AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Hei. Byttet piller for 3mnd siden. På dette sidte brettet kom mensen 1uke tidligere og jeg har vært ektremt oppblåst i magen siste 5dager. Har ikke hatt sex siden forrige mens da mannen er i nordsjøen-altså ikke gravid;-) leser at oppblåst mage kan være en bivirkning....vil gjerne unngå å bytte merke igjen da alt annet er supert med disse pillene. Noen som har tips for å redusere oppblåstheten?Anonymous poster hash: 5e387...8b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå