Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg trenger tips og ideer til hvordan jeg kan spe på min utpregede dårlige økonomi. Hadde jeg vært ung, alene og uten barn kunne jeg gjerne ha solgt meg innen verdens eldste yrke. Men med full familie og et godt alderstillegg må det tenkes litt annerledes. Jeg er i den situasjon at jeg er ufør og kan ikke utføre arbeid som belaster fysisk over tre timer. Har dere noen gode ideer på hva man kan ta seg til for å spe på en ellers dårlig økonomi ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Finnes en del salgsjobber per telefon som man kan ha på deltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 Støttekontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 En kan også sette inn en annonse i avisen, der en skriver noe i retning av "pålitelig og effektiv, tar jevnlig rengjøring og utvask". Det som i så tilfelle er et smart trekk å gjøre, er at du skriver en timepris i annonsen fordi folk da har noe håndgripelig å forholde seg til. Det blir opp til deg å styre hvor mange hus du gidder å ta, og når. Bor du i en by, er annonsekostnaden betalt innen 1ste uke. Jeg kjenner flere som har gjort dette i studietiden sin, og de hadde en ca. ekstra inntekt på rundt 6000 kroner pr. måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mai 2004 #5 Del Skrevet 4. mai 2004 Nå trenger de eksamensvakter på "alle" skoler, ta kontakt med den videregående skolen i nærheten, og med universiteter, høgskoler etc hvis du bor i nærheten av slike... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 en runde som avisbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå