Anje Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #781 Del Skrevet 29. mai 2014 Ahh jeg forstår Hadde jeg pakket det bort, hadde jeg nok aldri funnet det igjen. Jeg roter vekk det mest utrolige nemlig Og hva mener du shorts pakkes bort? Bruker ikke alle det året rundt? Shorts om vinteren?! Jeg liker å være god og varm, jeg. Og så fryser jeg innmari lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2014 #782 Del Skrevet 2. juni 2014 Varmedresshorts er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #783 Del Skrevet 3. juni 2014 Varmedresshorts er tingen! Eller en kan gjøre som Supermann og ha den utenpå stilongsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. juni 2014 #784 Del Skrevet 3. juni 2014 Eller en kan gjøre som Supermann og ha den utenpå stilongsen. Ha-ha, er det Supermann de heter alle de jentene jeg møter i byen med "stillongs" under shortsen!? Nå må du se til å få pakket du Anje, blir helt nervøs av denne somlingen din jeg., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #785 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #786 Del Skrevet 3. juni 2014 Ha-ha, er det Supermann de heter alle de jentene jeg møter i byen med "stillongs" under shortsen!? Nå må du se til å få pakket du Anje, blir helt nervøs av denne somlingen din jeg., Det er kanskje sånn de jakter på sin helt egne Supermann? Ved å kle seg som arten? : klo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. juni 2014 #787 Del Skrevet 3. juni 2014 Så bra at du er i gang! Like barn leker best er det vel noe som heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. juni 2014 #788 Del Skrevet 12. juni 2014 Ble det noe shopping på deg i helgen da Anje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2014 #789 Del Skrevet 14. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #790 Del Skrevet 14. juni 2014 Nå er det skikkelig allergisesong her. Jeg nyser og snufser og tårer og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juni 2014 #791 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg og. Har i grunn gjort det siden februar heldige meg som reagerer på alle typer pollen, ikke bare gress og Bjørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #792 Del Skrevet 14. juni 2014 Ah. Jeg hadde blitt gal. Heldigvis reagerer jeg bare på gress og timotei og blomster og slikt. Ikke trær. Så sesongen setter inn i mai/juni og varer ut august eller noe.. Det er derfor jeg dyrker mat, ikke blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. juni 2014 #793 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg har store planer for hvordan få både skygge ute, og holde jordbærplanter unna snegler Jeg lurer på om jeg derimot får gjort noe med det i år Og det ser ut som det kommer blomster på ihvertfall den ene hortensiaen min! Endret 17. juni 2014 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #794 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg har store planer for hvordan få både skygge ute, og holde jordbærplanter unna snegler Jeg lurer på om jeg derimot får gjort noe med det i år Og det ser ut som det kommer blomster på ihvertfall den ene hortensiaen min! Det høres ut som fine planer. Og noen av dem kan man jo godt spare til neste år (som jeg sier når jeg ikke rekker noe ) Mine jordbær må holdes unna fugler. De bevingede tyvene stjeler bærene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. juni 2014 #795 Del Skrevet 18. juni 2014 Fugletyver er noe herk! Husker fortsatt synet av farmor og farfar som stod på hver sin vaklevorne stige for å ha nett over moreller og kirsebær i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. juni 2014 #796 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg er dronning Vex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #797 Del Skrevet 19. juni 2014 Fugletyver er noe herk! Husker fortsatt synet av farmor og farfar som stod på hver sin vaklevorne stige for å ha nett over moreller og kirsebær i hagen Om de ikke finner på en smart moderne løsning så satser jeg og på å drive med slikt for å verne mine 20-og-noe (antagelig) trær i alderdommen. Jeg er dronning Vex All hail the queen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2014 #798 Del Skrevet 19. juni 2014 De plantene jeg har vært borti ute i verden, er stadig fulle av små baby-brunsnegler og de er ekle å ta i. Tror det blir en del av dem i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #799 Del Skrevet 19. juni 2014 De plantene jeg har vært borti ute i verden, er stadig fulle av små baby-brunsnegler og de er ekle å ta i. Tror det blir en del av dem i år. Brunsnegler. Slike dyr liker vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juni 2014 #800 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg trodde jeg så en Brunsnegle på stranden her i dag, men så var det visst bare sneglen til en liten mann som skiftet fra badebukse til truse. Thank God! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå