Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 #561 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg fant jeg fant! Jeg har aldri sett et granatepletre. Noe midt mellom busk og tre kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #562 Del Skrevet 2. mars 2014 Det har ikke jeg sett heller.. Har du stor nok potte tror du Anje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #563 Del Skrevet 2. mars 2014 Åhhh så gøy med flere spirer!!!!! Jeg fikk granateplespirer i fjor, men så kom det noen ekle udyr i jorden etter en stund .. og jeg orket ikke å forsøke å redde de, så jeg kastet alt sammen. Kanskje jeg skal prøve igjen i år, jeg også! Hvordan går det med chiliene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #564 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg fant jeg fant! Jeg har aldri sett et granatepletre. Noe midt mellom busk og tre kanskje? Et sånt et vil jeg ha på stua! Det har ikke jeg sett heller.. Har du stor nok potte tror du Anje? Neeeeeeeei... Men jeg kan skaffe meg en. Og flytte sofaen litt. Vi skal nok greie å dele på plassen, jeg og granateplebusken. Åhhh så gøy med flere spirer!!!!! Jeg fikk granateplespirer i fjor, men så kom det noen ekle udyr i jorden etter en stund .. og jeg orket ikke å forsøke å redde de, så jeg kastet alt sammen. Kanskje jeg skal prøve igjen i år, jeg også! Hvordan går det med chiliene? Ja! Det syns jeg du skal. Udyr er noe herk. Jeg sliter med noen ekle små fluer. Chiliene vokser seg til. Jeg venter på at de skal få sitt andre sett med blader før stilkene blir altfor lange. Men de ser ut til å trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 #565 Del Skrevet 2. mars 2014 Anje, jeg tror jeg har et godt råd mot de småfluene! Du tar fyrstikker og stikker de ned i jorden, men svovelen ned. Da forsvinner de. I hvert fall hvis det er sånne bananfluer du er plaget av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #566 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) ...er du helt sikker på at svovelen skal ned? Min erfaring er at bananfluer kommer i horder om man legger seg i blomsterkarmen og gjør relativt gode imitasjoner av bananlyder. "Så juksar me litt" og tar lynhurtig frem den tilkoblede støvsugeren som man jo har på lur fra før av. Det burde funke. Endret 2. mars 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #567 Del Skrevet 2. mars 2014 Det skal jeg jammen prøve. Takk for tipset, Aldri! Det er sånne små svarte saker som er så dumme at de klarer drukne i en dråpe vann på benken. Så hvordan de klarer å bli så mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #568 Del Skrevet 2. mars 2014 Hahaha...bananfluemannfolkene er enkle sjeler og går til verks slik de har gjort siden tidenes morgen. Trenger ikke hjernecelle til det vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #569 Del Skrevet 2. mars 2014 Blomsterfluer er det som svirrer rundt her, ikke bananfluer. Men gal gjør de meg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 #570 Del Skrevet 2. mars 2014 Du Hoppe altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #571 Del Skrevet 2. mars 2014 Ja jeg skal skjerpe meg tante. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #572 Del Skrevet 2. mars 2014 Tror kanskje Hoppe har vært for mye inne på prøver- og graviditets-dagbøkene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 #573 Del Skrevet 2. mars 2014 Tror kanskje Hoppe har vært for mye inne på prøver- og graviditets-dagbøkene? Ja, og skjerpe seg? Tror jeg ikke før jeg får se det! (OG håper inderlig ikke at hun gjør det heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #574 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg skal bli et nytt og bedre menneske, ja det skal jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #575 Del Skrevet 3. mars 2014 Vil tro det antrekket er noe kjølig nå vinterstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2014 #576 Del Skrevet 3. mars 2014 Vi med Vikingkvinne-aner trenger å avkjøle oss. Jeg sier ikke mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #577 Del Skrevet 4. mars 2014 Du kan å få sagt det, Hoppe. Det er vår folkens! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #578 Del Skrevet 6. mars 2014 I alle fall her inne hos deg. Koser meg med fine bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. mars 2014 #579 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja, de siste dagene har virkelig våren kommet! Snøen har regna vekk, eller smelta vekk....nå mangler bare sola som gjemmer seg bak skyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 #580 Del Skrevet 6. mars 2014 Fiiine vårbildert Anje! Jeg fant denne og tenkte det var et smart triks for deg og alle frøene dine! En to-liters plasflaske som er skåret av og brukes som mini-drivhus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå