Rumle Skrevet 26. mai 2014 #741 Del Skrevet 26. mai 2014 Oiii, skal du der?? Jeg har høstet min første paprika allerde! Det var ikke så mye min innsats da, kjøpt en ferdig plante med kjempesøte snackpaprika på. Noen av de var faktisk overmodne og måtte kastes Men, nå har jeg plantet den om og håper den setter nye blomster i en fei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #742 Del Skrevet 26. mai 2014 Barceloooooona! Cavaens hjemland! Vært der før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. mai 2014 #743 Del Skrevet 26. mai 2014 Åååh, herlig! Jeg har fortsatt ikke smakt cava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #744 Del Skrevet 26. mai 2014 Oiii, skal du der?? Jeg har høstet min første paprika allerde! Det var ikke så mye min innsats da, kjøpt en ferdig plante med kjempesøte snackpaprika på. Noen av de var faktisk overmodne og måtte kastes Men, nå har jeg plantet den om og håper den setter nye blomster i en fei En langhelg i ferien. (Tenk, det er snart sommer ) Håper paprikaene din snart bugner med frukter igjen. Barceloooooona! Cavaens hjemland! Vært der før?Tapas og cava. Detta kan bli farlig! Første tur til Barcelona. Jeg er nesten hyper av forventning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #745 Del Skrevet 26. mai 2014 Åååh, herlig! Jeg har fortsatt ikke smakt cava Du får skrive det på listen over ting du skal gjøre før 3djemann er på vei. Jeg liker faktisk prosecco bedre. Og vanlig (fransk eller italiensk) hvitvin best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #746 Del Skrevet 26. mai 2014 Åååh, herlig! Jeg har fortsatt ikke smakt cava Hva?? Skandale! Tapas og cava. Detta kan bli farlig! Første tur til Barcelona. Jeg er nesten hyper av forventning. Oioioi! Jeg likte det veldig godt. Tenkte jeg skulle komme med en restaurantanbefaling, men jeg kan virkelig ikke komme på hva den het eller hva det het i det området. Det var slowfood-restaurant. Skal tenke litt på det, og si fra hvis jeg kommer på det. Husker at t-bane stoppet hadde et morsomt navn bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #747 Del Skrevet 26. mai 2014 T-bane stoppet het Tibidabo! Så da er jeg ett steg nærmere Driver å googler restauranter i nærheten der, og prøver å kjenne igjen på bilder… Men.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2014 #748 Del Skrevet 26. mai 2014 Nyydelig navn på et t-bane stopp. Ligger sikkert i nærheten av Diddelidei-stoppet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #749 Del Skrevet 26. mai 2014 eller Diddeliduuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #750 Del Skrevet 26. mai 2014 En langhelg i ferien. (Tenk, det er snart sommer ) Håper paprikaene din snart bugner med frukter igjen. --- Krysser fingrene for at du får ret!! Ja, det er helt merkelig at det er sommer snart. Men, på en måte føles det også som at det har vært sommer en stund, siden våren har vært så uvanlig fin og varm *ensmuleforvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2014 #751 Del Skrevet 26. mai 2014 Evt. er det en relativt ny t-bane-vogn med fasiliteter som f.eks. en diddeliDO i.... lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #752 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg synes t-bane stopp ofte kan være veldig underholdende når jeg er i utlandet. Varw noen morsomme i Berlin og Den ene lo jeg hver gang jeg hørte Men hva var nå det igjen? JO! Krumme Lanke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #753 Del Skrevet 26. mai 2014 Krumme lanke husker jeg godt du fortalte om! For et morsomt navn .. der vil jeg bo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #754 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg og vil bo der. Vi tok t-banen dit en gang bare for å høre damen si at dette var linje 7 (eller hva det var) til Krumme Lanke Er ikke så mye som skal til for å more unga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #755 Del Skrevet 26. mai 2014 T-bane stoppet het Tibidabo! Så da er jeg ett steg nærmere Driver å googler restauranter i nærheten der, og prøver å kjenne igjen på bilder Men.. Restaurantanbefaling. Slikt liker jeg. Men det er ikke så lett å huske hvor en har vært i slike storbyer. Krysser fingrene for at du får ret!! Ja, det er helt merkelig at det er sommer snart. Men, på en måte føles det også som at det har vært sommer en stund, siden våren har vært så uvanlig fin og varm *ensmuleforvirret* Joda. Det har vært varmt en stund. Men...var det ikke nettopp at våren startet? Jeg synes t-bane stopp ofte kan være veldig underholdende når jeg er i utlandet. Varw noen morsomme i Berlin og Den ene lo jeg hver gang jeg hørte Men hva var nå det igjen? JO! Krumme Lanke! Krumme Lanke! Ved siden av Riste Lanke, da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #756 Del Skrevet 26. mai 2014 kanskje vi kan plassere KG-alleen der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #757 Del Skrevet 26. mai 2014 --- Joda. Det har vært varmt en stund. Men...var det ikke nettopp at våren startet? --- Jooo, jeg mener nei? Har den ikke vart i flere måneder nå? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2014 #758 Del Skrevet 26. mai 2014 Lystad/Mjøen hadde en sketsj en gang fra de fineres festivitas et sted i Oslo....og der var Herr og fru Vincke-Lancke...hihi...jeg lo så jeg grein av den der gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #759 Del Skrevet 26. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #760 Del Skrevet 26. mai 2014 Lystad/Mjøen hadde en sketsj en gang fra de fineres festivitas et sted i Oslo....og der var Herr og fru Vincke-Lancke...hihi...jeg lo så jeg grein av den der gitt. Synes å huske det vagt! I need som 'splaining! Anje: jeg har spurt venninnen min om hun husker, og hun skal sjekke i boka si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå