Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Oiii, skal du der?? :hoppe:

Jeg har høstet min første paprika allerde! Det var ikke så mye min innsats da, kjøpt en ferdig plante med kjempesøte snackpaprika på. Noen av de var faktisk overmodne og måtte kastes :sukk: Men, nå har jeg plantet den om og håper den setter nye blomster i en fei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oiii, skal du der?? :hoppe:

Jeg har høstet min første paprika allerde! Det var ikke så mye min innsats da, kjøpt en ferdig plante med kjempesøte snackpaprika på. Noen av de var faktisk overmodne og måtte kastes :sukk: Men, nå har jeg plantet den om og håper den setter nye blomster i en fei :)

:jepp: En langhelg i ferien. (Tenk, det er snart sommer :overrasket: )

Håper paprikaene din snart bugner med frukter igjen. :strix:

Barceloooooona! Cavaens hjemland!

Vært der før?

Tapas og cava. :spise: Detta kan bli farlig! :ler:

Første tur til Barcelona. :hoppe: Jeg er nesten hyper av forventning. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, herlig!

Jeg har fortsatt ikke smakt cava :sjenert:

Du får skrive det på listen over ting du skal gjøre før 3djemann er på vei. :ler:

Jeg liker faktisk prosecco bedre. :sjenert: Og vanlig (fransk eller italiensk) hvitvin best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, herlig!

Jeg har fortsatt ikke smakt cava :sjenert:

Hva?? Skandale!

Tapas og cava. :spise: Detta kan bli farlig! :ler:

Første tur til Barcelona. :hoppe: Jeg er nesten hyper av forventning. :lol:

Oioioi! Jeg likte det veldig godt. Tenkte jeg skulle komme med en restaurantanbefaling, men jeg kan virkelig ikke komme på hva den het eller hva det het i det området. :klo: Det var slowfood-restaurant. Skal tenke litt på det, og si fra hvis jeg kommer på det. Husker at t-bane stoppet hadde et morsomt navn bare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

T-bane stoppet het Tibidabo!

Så da er jeg ett steg nærmere :P Driver å googler restauranter i nærheten der, og prøver å kjenne igjen på bilder… Men..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyydelig navn på et t-bane stopp. Ligger sikkert i nærheten av Diddelidei-stoppet... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: En langhelg i ferien. (Tenk, det er snart sommer :overrasket: )

Håper paprikaene din snart bugner med frukter igjen. :strix:

---

Krysser fingrene for at du får ret!! :hoppe:

Ja, det er helt merkelig at det er sommer snart. Men, på en måte føles det også som at det har vært sommer en stund, siden våren har vært så uvanlig fin og varm *ensmuleforvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. er det en relativt ny t-bane-vogn med fasiliteter som f.eks. en diddeliDO i.... lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg synes t-bane stopp ofte kan være veldig underholdende når jeg er i utlandet. Varw noen morsomme i Berlin og :) Den ene lo jeg hver gang jeg hørte :ler: Men hva var nå det igjen?

JO! Krumme Lanke! :skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumme lanke husker jeg godt du fortalte om! For et morsomt navn .. der vil jeg bo! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg og vil bo der. Vi tok t-banen dit en gang bare for å høre damen si at dette var linje 7 (eller hva det var) til Krumme Lanke :fnise:

Er ikke så mye som skal til for å more unga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-bane stoppet het Tibidabo!

Så da er jeg ett steg nærmere :P Driver å googler restauranter i nærheten der, og prøver å kjenne igjen på bilder Men..

Restaurantanbefaling. :nigo: Slikt liker jeg. Men det er ikke så lett å huske hvor en har vært i slike storbyer. :lol:

Krysser fingrene for at du får ret!! :hoppe:

Ja, det er helt merkelig at det er sommer snart. Men, på en måte føles det også som at det har vært sommer en stund, siden våren har vært så uvanlig fin og varm *ensmuleforvirret*

Joda. Det har vært varmt en stund. Men...var det ikke nettopp at våren startet? :klo:

:fnise:

Jeg synes t-bane stopp ofte kan være veldig underholdende når jeg er i utlandet. Varw noen morsomme i Berlin og :) Den ene lo jeg hver gang jeg hørte :ler: Men hva var nå det igjen?

JO! Krumme Lanke! :skratte:

Krumme Lanke! :skratte: Ved siden av Riste Lanke, da? :ler:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Joda. Det har vært varmt en stund. Men...var det ikke nettopp at våren startet? :klo:

---

Jooo, jeg mener nei? Har den ikke vart i flere måneder nå? :ler: Eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lystad/Mjøen hadde en sketsj en gang fra de fineres festivitas et sted i Oslo....og der var Herr og fru Vincke-Lancke...hihi...jeg lo så jeg grein av den der gitt. :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lystad/Mjøen hadde en sketsj en gang fra de fineres festivitas et sted i Oslo....og der var Herr og fru Vincke-Lancke...hihi...jeg lo så jeg grein av den der gitt. :skratte:

:fnise: Synes å huske det vagt!

Aarstidene.jpg

:opplyser:

I need som 'splaining!

Anje: jeg har spurt venninnen min om hun husker, og hun skal sjekke i boka si :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...