Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Genialt jo! :)

:klo: Hvordan i all verden klarer du å være i så mange tråder samtidig??????? :hoho::hoho::hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over alt jeg. Det er derfor jeg har mange kjoler. :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det litt sånn i perioder. Døgnet blir litt snudd, men jeg står opp til riktig tid for det om. :)

God dag til Anje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle fall her inne hos deg. :jepp: Koser meg med fine bilder...

Vårbilder. :rodmer:

Ja, de siste dagene har virkelig våren kommet! Snøen har regna vekk, eller smelta vekk....nå mangler bare sola som gjemmer seg bak skyene :sol::regn::sol:

Jeg var ute og vannet planter i dagtidlig, og løkene mine har blitt til monsterløker over vinteren. Sikker på at det ikke er normalt. :klo: Men det har liksom vært vår/høst hele vinteren. :nigo:

Fiiine vårbildert Anje! :)

Jeg fant denne og tenkte det var et smart triks for deg og alle frøene dine! :ler: En to-liters plasflaske som er skåret av og brukes som mini-drivhus! :strix:

5qHCh8W.jpg

Detta var smart! :jepp: Jeg husker min bestemor brukte en plastpose som hun blåste luft inn i og knyttet igjen i toppen. Funka bra det og!

Jeg er over alt jeg. Det er derfor jeg har mange kjoler. :nigo:

:ninja: Super-Hoppe? :laugh:

God fredag til dere alle! :hoppendeglad: Nå er det snart helg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå er den snart over igjen... :tommelopp: Det går så fort! Ble det noe fres i 8-mars-feiringen i går da?

Jeg unnet meg en god middag og is til dessert. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor ble det av helgen? :klo:

:Gjesp: Jeg har sovet dårlig etter storm med hagl og torden i halve natt. Trøtt mandag.

8. mai ble det blåskjell og :vin: . :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst:

:goodbye: Hvordan går det i regnet, Rumle? Eller er det ok vær med deg?

Det har begynt å spire i hagen min :strix:

:hoppe:

Jeg fikk en krukke med påskeliljer i helga. Fiiiiine påskeliljene. :rodmer: Heldigvis er de hardføre rakkere, for i dag har det haglet på dem. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hortensiaene mine har overlevd snøen og rabarbraen har dukket opp fra jorda :strix:

Jeg vil og ha påskeliljer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rabarbra! :spise: Det kunne jeg tenkt meg!

I dag juicet jeg en blodappelsin med stener i. Må plante. Bare må plante. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg er dårlig på å følge med på dagbøkene for tiden... :lete: Alt bra i den Anjeske delen av verden?

Noen må fortelle meg hva jeg bør plante i balkongkassa mi i år. For jeg aner ikke selv (annet enn at jeg har lyst på noe det går an å spise opp :ler:)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Pingting. Når bare det gir seg med å hagle ute så er alt toppers. Det er plantetid! :strix:

Hva med urter? Mynte, timian, rosmarin og noe gressløk og litt persille? De synes jeg er både litt hardføre og det som gir best effekt på liten plass. Alltid ferske urter i maten er luksus. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...