Vorin Skrevet 19. oktober 2013 #1 Del Skrevet 19. oktober 2013 Smugleser på mange av dagbøkene her på KG så tenkte jeg skulle starte min egen. Er deilig med et sted man kan skrible litt, diverse tanker, oppskrifter og livet generelt. Kan fortelle litt om meg selv, 26 år gammel kvinne med samboer og katt. Matvrak deluxe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 19. oktober 2013 Dagen i dag har ikke gått til så mye fornuftig i grunn, jeg skulle lese, men ga opp etter en time hvor jeg bare satt og bladde i boka. Pluss at katten satte seg på laptopen, oppmerksomhetssyk Rart at man kan bli så glad i et dyr . Er gressenke denne helgen pga. at samboer er ute på jobbreise, så da skal jeg kose meg skikkelig med muffins og god middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2013 Skulle egentlig stå opp kl. 08 i dag for å lese, men det ble med tanken Har satt meg mål om å klare iallefall en kapittel i dag, så får vi se hvor langt jeg kommer. Motivasjonen er på bånn, men med eksamen om under 2 mnd så må jeg nesten tvinge meg selv til å lese. Får et lite avbrekk senere med trening sammen med en kompis, så det gleder jeg meg til. Alt annet enn lesing frister så mye mer akkurat nå Oppskrift på mine appelsinmuffins fra i går: 2 egg 2 dl sukker 100 g smør - smeltet 1 appelsin - vask godt og rasp av det oransje skallet 1/2 dl appelsinsaft 1/2 dl melk 3 dl mel 2 ts vaniljesukker 2 ts bakepulver 1/2 ts kanel litt raspet mørk sjokolade Visp egg og sukker til eggedosis. Ha skall, appelsinsaft og melk i det smeltede smøret. Ha det tørre og væske vekselvis i eggedosisen. Ha i litt mørk raspet sjokolade til slutt. Stekes midt i ovnen på 200 grader i ca. 10-12 minutter. Jeg lager en glasur av appelsinsaft og melis som jeg har over muffinsene etter at de er kalde, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2013 Da er uken snart over. Ble en styrkeøkt med en kamerat av meg, og en tur opp Fløien. Var veldig deilig å komme seg ut litt. Ellers har jeg kost meg med serier, middag og appelsinmuffinsene fra i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kusmi Skrevet 21. oktober 2013 #5 Del Skrevet 21. oktober 2013 Åh, jeg fikk veldig lyst på en appelsinmuffin! Jeg har hatt så dilla på Lindth 70% sjokolade med appelsin i det siste. Tror jeg må prøve meg på disse til helga. Appelsin og sjokolade er en ganske så fantastisk kombo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 21. oktober 2013 Åh, jeg fikk veldig lyst på en appelsinmuffin! Jeg har hatt så dilla på Lindth 70% sjokolade med appelsin i det siste. Tror jeg må prøve meg på disse til helga. Appelsin og sjokolade er en ganske så fantastisk kombo!! Anbefales veldig!! Hmm, den har jeg faktisk ikke smakt, får ta meg en leterunde Er veldig glad i den appelsinsjokoladen de selger rundt påsketider og juletider Fant det som pålegg på krukke da jeg var i London, gikk ned på høykant for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 21. oktober 2013 Stod opp kl. 07 i dag for å lese, men det gikk jo ikke som planlagt. Jeg og min samboer flyttet for ikke så lenge siden inn i en leilighet som vi har kjøpt sammen, og før flyttingen tok vi kontakt med et styremedlem av borettslaget og spurte om hvordan vi skulle søke om å få lov til å ha katten vår. Vedkommende sa at det bare var å flytte inn, så skulle han snakke med oss og ordne det. Men nå har visst noen i bygget klaget og vi måtte søke FØR flyttingen. Først må vi få underskrift av alle i bygget for å forsikre om at ingen er allergiske, og deretter så må vi sende inn en søknad med underskriftene til styret for å få det godkjent.. Om det ikke blir godkjent så må vi gi bort pusen. Er tre hunder i samme bygg, så vi regner med at det skal gå greit. Man er vel som regel allergisk mot både hund og katt om man først er allergisk..? Tanken på å gi bort pusen gjør vondt selv om vi ikke har hatt ho mer enn et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ble en ganske lang dag i går med trening på morgen, skole til kl. 15, hjem for å jobbe med innlevering og spise middag, før jeg møtte guttegjengen for å spille brettspill. Det er kjempe gøy, men merker i dag at jeg burde kommet meg hjem tidligere Planen var å stå opp kl. 08 i dag for å lese, men pus snek seg inn og la seg oppå meg så da ble det to timer ekstra med søvn. Er så koselig når ho gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amphitrite Skrevet 6. november 2013 #9 Del Skrevet 6. november 2013 Utrolig koselig når pusekattene kommer for å kose på morgenen ja, men i motsetning til deg så klarer jeg ikke sove etter de har kommet inn på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 30. desember 2013 Får vel få litt liv i denne igjen, det er deilig å ha et sted å skrible ned tanker. Ble en veldig hektisk høst for min del med leilighetskjøp og eksamenslesing. Har nå juleferie hjemme hos mor og far, dagene går til sosialisering med venner fra ungdomsskolen og videregående skolen, spille brettspill med venner og brødrene mine samt masse eting og avslapning på sofaen Idag møtte jeg en kompis jeg ikke hadde sett på 4 år. Det var utrolig koselig og gøy, som om de 4 årene aldri hadde eksistert og vi fortsatte der vi slapp. Vi gikk tur og spiste kake på en kafe, utrolig dårlig vær her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 31. desember 2013 Siste dagen i 2013, dette året har gått veldig fort og jeg håper at 2014 blir like bra om ikke bedre. Dagen i dag skal feires med venner og kjæresten, vi skal ha indrefilet til middag og sjokolademousse til dessert. Vet ikke ennå om jeg skal ta med meg en flaske vin eller ikke, merker at jeg er litt trøtt og sliten i dag. Lurte på å bare ta med bilen slik at jeg kan kjøre hjem rundt midnatt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år!! Ble en alkoholfri nyttårsfeiring på meg i går, er ganske deilig å våkne opp i dag uten fyllesyke Var god mat og veldig godt selskap, kom meg i seng til kl. 03. I dag skal jeg treffe en venninne jeg ikke har sett på noen år, kaffe og kake hvis vi finner en kafe som er åpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2014 #13 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år! Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt nytt år! Mvh Yvonne Godt nytt år, Yvonne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 2. januar 2014 Paff, merker at energinivået er på bunn i dag. Kroppen er sliten etter julen, skal bli deilig å komme tilbake til hverdagen igjen på tirsdag. Er invitert til en venninne på jentekveld hvor vi skal lage mat og vorse. Lysten er egentlig ikke der, men hva skal en gjøre? Blir sliten av tanken på å drikke . Får se hva jeg gjør Idag har jeg tilbrakt dagen med familien, vi har spilt brettspill og spist god mat, samt shoppet litt på dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 4. januar 2014 Ble en koselig bytur i går, tok ikke helt av, men tok et par øl ute iallefall. Kom tidlig hjem i dag og lagde middag til mine småsøsken, de ville ha nachosgrateng og oreokake til dessert. Ellers var jeg på cafe med en venninne og vi satt og skravlet i mange timer over et par kopper med kaffe og et kakestykke. Har i grunn nesten ingen venninner i byen jeg vanligvis bor i, merker det er godt for kropp og sjel at man får skravlet litt Blir ikke helt det samme med kompiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. januar 2014 #17 Del Skrevet 11. januar 2014 Sniker meg inn her jeg. Høres veldig koselig ut med kafé-skravling med venninne Hvor i landet holder du vanligvis til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 1. februar 2014 Sniker meg inn her jeg. Høres veldig koselig ut med kafé-skravling med venninne Hvor i landet holder du vanligvis til? Er så dårlig på å skrive jeg altså Holder til på Vestlandet og trives så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #19 Del Skrevet 1. februar 2014 Oppdatering fra min side siden sist, jeg er ferdig utdannet dataingeniør og har startet i jobb som IT konsulent. Jobbet der siden 2.januar og jeg trives veldig godt! Merker jeg er helt død i kroppen etter jobb da, men det kan hende det har noe med at jeg ikke har vennet meg til døgnrytmen ennå Har vært ganske mye alene en liten stund nå da min samboer er ute på jobbtur, er deilig å kunne savne hverandre litt syns jeg . Håper han kommer hjem ila helga, men det ser dårlig ut Planen for dagen min er iallefall å trene, lage granola som jeg kan spise til frokost, rydde, vaske også får jeg besøk senere i kveld av en kompis. Pizza og slækking står på planen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #20 Del Skrevet 2. februar 2014 Syns fridagene går så fort unna, hadde vært deilig med en fridag til Planen var jo å trene i dag, men det ble med tankene. Er kjempe støl etter i går så jeg har bare gått meg en tur ute i regnet med musikk i ørene Sånn er gressenke tilværelsen, ser ikke ut til at samboer kommer hjem i kveld, men kanskje i morgen. Er litt kjipt fordi han drar igjen tirsdag kveld, men vi skal snart på ferie sammen i en uke så det gleder jeg meg masse til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå