Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Ahh jeg forstår :) Hadde jeg pakket det bort, hadde jeg nok aldri funnet det igjen. Jeg roter vekk det mest utrolige nemlig :ler:

Og hva mener du shorts pakkes bort? Bruker ikke alle det året rundt? :sjenert:

:ler:

Shorts om vinteren?! :fryser: Jeg liker å være god og varm, jeg. Og så fryser jeg innmari lett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmedresshorts er tingen! :opplyser:

Eller en kan gjøre som Supermann og ha den utenpå stilongsen. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en kan gjøre som Supermann og ha den utenpå stilongsen. :fnise:

:sjokkert:

Ha-ha, :ler: er det Supermann de heter alle de jentene jeg møter i byen med "stillongs" under shortsen!?

Nå må du se til å få pakket du Anje, blir helt nervøs av denne somlingen din jeg., :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Ha-ha, :ler: er det Supermann de heter alle de jentene jeg møter i byen med "stillongs" under shortsen!?

Nå må du se til å få pakket du Anje, blir helt nervøs av denne somlingen din jeg., :bond:

Det er kanskje sånn de jakter på sin helt egne Supermann? Ved å kle seg som arten? : klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: Så bra at du er i gang!

:Nikke: Like barn leker best er det vel noe som heter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:goodbye:

:sukk: Nå er det skikkelig allergisesong her. Jeg nyser og snufser og tårer og... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og. Har i grunn gjort det siden februar ;) heldige meg som reagerer på alle typer pollen, ikke bare gress og Bjørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Jeg hadde blitt gal. :bond: Heldigvis reagerer jeg bare på gress og timotei og blomster og slikt. Ikke trær. Så sesongen setter inn i mai/juni og varer ut august eller noe..

Det er derfor jeg dyrker mat, ikke blomster. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store planer for hvordan få både skygge ute, og holde jordbærplanter unna snegler :jepp::lur: Jeg lurer på om jeg derimot får gjort noe med det i år :ler:

Og det ser ut som det kommer blomster på ihvertfall den ene hortensiaen min! :hoppe:

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har store planer for hvordan få både skygge ute, og holde jordbærplanter unna snegler :jepp::lur: Jeg lurer på om jeg derimot får gjort noe med det i år :ler:

Og det ser ut som det kommer blomster på ihvertfall den ene hortensiaen min! :hoppe:

Det høres ut som fine planer. :jepp: Og noen av dem kan man jo godt spare til neste år (som jeg sier når jeg ikke rekker noe :ler: )

Mine jordbær må holdes unna fugler. De bevingede tyvene stjeler bærene mine. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Fugletyver er noe herk! Husker fortsatt synet av farmor og farfar som stod på hver sin vaklevorne stige for å ha nett over moreller og kirsebær i hagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fugletyver er noe herk! Husker fortsatt synet av farmor og farfar som stod på hver sin vaklevorne stige for å ha nett over moreller og kirsebær i hagen :ler:

Om de ikke finner på en smart moderne løsning så satser jeg og på å drive med slikt for å verne mine 20-og-noe (antagelig) trær i alderdommen. :jepp:

:ler:

Jeg er dronning Vex

All hail the queen! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De plantene jeg har vært borti ute i verden, er stadig fulle av små baby-brunsnegler og de er ekle å ta i. Tror det blir en del av dem i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De plantene jeg har vært borti ute i verden, er stadig fulle av små baby-brunsnegler og de er ekle å ta i. Tror det blir en del av dem i år.

Brunsnegler. :redd:

Slike dyr liker vi ikke. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg så en Brunsnegle på stranden her i dag, men så var det visst bare sneglen til en liten mann som skiftet fra badebukse til truse. :hoho: Thank God! :rulle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...