Gå til innhold

Jeg er gledespike, IKKE prostituert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, bare jeg som reagerer på at hun er billig?

Altså, billig i ordets rette forstand. Hun tjener mellom 50 og 60 000 hver mnd. Og har ca 80 kunder hver mnd. Det vil si at hun koster godt under tusenlappen. Makan!

Prostitusjonens svar på Nille dette!

• Liker 18
Skrevet

"Mellom 70 og 80 prosent er gifte familiefedre."

Skremmende! Av kundene altså

Anonymous poster hash: 5ef02...674
  • Liker 12
Skrevet

Altså, billig i ordets rette forstand. Hun tjener mellom 50 og 60 000 hver mnd. Og har ca 80 kunder hver mnd. Det vil si at hun koster godt under tusenlappen. Makan!

Hun er nok bare dårlig i matte. "Hun tjener mellom 50.000 og 60.000 kroner i måneden. For en halvtime tar hun 1500 kroner, en time 2500 kroner og 10.000 kroner for en natt"

Så antagelig har hun langt færre enn 50 kunder i måneden.

• Liker 6
Skrevet

Haha, det reagerte faktisk jeg på også!

Skrevet

Hun er nok bare dårlig i matte. "Hun tjener mellom 50.000 og 60.000 kroner i måneden. For en halvtime tar hun 1500 kroner, en time 2500 kroner og 10.000 kroner for en natt"

Klippekort, kanskje hvert tiende knull er gratis? :vetikke:

• Liker 16
Skrevet

Men fra spøk til alvor, de har nok trukket ifra husleien, reklamekostander, osv. Da ble tallene plutselig mer logiske. ;)

• Liker 6
Skrevet

"Mellom 70 og 80 prosent er gifte familiefedre."

Skremmende! Av kundene altså

Anonymous poster hash: 5ef02...674

Skremmende, men ikke overraskende.

Ektepar er ofte altfor dårlig til å kommunisere sammen. Kvinnen i forholdet har ofte mye skyld her, men sitter igjen som de stakkars "ofrene".

Anonymous poster hash: e5e42...afb

• Liker 2
Skrevet

Men fra spøk til alvor, de har nok trukket ifra husleien, reklamekostander, osv. Da ble tallene plutselig mer logiske. ;)

Ellet så har journalisten valgt å nedjustere beløpet, for at det ikke skal virke for "fristende".

Skrevet

Skremmende, men ikke overraskende.

Ektepar er ofte altfor dårlig til å kommunisere sammen. Kvinnen i forholdet har ofte mye skyld her, men sitter igjen som de stakkars "ofrene". Anonymous poster hash: e5e42...afb

Kommunisere? Det er nok ikke det som mangler. Det er heller at mennene vil ha mer sex og spenning. Det er neppe samtalepartner de ser etter hos den prostituerte :P

• Liker 6
Skrevet

Ellet så har journalisten valgt å nedjustere beløpet, for at det ikke skal virke for "fristende".

Hvorfor skulle h*n det? Hadde vel ikke skrevet saken med en så positiv vinkling om dét var vedkommendes motiv.

Jeg tror fortsatt det er mer logisk at de trakk fra utgiftene fra inntekten.

Og kommunikasjon som nevt nedenfor tror jeg det er snakk om å kommunisere sine seksuelle lyster til partneren. :)

• Liker 1
Skrevet

Hun har vel noen utgifter hun trekker fra, som penger til hotell/rom, sexy klær, glidemiddel, kondomer, eventuelt annet utstyr. Forskjell på omsetning og fortjeneste.

Anonymous poster hash: e5f1a...0c9

• Liker 4
Skrevet

Men altså, hun sier hun ikke vil at noen flere skal vite hva hun gjør enn samboeren og andre sexselgere, og kjøperene så klart. Men om jeg så et bilde av en jeg kjente i den posituren der hadde jo jeg kjent igjen personen. og om personen i tillegg hadde veldig mye ekstra penger som jeg ikke helt skjønte hvordan hun kunne ha, er umulig å få tak i mange timer i løpet av dagen osv.

I tillegg, blond dame med ettervekst, den jakken osv. Jeg kjenner igjen venner når jeg ser dem bakenifra uten å se noe av ansiktet til og med, tror en mor hadde kjent igjen sin egen datter etter det bilde der...

Anonymous poster hash: 3db3d...252
  • Liker 29
Skrevet (endret)

Kommunisere? Det er nok ikke det som mangler. Det er heller at mennene vil ha mer sex og spenning. Det er neppe samtalepartner de ser etter hos den prostituerte :P

Nja, tja. Ting henger ofte sammen vet du....

Jeg tror mange parforhold hadde hatt mindre problemer om de var flinkere til å kommunisere, og i det ligger det et ansvar hos både den som snakker og den som lytter.

Hva det konkret har med prostistusjon å gjøre er jeg også usikker på :)

Jeg er ikke så opptatt av hva hun kaller seg, er ikke sexarbeider det nye fancy ordet? Det sier seg selv at dette ikke er en jobb alle er kapable til å ha og det kan være greit å ikke pakke det inn i rosa skyer og fløyel - uansett tittel.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Hva er det hun tror hun er? Hun er like mye hore/prostituert som en nigeriansk prostituert på Karl Johan.

http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article6924238.ece

Anonymous poster hash: 6ff3e...efc

At hun er prostituert er det ingen tvil om, litt rart at samboeren synes det er greit, tror ikke det er mange som hadde taklet noe sånt. Hun er lett gjenkjennelig på bildet, så det er vel tvilsomt at "jobben" hennes er hemmelig lenger

Anonymous poster hash: b15a0...77d

• Liker 7
Skrevet

jaja, kjært barn har mange navn, uansett hva hun kaller seg er hun en dame som har sex mot penger.

Og ja, hun er nok svært gjenkjennelig for de som kjenner henne.

• Liker 12
Skrevet

Hun avslører MYE av seg selv da. Jeg kunne lett ha kjent igjen henne. Hvor mange er det egentlig i Stavanger som har gulbleiket blondt hår med ettervekst, flere hull i øret, den jakken, bruker slik hårklype(er jo ikke akkurat mote), 29år, små barn, samboer i 13år med samme mann og studerer siste året bachelor innen barne og ungdoms relatert fag. Og i tilegg ser man nesten halve ansiktet hennes.

Anonymous poster hash: 22d0a...db1

• Liker 23
Skrevet

Hun er min venninne :-) Hvis dere synes dette bildet var avslørende, så skulle dere sett hennes (og mange andre eskortejentes) bilder på nett. Hun mener at det er flauere for hennes venner/bekjente å finne henne på en slik side enn at hun selv blir gjenkjent. Dessuten har mange av oss et ønske om at flere skal bli opplyst om denne jobben og slutte å være så fordømmende og nedlatende(veldig kvalmende å lese) som f.eks mange over her er :-) Men samfunnet har fortsatt en lang vei å gå.

• Liker 3
Skrevet

Jeg for min del skjønner ikke hvordan hun klarer å leve med seg selv. Jeg er så imot denne glorifiseringen av det å være prostituert. Det høres ut på henne som om hun har drømmejobben. Jeg kan ikke tenke meg en verre "jobb". Vente i en leilighet på menn og ligge å skræve en halvtime mot en tusing, også gjøre det om og om igjen med en haug gamle griser. Har hatt slike mareritt!!

Anonymous poster hash: 6ff3e...efc
  • Liker 14
Gjest Miranda2011
Skrevet

Hun er min venninne :-) Hvis dere synes dette bildet var avslørende, så skulle dere sett hennes (og mange andre eskortejentes) bilder på nett. Hun mener at det er flauere for hennes venner/bekjente å finne henne på en slik side enn at hun selv blir gjenkjent. Dessuten har mange av oss et ønske om at flere skal bli opplyst om denne jobben og slutte å være så fordømmende og nedlatende(veldig kvalmende å lese) som f.eks mange over her er :-) Men samfunnet har fortsatt en lang vei å gå.

Det er helt greit for meg at din venninne velger å være prostituert, og når samboeren synes det er greit, skulle alle være fornøyd. Men hva mener du med at flere bør bli opplyst om denne jobben, de fleste vet hva en prostituert gjør, om du jobber på gata eller i en leilighet gjør da ingen forskjell.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...