Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Dere husker den pasjonsfruktplanten som for to uker siden var 40 cm? Den er 55 nå. :sjenert: Lurer på om det blir plass til oss begge her i huset? :vetikke:

Og så har jeg fått stooore chili- og paprikaplanter. :nigo: Og alt sammen trykket opp i vinduskarmene tett-i-tett. Hadde det vært innsikt her så hadde kanskje naboene trodd jeg har startet hasj-plantasje? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av dem har ytret et ord så langt! :opplyser:

Om jeg hører "feed me" fra vinduskarmen lover jeg å gjøre som det står i hagebøker når trær får sykdommer: riv opp med rot og brenn. :jepp:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evt. finn frem den sorte gryte og begynn å lag heksebrygg. Talende urter skal være svært sjeldent å få tak i, har jeg hørt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:fnise: Sår du noe du Aldri? Eller kjøper du planter senere på året?

Evt. finn frem den sorte gryte og begynn å lag heksebrygg. Talende urter skal være svært sjeldent å få tak i, har jeg hørt. :jepp:

:laugh: Jeg må få meg en sølvsigd og langt skjegg. Ser kanskje for meg at det lange skjegget kan bli en utfordring... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Hadde det vært innsikt her så hadde kanskje naboene trodd jeg har startet hasj-plantasje? :hoho:

:fnise:

Akkurat det har jeg vært en smuuule bekymret for noen ganger også :ler:

Ha en fin helg i jungelen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at man kan tjene jæskla mye penger på eBay på sånt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Sår du noe du Aldri? Eller kjøper du planter senere på året?

:laugh: Jeg må få meg en sølvsigd og langt skjegg. Ser kanskje for meg at det lange skjegget kan bli en utfordring... :klo:

Sådde masse tidligere i livet, men nå blir det bare karse som jeg kan ha stående i kjøkkenkarmen. :lillesky:

Det er så masse fint å få kjøpt på torget og plantesentrene om våren Anje. :Nikke:

Håper du har det bra i dine grønne omgivelser. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at man kan tjene jæskla mye penger på eBay på sånt. :ler:

"Urtebrygg selges. Garantert å enten gjøre brukeren evig ung eller om til en snakkende plante!" :opplyser:

:ler:

Sådde masse tidligere i livet, men nå blir det bare karse som jeg kan ha stående i kjøkkenkarmen. :lillesky:

Det er så masse fint å få kjøpt på torget og plantesentrene om våren Anje. :Nikke:

Håper du har det bra i dine grønne omgivelser. :tommelsmil:

Karse synes kanskje de små vennene dine er spennende også? Lille-Anje synes det var dypt fascinerende at en puttet tørre små frø i jorden og fikk en hel plante ut av det på magisk vis. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser kanskje for meg at det lange skjegget kan bli en utfordring...

Man kan kjøpe alt man trenger på nett, heldigvis. :)

Jeg mistenker at man kan tjene jæskla mye penger på eBay på sånt.

...dråper som fremmer flyegenskaper er vel strengt tatt ikke lov, men hvis ingen av oss sier noe til noen om det så... :lur:

Den lille flasken kunne hete "Stairway to Heaven"... :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kjøpe alt man trenger på nett, heldigvis. :)...dråper som fremmer flyegenskaper er vel strengt tatt ikke lov, men hvis ingen av oss sier noe til noen om det så... :lur:Den lille flasken kunne hete "Stairway to Heaven"... :gullengel:

Det ideelle hadde vært om det gikk an å dyrke frem et pengetre! :jepp: Jeg husker ennå hvordan jeg gikk og ventet og veeeeeentet på at pengebusk-saken vi hadde da jeg var barn skulle produsere penger. Skuffelsen da det viste seg at det bare var slike papiraktige flak... :daane::bond:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snart påååske! :strix:

Jeg har vært ute blant spinn hakke gale hamstrende mennesker (får folk virkelig panikk for å sulte i hjel i påska? Har de ikke fått med seg at butikkene har åpent på mandag også? :klo: ) og banet meg vei til fruktdisken. Bananer, flere kilo appelsiner, pasjonsfrukt og mango er i hus. :nigo: Tror kanskje jeg kan leve på bare appelsinene til over påske. :ler:

Og så kjøpte jeg meg en stratos med nonstop som på mystisk vis er bortevekk. :plystre:

Nå skal jeg sløve bort mesteparten av lørdagen. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stratoser og annet sjokoladisk makkverk er av ytterst dårlig kvalitet i år, for de oppløser seg med ozonlaget

og forsvinner. Det er rapportert fra flere pålitelige kilder. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Men da er jo det forklart. :nigo: Og jeg som et øyeblikk der mistenkte meg selv for å være en slukhals! :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg aldri tenke meg at du er. Det er heller ikke jeg. Vi er nok ganske like der. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Det tror jeg nok, Hoppe.

Du som er så glad i is: er du like glad i sorbet? Eller holder du deg til fløteis og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...