en lang periode. Anonymous poster hash: 4e033...e31
Baddi Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Forstår ikke helt de her diskusjonene på hvor mange ganger folk griner. Det er ikke noe uvanligt med å grine, og det er faktisk bare bra for kropp å sjel. Fungerer rensende. Derimot er det ikke alle som har like lett for, eller får til å grine. For så å svare på sp. da jeg skriver i tråden. Har grenet 1 gang de 10-20 siste årene. Pleier bare ikke få det til i d hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg griner stort sett hver dag. Det er mye kjipt som har skjedd i det siste og mye kjipt som har skjedd i livet. Men jeg ler som regel hver dag også. Er kvinne. Anonymous poster hash: 7df7a...64f
Hecubaa Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har ingen problemer med å grine - men jeg må føle meg trist på en eller annen måte og det har jeg ikke gjort på veldig lenge.. Jeg kan ikke huske sist jeg tok til tårene.
Gjest Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 De siste årene har jeg blitt en skikkelig griner. I gjenomsnitt kanskje en gang om dagen. Er veldig lettrørt og kjenner klump i halsen av de minste og rareste ting. Klarer f.eks ikke å se starten av "Watchmen" uten å sippe når blod og glass spruter på skjermen.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Kommer jo 100% ann på omstendighetene, men jeg kan si såpass at jeg griner hver gang noen viser at de bryr seg. Fordi det er uvant. Anonymous poster hash: 78431...140
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 I perioder, hver dag. Anonymous poster hash: b5f0b...9f7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Det varierer litt. Noen ganger flere ganger om dagen, andre ganger kan det gå en uke i mellom. Men sånn i gjennomsnitt er det nok mellom 3 og 5 ganger i uka. Anonymous poster hash: 8cff8...185
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg blir lett rørt av filmer, så klump i halsen og tårer kommer fort der. Type "synes synd på seg selv grining" der vonde/tunge/nære ting kommer til overflaten av div årsaker skjer ofte / sjelden alt ettersom hvordan jeg har det i hverdagen. Det kan gå 2-3-4 osv år mellom hver gang, mens plutselig så har jeg grått 3 ganger på 1 mnd. Anonymous poster hash: 243a0...b67
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Kommer jo 100% ann på omstendighetene, men jeg kan si såpass at jeg griner hver gang noen viser at de bryr seg. Fordi det er uvant. Anonymous poster hash: 78431...140 Kjenner igjen den Anonymous poster hash: 243a0...b67
Askmeagain89 Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Kan gråte flere ganger om dagen i perioder eller så kan det gå flere måneder uten en tåre
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg "grein" i går når jeg og kjæresten hadde et uhell (jeg satt oppå han og tulla, og når jeg var på vei ned med hodet, så var han på vei opp) sånn at jeg beit meg selv skikkelig hardt i tunga sånn at jeg blødde og har hovna opp. Det var ikke sånn at jeg grein med vilje egentlig, for det var egentlig ikke så vondt akkurat da det skjedde, men tårene bare kom og så ble det bare enda verre da vi begynte å le på grunn av det. Men sånn ellers så gråter jeg kanskje en gang annenhver måned om ikke mindre. Er kvinne. Anonymous poster hash: 4ad46...050
fresia Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 hmm, ikke spesielt mye. gråter når noen som står meg nær dør og i begravelser. kan også begynne å gråte eller få tårer i øynene om jeg leser og ser bilder av noen som har dødd selv om jeg ikke kjenner de, som f. eks. 3-åringen på Stord. ellers kan jeg begynne å grine hvis noen svikter meg eller hvis jeg har det veldig vanskelig, men griner for meg selv... griner aldri av filmer og sånt.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 Kan gråte flere ganger om dagen i perioder eller så kan det gå flere måneder uten en tåre Samme her. Vanligvis er det toppen et par ganger i mnd. Anonymous poster hash: 3568e...75e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 Hver dag, mange ganger til dagen, i ca 3 år.. Anonymous poster hash: 38174...83c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #19 Skrevet 23. oktober 2013 Har angst og depresjoner, griner flere ganger i uken, noen ganger flere dager om dagen. Noen dager er bedre enn andre! Er kvinne. Anonymous poster hash: ed57d...f77
Djungelvrål Skrevet 23. oktober 2013 #20 Skrevet 23. oktober 2013 1 gang i året kanskje. Å få en tåre i øyekroken over en rørende film kaller jeg ikke å grine. Liker ikke å grine, blir satt ut av det, får vondt i hodet og ser helt ødelagt ut i ansiktet om jeg gjør det. Jeg kunne aldri gått på jobb hvis jeg hadde grått føre. Øynene mine blir kjempehovne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå