Mynona Skrevet 6. mai 2014 #721 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg likser sånne chillipeppere bedre enn sånn andre. Hvilken farge skal det bli på paprika og chili da? Hvilke andre grønnsaksplanter har du? Siden du har 20(!) stk…! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #722 Del Skrevet 8. mai 2014 Vel, det er røde og gule paprika og røde chili. Men jeg liker dem grønne så jeg plukker dem umodne. Og så har jeg to typer tomat, squash, agurk og noe salatgrønt. Pluss reddiker, men de har jeg ikke sådd ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #723 Del Skrevet 16. mai 2014 Pavlova - check. 2 porsjoner paideig - check Øl, potetgull og is - spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. mai 2014 #724 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen! Høres ut som om oppladningen til den store dagen er utført riktig i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #725 Del Skrevet 18. mai 2014 Gratulerer med dagen! Høres ut som om oppladningen til den store dagen er utført riktig i hvert fall Oppladningen var det ikke noe i veien med. Og i går spiste jeg både pavlova og pai. Og så ble jubileet skålt inn i boblevann. I dag har jeg bare slappet av. Håper dere og hadde en fin dag, Tekola. Og dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #726 Del Skrevet 20. mai 2014 Chili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. mai 2014 #727 Del Skrevet 20. mai 2014 Ååååå, er det din egen hjemmelagde chili Anje? Den må vi ta en chili-skål for! Ha en fin dag Anje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #728 Del Skrevet 20. mai 2014 Gratulerer til Anje. Jeg bidrar med chili-is for en som våger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #729 Del Skrevet 20. mai 2014 Ååååå, er det din egen hjemmelagde chili Anje? Den må vi ta en chili-skål for! Ha en fin dag Anje! Mine egne chilier, ja. Takk for chili-skålen og en fin dag til deg og. Gratulerer til Anje. Jeg bidrar med chili-is for en som våger! Chili-is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #730 Del Skrevet 20. mai 2014 Aner ikke om de enda har den fra en av de vanligste produsentene i landet, men jeg har smakt chili-is, og det var helt ok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #731 Del Skrevet 20. mai 2014 Det kan hende det smaker godt, men et eller annet ved tanken på kald is med glovarm smak gjør meg naturlig skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #732 Del Skrevet 20. mai 2014 Jo mere jeg tenker på det, så syns jeg at iskaldt og veldig varmt ligger i nærheten av hverandre, opplevelsesmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #733 Del Skrevet 20. mai 2014 Hm. Tror rett og slett jeg må teste ut chili-is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #734 Del Skrevet 20. mai 2014 Bravoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #735 Del Skrevet 20. mai 2014 Velg deg et avkjølende bilde på ditt skrivebord i sommer. Det har jeg gjort! http://www.hennig-olsen.no/iskremglede/last-ned-skjermbilde/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mai 2014 #736 Del Skrevet 20. mai 2014 Wow!! Så fin og stor chilien din har blitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #737 Del Skrevet 22. mai 2014 Velg deg et avkjølende bilde på ditt skrivebord i sommer. Det har jeg gjort! http://www.hennig-olsen.no/iskremglede/last-ned-skjermbilde/ Hihi. Så herlig Hoppisk skjermbilde. Jeg har et bilde av en tropeøy. Det gjør meg sval i tankene. Jeg skulle gjerne duppet i sjøgrønt hav og drevet dank under en palme. Wow!! Så fin og stor chilien din har blitt!! Jeg er veldig fornøyd med den. Ikke noe problemer, bare vokser og vokser i vei. Gleder meg til å smake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mai 2014 #738 Del Skrevet 23. mai 2014 jeg har kjøpt en chili, gul (håper den ikke er så sterk!). Måtte jo prøve dette etter alt snakket ditt Håper du koser deg i jungelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #739 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg har startet en chili-bølge. Jeg storkoser meg i jungelen. Dette er min yndlingstid av året. Alt er grønt og lovende og sommeren ligger for mine føtter. Og om en uke eller så kan jeg høste den første chilien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #740 Del Skrevet 26. mai 2014 Sommerferieplaner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå