Gå til innhold

Gode, men billige restauranter i Bergen?


Kto

Anbefalte innlegg

Cafè spesial garantert! Billig og god mat!



Anonymous poster hash: 74597...c91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillesiren

Tja...*kremt* Hva med Daniel Rullekebab da? Byens desidert beste kebab, fikk også toppkarakter av mattilsynet da de var på sin runde, så trenger ikke frykte magesjau;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sumo. Sympatiske folk som driver der! :)

Han som driver sumo og alle de andre restaurantene(utestedene) whatever er ganske gjerrig og er dyr.

Anonymous poster hash: 74597...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som driver sumo og alle de andre restaurantene(utestedene) whatever er ganske gjerrig og er dyr.

Anonymous poster hash: 74597...c91

Å kalle Simon gjerrig blir litt søkt, men for all del. Han eier forøvrig ingen andre serveringssteder eller utesteder.

Tja...*kremt* Hva med Daniel Rullekebab da? Byens desidert beste kebab, fikk også toppkarakter av mattilsynet da de var på sin runde, så trenger ikke frykte magesjau;)

Daniel er bra, selv jeg som ikke liker "katt i lefse" spiser gjerne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som driver sumo og alle de andre restaurantene(utestedene) whatever er ganske gjerrig og er dyr.

Anonymous poster hash: 74597...c91

Gjerrig? Det er ikke et ord jeg ville brukt om ham. Dyrt er det heller ikke, men igjen ikke billig. Prisene er helt i mellomsjiktet, og maten er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kalle Simon gjerrig blir litt søkt, men for all del. Han eier forøvrig ingen andre serveringssteder eller utesteder.

Daniel er bra, selv jeg som ikke liker "katt i lefse" spiser gjerne der.

Både Simon og Espen er noen gjerrigknarker. Blandet dem litt i denne situasjonen men gjerrig er dem.

Anonymous poster hash: 74597...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerrig? Det er ikke et ord jeg ville brukt om ham. Dyrt er det heller ikke, men igjen ikke billig. Prisene er helt i mellomsjiktet, og maten er veldig god.

Joda maten er god, men de to fjottene som jeg nevnte over er noen gjerrigknarker.

Forresten eieren til spesial er en dritt av en eier. Er en grunn til at han har vært i retten x-antall ganger med folk som tidligere har jobbet hos han, men fortsatt god mat. :)

Anonymous poster hash: 74597...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de stedene er foreslått allerede, men mine favorittstudentsteder er:

- Naboen (God mat, spesielt plankebiffen, til en veldig billig penge)

- Cafe Spesial(GOD pizza)

- Bien Bar(Ligger på danmarksplass, menyen deres variere fra dag til dag og prisene ligger på rundt 160-260 tror jeg, de har som regel bare 5 hovedretter å velge i mellom)

- Kroathai(Sterk thaimat hvis man liker det)

Edit: Ichiban i nygårdsgaten har også god mat til en billig penge.

Endret av Vorin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...