Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

*Børste støvet av og nynne for seg selv*

Dagbok, ja. :klo:

Det Anjske hjem er en jungel. De små søøøøte plantene fra i vår er blitt til monsterplanter. Jeg har en pasjonsfrukt-sak som er flere meter lang. Og det ligger planteranker bortover stuegolvet som snubletråder. :ler:

Om noen bryter seg inn her så regner jeg med at en av slyngplantene tar'n rundt ankelen og hiver'n ut igjen. :hoho:

Nei, altså, det er helt ekstremt grønt i stua. Det ser ut som den gale plantedamen bor her. :sjenert: Det eneste som oppfører seg sivilisert er urtene, og bare fordi jeg spiser nesten like fort som de vokser. :lol:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Jeg ser det for meg!

Det er et syn. :ler:

Det høres ut som et trivelig sted syns jeg. :jepp:

Joda. Jeg er og blir glad i planter, så det er riktig hjemmekoselig. :jepp:

Og kaotisk...

Pass på at huset ditt ikke blir sånn her

Mumitrollet! :strix:

Jeg skal jage planter av den typen over til naboen. :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Snusmumrikken var min yndlings-mumifigur som liten-Anje. :jepp: Jeg mente nemlig at vi to hadde mye til felles. Og så var han kul og mystisk. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg i sommerværet Anje, men se opp for "grønne ting som vokser veldig fort" i varmen! :fnise:

:sol:3Wrx0Fm.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en gammeldags vinterhave/drivhus som hadde matt glass...lys i massevis,
men ikke direkte solstråler. Godt for planter og godt for meg. Jeg setter likegodt i gang

med å bygge denne jeg, så blir det plass til alle som vil ha sin lille krok i fellesskapet. :jepp:

287558-8-1363712501421.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Om noen bryter seg inn her så regner jeg med at en av slyngplantene tar'n rundt ankelen og hiver'n ut igjen. :hoho:

---

Fantastisk!!!! :hoho:

Hvilke planter har du inne da? :)

Jeg har to agurkplanter og en melon inne. Melonen tror jeg får litt lite lys, så den skal jeg flytte i dag, tror jeg. Men, agurkene vokser noe sinnsykt! :daane: Den ene er spesielt aggressiv, og har nå snoet seg rundt gardinstangen og vokst helt til taket! :ler: Litt usikker på hva jeg bør gjøre. Det er jeg alltid med agurker. Jeg bør vel stoppe voksingen på en eller annen måte, ikke sant? Og skal den få gro sånne sidegrener eller ikke? (regner med at du vet dette :ler: )

Ha en fin lørdag i jungelen! :blomst:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en gammeldags vinterhave/drivhus som hadde matt glass...lys i massevis,

men ikke direkte solstråler. Godt for planter og godt for meg. Jeg setter likegodt i gang

med å bygge denne jeg, så blir det plass til alle som vil ha sin lille krok i fellesskapet. :jepp:

287558-8-1363712501421.jpg

JEG VIL HA EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN KROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...