Gjest Tekola Skrevet 26. mai 2014 #761 Del Skrevet 26. mai 2014 Du burde sjekke om ikke TripAdvisor har en sånn CityGuide-app for byen! De hadde det for Paris, og det var megapraktisk å bare skru på GPSen på telefonen (ikke mobildata) og så ha full tilgang til alt vi hadde lastet ned av info om restauranter og spennende steder rundt oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #762 Del Skrevet 26. mai 2014 --- I need som 'splaining! Håpte ingen skulle skrive det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #763 Del Skrevet 26. mai 2014 Fant det!! Sjekk her: http://www.asadordearanda.com/en/restaurantes/barcelona/001/ Lam i vedovn er spesilaliteten. Det var det vi spiste, og det var nydelig. http://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g187497-d969312-Reviews-El_Asador_De_Aranda-Barcelona_Catalonia.html Vi spiste lunsj og trillet ganske småfulle nedover bakken herfra Godt med god rødvin og cava til maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #764 Del Skrevet 26. mai 2014 kanskje vi kan plassere KG-alleen der? Jooo, jeg mener nei? Har den ikke vart i flere måneder nå? Eller? Har den? Måneder? Hvor er alle de blitt av? Lystad/Mjøen hadde en sketsj en gang fra de fineres festivitas et sted i Oslo....og der var Herr og fru Vincke-Lancke...hihi...jeg lo så jeg grein av den der gitt. Den kan jeg ikke huske. Hm. Mon tro om den finnes i youtubes uuttømmelige arkiver? Akkurat ja. Skjønte ikkeno, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #765 Del Skrevet 26. mai 2014 Du burde sjekke om ikke TripAdvisor har en sånn CityGuide-app for byen! De hadde det for Paris, og det var megapraktisk å bare skru på GPSen på telefonen (ikke mobildata) og så ha full tilgang til alt vi hadde lastet ned av info om restauranter og spennende steder rundt oss Jeg sjekker. Det der hørtes praktisk ut. (Tenk at vi en gang rotet rundt ute i verden uten mobiltelefoner. Ikke at jeg er gammel nok til å huske noe slikt, altså. ) Fant det!! Sjekk her: http://www.asadordearanda.com/en/restaurantes/barcelona/001/ Lam i vedovn er spesilaliteten. Det var det vi spiste, og det var nydelig.http://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g187497-d969312-Reviews-El_Asador_De_Aranda-Barcelona_Catalonia.html Vi spiste lunsj og trillet ganske småfulle nedover bakken herfra Godt med god rødvin og cava til maten Takk skal du ha. Nå blir det vel trilling på meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2014 #766 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er midt på snart morrakvisten, jeg er supervåken og derfor forsto jeg den plansjen oppi der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #767 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er midt på snart morrakvisten, jeg er supervåken og derfor forsto jeg den plansjen oppi der! O'kloke Hoppe! Snart er det helg midt i uka (slike helger er de aller beste ) med finevær og utsikter til vin og morro. Hva skal dere alle sammen? Jeg skal finne frem sommerklær fra glemselen og gi dem en vask så de er klar til sesongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. mai 2014 #768 Del Skrevet 28. mai 2014 Sommerklær... Så herlig med Barcelonatur da Anje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. mai 2014 #769 Del Skrevet 28. mai 2014 O'kloke Hoppe! Snart er det helg midt i uka (slike helger er de aller beste ) med finevær og utsikter til vin og morro. Hva skal dere alle sammen? Jeg skal finne frem sommerklær fra glemselen og gi dem en vask så de er klar til sesongen. Ja nå er det herlig at det snart er langhelg! Jeg skal hjelpe ei ung dame med en bachelor-oppgave, dvs, jeg skal lese korrektur på den da. Jeg kan ikke hjelpe henne så mye mer enn det, lese korrektur og kanskje gjøre den litt mer akademisk. Sommerklærne er funnet fram for flere uker siden, og det skal bli noen turer i skog og mark, soling på verandaen og ellers bare å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. mai 2014 #770 Del Skrevet 28. mai 2014 O'kloke Hoppe! Snart er det helg midt i uka (slike helger er de aller beste ) med finevær og utsikter til vin og morro. Hva skal dere alle sammen? Jeg skal finne frem sommerklær fra glemselen og gi dem en vask så de er klar til sesongen. Jeg skal… la meg tenke… lese pensum Gleder meg til neste år. Da skal jeg gjøre hva jeg vil på de røde dagene! Takk skal du ha. Nå blir det vel trilling på meg og. Vi fikk spent mageskinnet Fikk jo nesten et helt lammelår hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #771 Del Skrevet 28. mai 2014 Sommerklær... Så herlig med Barcelonatur da Anje! Ja! Og du skulle på ferie til moussakaens, kleftikoens og stifadoens herlige hjemland? Ja nå er det herlig at det snart er langhelg! Jeg skal hjelpe ei ung dame med en bachelor-oppgave, dvs, jeg skal lese korrektur på den da. Jeg kan ikke hjelpe henne så mye mer enn det, lese korrektur og kanskje gjøre den litt mer akademisk. Sommerklærne er funnet fram for flere uker siden, og det skal bli noen turer i skog og mark, soling på verandaen og ellers bare å slappe av Jeg har fått på meg en sommerkjole som lukter...skap. Må vaske. Jeg skal la meg tenke lese pensum Gleder meg til neste år. Da skal jeg gjøre hva jeg vil på de røde dagene! Vi fikk spent mageskinnet Fikk jo nesten et helt lammelår hver Uffda. Du får skaffe deg klippekort på flybilletter til neste år. Et helt lammelår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. mai 2014 #772 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg har fått på meg en sommerkjole som lukter...skap. Må vaske. Ja, lukta litt skap av endel av mine sommerklær også...var litt som måtte vaskes før det kunne brukes. Men de siste ukene har det stort sett vært sommer-temperaturer her, og da blir det sommerklær på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2014 #773 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Jeg har en helårsfleecegenser og noen raggsokker liggende lett tilgjengelig ennå, for man vet ikke hvordan sommerkveldenes kjølighet egentlig blir før det har blitt høst, og da er det i alle fall på tide med fleece uansett. Endret 29. mai 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2014 #774 Del Skrevet 29. mai 2014 Er jeg den eeeeneste som ikke har spesielle sommer og vinterklær? Driver alle og pakker ned og finner frem slikt hvert eneste år? *føle seg ekstremt uorganisert* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. mai 2014 #775 Del Skrevet 29. mai 2014 Ikke jeg heller. Bruker sommerklær på vintern og jeg. Bare tar en blazer over toppen eller tykkere strømpebukse til kjolen. Og noe bare ligger der. Blanda med alle sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2014 #776 Del Skrevet 29. mai 2014 Ikke jeg heller. Bruker sommerklær på vintern og jeg. Bare tar en blazer over toppen eller tykkere strømpebukse til kjolen. Og noe bare ligger der. Blanda med alle sesonger. Ja, det er akkurat det jeg gjør også Men, det virker litt sånn koselig organsiert å pakke opp og ned årstidene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #777 Del Skrevet 29. mai 2014 Ja, lukta litt skap av endel av mine sommerklær også...var litt som måtte vaskes før det kunne brukes. Men de siste ukene har det stort sett vært sommer-temperaturer her, og da blir det sommerklær på Så organisert er ikke jeg. Her er det mer sånn at jeg hiver det på og så oppdager jeg at det lukter litt småsnodig på vei ut døra. Jeg har en helårsfleecegenser og noen raggsokker liggende lett tilgjengelig ennå, for man vet ikke hvordan sommerkveldenes kjølighet egentlig blir før det har blitt høst, og da er det i alle fall på tide med fleece uansett. Ja, er du sprø, Hoppe. En pakker da ikke vekk verken fleece eller ull! Er jeg den eeeeneste som ikke har spesielle sommer og vinterklær? Driver alle og pakker ned og finner frem slikt hvert eneste år? *føle seg ekstremt uorganisert* Sånne ting som shorts og sommerskjørt og lette kjoler og tynne jakker får jeg jo ikke brukt om vinteren. Så da er det sommerklær.. Men jeg pakker det ikke bort, det bare glir lengre og lengre bak i skapet i løpet av vinteren der det altså blir knørvete og starter lukte litt...skap. Så nå må det vaskes. Hadde jeg pakket det bort ville det sikkert sett bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2014 #778 Del Skrevet 29. mai 2014 Men jeg pakker det ikke bort, det bare glir lengre og lengre bak i skapet... *wow...hvor mange meter dypt skap har hun mon tro?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #779 Del Skrevet 29. mai 2014 *wow...hvor mange meter dypt skap har hun mon tro?* Det er bare 50 cm dypt. Og jeg forstår ikke hvordan ting likevel klarer å gjemme seg bakerst. Men så er det 2.40 høyt. Så på toppen kan det ligge hvasomhelst, for jeg er under 1.60. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2014 #780 Del Skrevet 29. mai 2014 Så organisert er ikke jeg. Her er det mer sånn at jeg hiver det på og så oppdager jeg at det lukter litt småsnodig på vei ut døra. Ja, er du sprø, Hoppe. En pakker da ikke vekk verken fleece eller ull! Sånne ting som shorts og sommerskjørt og lette kjoler og tynne jakker får jeg jo ikke brukt om vinteren. Så da er det sommerklær.. Men jeg pakker det ikke bort, det bare glir lengre og lengre bak i skapet i løpet av vinteren der det altså blir knørvete og starter lukte litt...skap. Så nå må det vaskes. Hadde jeg pakket det bort ville det sikkert sett bedre ut. Ahh jeg forstår Hadde jeg pakket det bort, hadde jeg nok aldri funnet det igjen. Jeg roter vekk det mest utrolige nemlig Og hva mener du shorts pakkes bort? Bruker ikke alle det året rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå