Gå til innhold

Gode, men billige restauranter i Bergen?


Kto

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ut å spise med en venninne i kveld, og er så lei zupperia og egon. Noen som har noe forslag til gode restauranter i Bergen? Vi er begge studenter så helst et sted som ikke er så veldig dyrt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker pizzaen på Kafé Spesial! Jeg og kjæresten går ofte der og spiser pizza og drikker godt øl om vi er lei av å lage middag.

Bastant er også koselig, men de serverer hovedsaklig supper.

Skal tenke litt, og heller komme tilbake med flere forslag :)



Anonymous poster hash: dec19...a0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker pizzaen på Kafé Spesial! Jeg og kjæresten går ofte der og spiser pizza og drikker godt øl om vi er lei av å lage middag.

Bastant er også koselig, men de serverer hovedsaklig supper.

Skal tenke litt, og heller komme tilbake med flere forslag :)

Anonymous poster hash: dec19...a0b

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen (kjelleren)

Bastant

Anonymous poster hash: 4a8cc...a88

Ja, naboen har jeg hørt skal være ganske bra. Kanskje jeg skal prøve den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burgerene på inside er supergode :) og der får dere student rabatt



Anonymous poster hash: 3ff25...6d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiste akkurat på special, og maten var god, men servitrisa var utrolig lite imøtekommende og grenset til sur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse bra forslag her. Cafe Opera har også god og billig mat.

Siden du nevner Egon her klarer jeg ikke å dy meg; Egon er faktisk ganske så dyrt. http://egon.no/menyen#cat480

Min (og de fleste jeg kjenners) erfaring med Café Opera er at alle kjøttrettene deres er tørre og kjipe som skosåler. Det er egentlig lite på menyen som ikke er skuffende, og sist gang jeg var der hadde de ikke kokt potetene skikkelig engang. Tror jeg ville spart pengene mine.

Anonymous poster hash: dec19...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min (og de fleste jeg kjenners) erfaring med Café Opera er at alle kjøttrettene deres er tørre og kjipe som skosåler. Det er egentlig lite på menyen som ikke er skuffende, og sist gang jeg var der hadde de ikke kokt potetene skikkelig engang. Tror jeg ville spart pengene mine.

Anonymous poster hash: dec19...a0b

Uffda.

Sist jeg var der, i begynnelsen av september, hadde jeg en deilig bacalao, og følget mitt fikk en nydelig laks. Potetene til begge var veldig gode. Uken før hadde jeg en kjempegod minestronesuppe der,

Men kjøttrettene der har jeg faktisk ikke smakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen er ikke nevnt, de har billig og god mat, og veldig trivelig atmosfære. Ligger i Vaskerelven, vis a vis Zupperia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sumo. Sympatiske folk som driver der! :)

Veldig god mat, og bra service (med unntak av en av servitørene, hun er helt utrolig frekk :sjokkert: ) Men direkte billig er det vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god mat, og bra service (med unntak av en av servitørene, hun er helt utrolig frekk :sjokkert: ) Men direkte billig er det vel ikke.

Skal være enig med at det kanskje ikke er det billigste, men jeg synes porsjonene er ganske ok i forhold til pris.

Siden jeg har litt kjennskap der borte, kan jeg be om at du tar deg bryet og leverer en klage om du føler deg frekt behandlet av servitørene? De er helt avhengige av gode og seriøse tilbakemeldinger fra kunden for å håndtere slikt blant de ansatte.

Nå er det for så vidt en stund siden jeg har vært der, men Mr Chen kinarestaurant på tinghusplassen er/var ganske genial. Helt ok priser, stille og rolige ordentlige lokaler og veldig bra mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig med at det kanskje ikke er det billigste, men jeg synes porsjonene er ganske ok i forhold til pris.

Siden jeg har litt kjennskap der borte, kan jeg be om at du tar deg bryet og leverer en klage om du føler deg frekt behandlet av servitørene? De er helt avhengige av gode og seriøse tilbakemeldinger fra kunden for å håndtere slikt blant de ansatte.

Nå er det for så vidt en stund siden jeg har vært der, men Mr Chen kinarestaurant på tinghusplassen er/var ganske genial. Helt ok priser, stille og rolige ordentlige lokaler og veldig bra mat.

Jeg sa fra muntlig til en jeg kjenner der, så regner med vedkommende fikk beskjed. Nå er det en stund siden jeg var der sist, har flyttet til en annen by, så jeg vet ikke om hun er der/har samme oppførsel ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa fra muntlig til en jeg kjenner der, så regner med vedkommende fikk beskjed. Nå er det en stund siden jeg var der sist, har flyttet til en annen by, så jeg vet ikke om hun er der/har samme oppførsel ennå.

Vi får håpe det ordnet seg :) Det skal jo ikke være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...