Gjest Vega Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Lurer på om man får helgetillegg i kommunene når man kun jobber helg (deltidstilling)? Hva utgjør evt. helgetillegg - lørdag og søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg jobber deltid i kommunen (helsevesenet) og får både helligdagstillegg, helgetillegg og kvelds-/natt tillegg og hva-det-nå-heter-alt-sammen. Regner med at det er sånn i alle kommuner? Husker ikke hvor mye helgetillegget er dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg fikk det. Mener det var 12 kr timen.., nå er det kanskje 16 eller 18 kr timen. Kommer an på hvilket lønnstrinn du er på kanskje, men jeg husker at jeg ikke syntes det var mye i forhold til "ubekvem" arbeidstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 Lørdag og søndag -tillegg er 18 kr pr i dag. Faller helligdager på helg, som feks 1. mai gjorde nå, på en lørdag, får du helligdagstillegget i stedet for lørdag/søndag-tillegget. Helligdagstillegg er 133% (av timelønn). Kveldstillegg får man mellom 1700 og 0600, variabel sats i forhold til timelønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i.i. Vega Skrevet 2. mai 2004 #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Takk for svar. Diskuterte her - og en mente at man fikk 50 og 100 prosent - selv om det kun var deltid /helgejobb. Da hadde jeg altså rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå