Gå til innhold

Folk som spiser på trikk/buss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som spiser mat med sterk lukt på buss/bane/trikk.. Hva faen a? Jævlig respektløst

Anonymous poster hash: bd40b...8c8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg satt og spiste brødskive med leverpostei på bussen, ca 20-25 min. Ved siden av meg satt en liten jente og holdt seg for nesa :laugh:

• Liker 19
Skrevet

Jeg synes det er værre å fise.

Anonymous poster hash: cf1f7...a18

• Liker 6
Skrevet

Når folk drar opp et egg som har godgjort seg noen timer, og det stinker kollektiv magasjau gjennom hele bussen= hvis blikk kunne drepe...

OMG!

Anonymous poster hash: dfbd4...59c
  • Liker 11
Skrevet

Enig! Eller de som slafser høyt, griser og lignende... Er en forskjell på å spise skive med makrell i tomat og å spise en banan, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 24cb2...961
  • Liker 8
Skrevet

Synes det er verre med folk som har hentet take away og det lukter. Tenk på oss som er på vei etter en lang dag på jobb bare vil hjem og er skikkelige sultne.

Anonymous poster hash: b0236...e2b

• Liker 9
Skrevet

Folk på buss/bane/trikk har ofte dårlig tid. Helt greit om folk rasker med seg panini fra Deli de Luca eller tar med en brødskive hjemmefra iblant, svært få har jo for vane å spise på kollektivtransport. Det er jo ikke særlig ofte jeg ser dette, så jeg antar det bare er folk med tidsnød akkurat denne dagen. Kan skje den beste.

Og nei, jeg spiser ikke illeluktende (eller annen) mat på bussen selv. Ingen fare.

Anonymous poster hash: 52d12...bbf
  • Liker 23
Skrevet

De er på grensen til juridisk tilbakestående? Eller finnes det en annen forklaring?

Anonymous poster hash: 1e254...7dc
Skrevet

Er svært sjelden jeg har vært i den situasjonen, men har skjedd at jeg har måttet dra opp noe av vesken fordi jeg går rett til time (en banan eller noe, selvsagt ikke noe illeluktende). Stort sett har jeg vett nok til å planlegge livet mitt slik at jeg ikke blir sittende å slafse i meg på offentlig transport.

Satt en jente klint opp til meg med McDonalds forleden og det stinket.

Anonymous poster hash: d9395...a4e
Gjest Carmen.
Skrevet

Var noen som satt og spiste baugett med sån karri greier , herregud som det stank. Fikk lyst til å kline baguetten på trynet hans.

Skrevet

Skjønner ikke problemet jeg. Jeg tror aldri jeg har spist noe på buss/trikk selv, men jeg har ikke imot at noen tar seg en brødskive... Tar forsåvidt bussen hver eneste dag, og det er sjeldent at noen spiser der..

• Liker 13
Skrevet

De største problemet er de med poser fra mcd eller burger king. Det stinker!

Anonymous poster hash: a5eba...c27

• Liker 2
Skrevet

Hvordan klarer dere dere i middagsselskap eller på restaurant/cafe? Dette må da være mest psykisk....

Anonymous poster hash: 8cad0...dd3
  • Liker 12
Skrevet

Skjønner at det er irriterende når maten lukter sterkt, eller når folk slafser. Men herregud, hvis folk er sultne må de jo få lov til å spise. Skjønner ikke hvorfor noen mennesker har så kort lunte at de irriterer seg over sånne småting. Er du lett bilsyk, skjønner jeg det bedre. Men det er ikke folkene som spiser sin skyld.

Anonymous poster hash: 3bb60...741

• Liker 19
Skrevet

De fleste som spiser på buss, gjør det oftest i tidsnød, det er som andre har sagt ingen fast vane.

Hender jeg spiser på bussen, men da har jeg noen nøtter som jeg alltid har i veska, så jeg tar en neve med nøtter dersom jeg er sulten på vei til noe, og tar meg heller noe mat når jeg kan spise det andre steder enn bussen.

Da vil jeg si det er verre med de som har så mye parfyme på seg at det er vanskelig å puste......

• Liker 7
Skrevet

Hei.

Jeg har egentlig ingenting imot om en person sitter og spiser på bane, eller buss. Jeg har kun opplevd dette et par ganger, og jeg tar banen nesten hver dag. Som oftest er det ikke mange stoppene, heller. Og jeg kan forstå om noen kommer i tidsklemme, og faktisk er nødt til å få i seg litt mat.

Hvis personen ikke smatter og slafser, har jeg ingenting imot litt spising på offentlig transport. Jeg liker matlukt, med mindre jeg er kvalm, eller føler meg dårlig. Men det er det sjeldent at jeg er på banen :)

Skrevet

Jeg spiser når jeg er sulten. Liker du det ikke, SYND FOR DEG.

Anonymous poster hash: 66d6e...291

• Liker 16
Skrevet

Jeg kjører trikk hver morgen.

* Nesten hver eneste morgen kommer hun på - et par stasjoner etter meg. Hun bærer en stor sekk og ser seg ivrig rundt for om mulig å finne et dobbelsete der hun kan innta sin obligatoriske frokost.

Finner en plass, setter seg ned på det ene sete mens hun danderer sekken på den andre. Drar så opp fra sekken sin obligatoriske plastboks med (jeg antar) gårsdagens middagsrester, gaffel eller skje, alt etter type mat, en serviett og en flaske med vann. Og dagen avis.

Så er det til å gafle og spise, lese avis og tørke seg rundt munnen mens hun tygger store munnfuller og småraper litt innimellom. Og selv om trikken fylles av folk jo nærmere byen vi kommer, enser hun overhode at hun faktisk har tatt seg en sitteplass for mye.

Èn dag var det en eldre herremann som ikke kunne dy seg lenger og spurte: "Unnskyld frøken, har jeg kommet til spisekupéen?" Og videre: "Jeg regner også med at du har betalt for to sitteplasser?"

Den unge kvinnen, som nå har tømt matboksen sin svarer ikke, bare tørker restene av pasta og spaghetti vekk fra munnvikene, legger plasboksen pent ned i sekken og plasserer sekken pent i fanget. *

Jeg ønsker jo selvsagt ikke å henge ut noen her, så hvis den unge damen leser dette og kjenner seg igjen, vil jeg bare benytte anledningen til å si: Tusen takk for at du i hvert fall holder deg til kald mat, og at du tok hintet fra den eldre herremannen. :blomst:

God frokost!

• Liker 17
Skrevet

Jeg er sånn at jeg plutselig blir drit sulten og må spise med en gang, hvis ikke begynner jeg å skjelve å kaste opp. Hvis noen ikke liker lukten på maten min så får de gå av, holde seg for nesa eller bare bite det i seg.

Anonymous poster hash: 4cd2c...08d
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...