Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #581 Del Skrevet 6. mars 2014 Genialt jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 #582 Del Skrevet 6. mars 2014 Genialt jo! Hvordan i all verden klarer du å være i så mange tråder samtidig??????? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #583 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg er over alt jeg. Det er derfor jeg har mange kjoler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 #584 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg er over alt jeg. Det er derfor jeg har mange kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2014 #585 Del Skrevet 7. mars 2014 I Anjes lune natthjørne, er det stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2014 #586 Del Skrevet 7. mars 2014 Nesten .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2014 #587 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det brumlere i natten her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2014 #588 Del Skrevet 7. mars 2014 Bare så vidt .. Hvorfor er du oppe på denne tiden av døgnet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2014 #589 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg har det litt sånn i perioder. Døgnet blir litt snudd, men jeg står opp til riktig tid for det om. God dag til Anje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #590 Del Skrevet 7. mars 2014 I alle fall her inne hos deg. Koser meg med fine bilder... Vårbilder. Ja, de siste dagene har virkelig våren kommet! Snøen har regna vekk, eller smelta vekk....nå mangler bare sola som gjemmer seg bak skyene Jeg var ute og vannet planter i dagtidlig, og løkene mine har blitt til monsterløker over vinteren. Sikker på at det ikke er normalt. Men det har liksom vært vår/høst hele vinteren. Fiiine vårbildert Anje! Jeg fant denne og tenkte det var et smart triks for deg og alle frøene dine! En to-liters plasflaske som er skåret av og brukes som mini-drivhus! Detta var smart! Jeg husker min bestemor brukte en plastpose som hun blåste luft inn i og knyttet igjen i toppen. Funka bra det og! Jeg er over alt jeg. Det er derfor jeg har mange kjoler. Super-Hoppe? God fredag til dere alle! Nå er det snart helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #591 Del Skrevet 9. mars 2014 ...og nå er den snart over igjen... Det går så fort! Ble det noe fres i 8-mars-feiringen i går da? Jeg unnet meg en god middag og is til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #592 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, hvor ble det av helgen? Jeg har sovet dårlig etter storm med hagl og torden i halve natt. Trøtt mandag. 8. mai ble det blåskjell og . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mars 2014 #593 Del Skrevet 10. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #594 Del Skrevet 10. mars 2014 Det har begynt å spire i hagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #595 Del Skrevet 10. mars 2014 Hvordan går det i regnet, Rumle? Eller er det ok vær med deg? Det har begynt å spire i hagen min Jeg fikk en krukke med påskeliljer i helga. Fiiiiine påskeliljene. Heldigvis er de hardføre rakkere, for i dag har det haglet på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #596 Del Skrevet 10. mars 2014 Hortensiaene mine har overlevd snøen og rabarbraen har dukket opp fra jorda Jeg vil og ha påskeliljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #597 Del Skrevet 10. mars 2014 Rabarbra! Det kunne jeg tenkt meg! I dag juicet jeg en blodappelsin med stener i. Må plante. Bare må plante. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2014 #598 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Shit, jeg er dårlig på å følge med på dagbøkene for tiden... Alt bra i den Anjeske delen av verden? Noen må fortelle meg hva jeg bør plante i balkongkassa mi i år. For jeg aner ikke selv (annet enn at jeg har lyst på noe det går an å spise opp ) Endret 10. mars 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #599 Del Skrevet 10. mars 2014 Pingting. Når bare det gir seg med å hagle ute så er alt toppers. Det er plantetid! Hva med urter? Mynte, timian, rosmarin og noe gressløk og litt persille? De synes jeg er både litt hardføre og det som gir best effekt på liten plass. Alltid ferske urter i maten er luksus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #600 Del Skrevet 10. mars 2014 Hva slags solforhold bør urter ha igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå