Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2014 #801 Del Skrevet 19. juni 2014 Å huff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #802 Del Skrevet 27. juni 2014 *Børste støvet av og nynne for seg selv* Dagbok, ja. Det Anjske hjem er en jungel. De små søøøøte plantene fra i vår er blitt til monsterplanter. Jeg har en pasjonsfrukt-sak som er flere meter lang. Og det ligger planteranker bortover stuegolvet som snubletråder. Om noen bryter seg inn her så regner jeg med at en av slyngplantene tar'n rundt ankelen og hiver'n ut igjen. Nei, altså, det er helt ekstremt grønt i stua. Det ser ut som den gale plantedamen bor her. Det eneste som oppfører seg sivilisert er urtene, og bare fordi jeg spiser nesten like fort som de vokser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. juni 2014 #803 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg ser det for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2014 #804 Del Skrevet 27. juni 2014 Det høres ut som et trivelig sted syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. juni 2014 #805 Del Skrevet 27. juni 2014 Pass på at huset ditt ikke blir sånn her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #806 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg ser det for meg!Det er et syn. Det høres ut som et trivelig sted syns jeg. Joda. Jeg er og blir glad i planter, så det er riktig hjemmekoselig. Og kaotisk... Pass på at huset ditt ikke blir sånn herMumitrollet! Jeg skal jage planter av den typen over til naboen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2014 #807 Del Skrevet 27. juni 2014 Kaos og Mummi meg like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. juni 2014 #808 Del Skrevet 27. juni 2014 Desverre blir mummi aldri det samme for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2014 #809 Del Skrevet 27. juni 2014 Why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. juni 2014 #810 Del Skrevet 27. juni 2014 Why? Fordi mumrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2014 #811 Del Skrevet 27. juni 2014 ...mumrik er en hyggelig kar han vel? Jeg syns det jaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. juni 2014 #812 Del Skrevet 27. juni 2014 Joda, men nå minner mumrik meg om noen. Å det er ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2014 #813 Del Skrevet 28. juni 2014 "Han andre" er også en ok fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2014 #814 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg skal hilse med å si hei lille fyr med ingen selvtillitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #815 Del Skrevet 28. juni 2014 Snusmumrikken var min yndlings-mumifigur som liten-Anje. Jeg mente nemlig at vi to hadde mye til felles. Og så var han kul og mystisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2014 #816 Del Skrevet 28. juni 2014 Kollegaen min ser ut som mumrik kind off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juni 2014 #817 Del Skrevet 28. juni 2014 Kos deg i sommerværet Anje, men se opp for "grønne ting som vokser veldig fort" i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2014 #818 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Skulle gjerne hatt en gammeldags vinterhave/drivhus som hadde matt glass...lys i massevis, men ikke direkte solstråler. Godt for planter og godt for meg. Jeg setter likegodt i gang med å bygge denne jeg, så blir det plass til alle som vil ha sin lille krok i fellesskapet. Endret 28. juni 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2014 #819 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) --- Om noen bryter seg inn her så regner jeg med at en av slyngplantene tar'n rundt ankelen og hiver'n ut igjen. --- Fantastisk!!!! Hvilke planter har du inne da? Jeg har to agurkplanter og en melon inne. Melonen tror jeg får litt lite lys, så den skal jeg flytte i dag, tror jeg. Men, agurkene vokser noe sinnsykt! Den ene er spesielt aggressiv, og har nå snoet seg rundt gardinstangen og vokst helt til taket! Litt usikker på hva jeg bør gjøre. Det er jeg alltid med agurker. Jeg bør vel stoppe voksingen på en eller annen måte, ikke sant? Og skal den få gro sånne sidegrener eller ikke? (regner med at du vet dette ) Ha en fin lørdag i jungelen! Endret 28. juni 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2014 #820 Del Skrevet 28. juni 2014 Skulle gjerne hatt en gammeldags vinterhave/drivhus som hadde matt glass...lys i massevis, men ikke direkte solstråler. Godt for planter og godt for meg. Jeg setter likegodt i gang med å bygge denne jeg, så blir det plass til alle som vil ha sin lille krok i fellesskapet. JEG VIL HA EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN KROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå