Gjest Butterflygirl Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvis man er privatist i et fag (f.eks at jeg tar opp norsk) hva krysser man av på da i det gule arket om når man skal sende inn vitnemål? Skal man krysse av på at man består og fullfører vgs 3-4 og sender det senere, eller krysser man av for det ene faget man tar opp nå og sender det inn senere? Det står også at man skal legge ved kompetansebevis, hvor skal jeg krysse av for det hen? Er litt forvirret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rio Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 der er vel en egen rubrikk for fag i vgs, under der det står fullført vgs.. jeg ville ha satt opp det faget der.. og sendt inn karakterene når de kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Butterflygirl ulogget Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg ringte til SO, og der fikk jeg svar. Det var noe lignende av det du sa. Har sendt det allerede.Men takk allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå