Mynona Skrevet 17. mars 2014 #621 Del Skrevet 17. mars 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #622 Del Skrevet 17. mars 2014 Den var artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #623 Del Skrevet 20. mars 2014 Pasjonsfrukt-saken min er nå 40 cm høy. Dobbelt så høy som i januar... Jeg pendler mellom å føle at: flinke planten vokser i rekordfart! Her er det håp om spennende ting. og planten vokser som et ugress! Hvor kommer dette til å ende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. mars 2014 #624 Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner hva du mener Anje! Jeg fant forresten balkongen din, så jeg tok et bilde for å vise den til alle forumvennene våre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mars 2014 #625 Del Skrevet 20. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #626 Del Skrevet 20. mars 2014 Er den til slags? tror jeg ser et banantre der! På en balkong. Du har tatt bilde av min drømmebalkong, Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #627 Del Skrevet 21. mars 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #628 Del Skrevet 21. mars 2014 Helg. Hjemmelaget chai te og sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mars 2014 #629 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Her er det butikklaget Toppris og sofa! Endret 21. mars 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #630 Del Skrevet 21. mars 2014 Oooh.. Toppris. Nå skulle jeg ønske at jeg ikke var så flink etter jobb at jeg ikke dro innom butikken og kjøpte sjokolade. Hvorfor måtte jeg ha ideer om at iskjøp i går var nok for helga?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mars 2014 #631 Del Skrevet 21. mars 2014 Hehe... Og jeg skulle ønske jeg ikke hadde den sjokoladen. Godterifri funker utrolig dårlig! Går på 5:2 dietten. Dvs 5 dager med godteri og 2 dager uten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 21. mars 2014 Det nærmeste jeg kommer er 5 dager på jobb, 2 uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #633 Del Skrevet 28. mars 2014 Snart helga! Denne uka kan oppsummeres med: jobb, sove, reise, kurs, mere kurs, reise tilbake, jobb, sove, jobb. Mener å huske at jeg brukte å ha et liv. Men: -pasjonsfrukt-saken min har vokst 10 cm i løpet av ei uke. -Chiliene og paprikaene vokser seg store. -Jeg ser i de første tomatspirene. Og når det bare blir helg skal det bakes og spises. Og plantes... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2014 #634 Del Skrevet 28. mars 2014 ...og jeg skal sitte her og se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #635 Del Skrevet 28. mars 2014 ...og jeg skal sitte her og se på! *Setter frem noen biscotti og et stooort glass ferskpresset appelsinjuice til gjesten* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2014 #636 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hvordan går det med spirene? :blomst: Endret 29. mars 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #637 Del Skrevet 29. mars 2014 Hvordan går det med spirene? :blomst:De spirer og trives. Oppdatering: -De første chiliene er ca 10 cm og har fått store krukker, runde to (annen sort) har såvidt spiret. -De første paprikaene er på god vei. Venter på at sort nr to skal spire (mange sorter, jeg? ) -De første tomatspirene som jeg sådde for en ukes tid siden har spiret så vidt. -Granateplene er små babyspirer. Og pasjonsfruktplanten har vokst nye 10 cm. I løpet av uken skal tomatsort nr 2 i jorden. Frykter alvorlige plassproblemer. Ute er det en død urteplante, resten har overlevd vinteren. Hvordan går det med hagen din, Rumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2014 #638 Del Skrevet 30. mars 2014 Og jeg har spist en stor, saftig tomat på mine frokostskiver i dag.Nærmere grønnsaksdyrking kommer jeg ikke i dette livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2014 #639 Del Skrevet 30. mars 2014 Ååå, spiring! Jeg tror nok det blir innkjøp av jord og frø her i gården også, men jeg holder meg til krydderurter. Noen festlige søndagsplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #640 Del Skrevet 31. mars 2014 Og jeg har spist en stor, saftig tomat på mine frokostskiver i dag. Nærmere grønnsaksdyrking kommer jeg ikke i dette livet. Slik dyrking er viktig. Ååå, spiring! Jeg tror nok det blir innkjøp av jord og frø her i gården også, men jeg holder meg til krydderurter. Noen festlige søndagsplaner? Søndagsplaner? Ukjent begrep. Jeg gikk tur i solskinnet. Og fikk besøk av venninne med lite nurk. Og så ryddet jeg. Og plantet ting. Ikke så veldig spenstig, men fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå