Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #541 Del Skrevet 26. februar 2014 Det burde vært en forumbutikk her inne så vi kunne selge/bytte etter behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. februar 2014 #542 Del Skrevet 26. februar 2014 Tnaw. Vårblomster! Nå har hele 6 av 6 chilier spiret. Hvem vet hva som gikk galt sist, ingen av dem har tittet frem. Men jeg kommer til å få et chilioverskudd galore (kan jo ikke kaste en spire!). Så fantastisk flott da! Mitt blomsterbed er fortsatt under snø, men vi har hatt varmegrader i dagevis, så hvis ikke kulda plutselig banker på igjen, - så kanskje blomstene mine også spirer om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #543 Del Skrevet 26. februar 2014 Her har det vært 10 grader og sol nesten hele vinteren. Uvant og rart. Nå er det vel en 12-13 grader og sol fra skyfri himmel. Vet ikke hvor jeg henvender meg, men om jeg visste det ville jeg bestilt en 20-30 slike vintre til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. februar 2014 #544 Del Skrevet 26. februar 2014 Ja, slike milde vintre er herlige, og de må vi få flere av! Jeg savner ikke snømannen Kalle for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #545 Del Skrevet 27. februar 2014 Nei, Kalle stakkar er ikke savnet. Det burde vært en forumbutikk her inne så vi kunne selge/bytte etter behov. Nå tror jeg at jeg ser en paprikaspire også. Dette blir snart verre enn hurtigruten minutt for minutt: Anjes spirer - cm for cm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2014 #546 Del Skrevet 27. februar 2014 I'd watch that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. februar 2014 #547 Del Skrevet 27. februar 2014 Legger du ut bilde hver dag, så blir det jo nesten sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2014 #548 Del Skrevet 28. februar 2014 Goooood helg Anje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2014 #549 Del Skrevet 28. februar 2014 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #550 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) I'd watch that Naw! Legger du ut bilde hver dag, så blir det jo nesten sånn Bilde hver dag blir kanskje i overkant, selv for en hageglad (gal?) som meg. Goooood helg Anje! Takker og bukker for den gode konfekten. God helg til deg og! God helg God helg Rumle! Jeg har bakt fastelavnsboller. Nom! Og fordi det må være de mest perfekte bollene jeg noensinne har bakt, så kommer det et bilde. Helt seriøst: de er omtrent 4 ganger større nå enn da jeg rullet dem ut. Endret 28. februar 2014 av Anje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. februar 2014 #551 Del Skrevet 28. februar 2014 Ballene Jeg har spist fastelavnsbolle i dag. Men er ikke så glad i krem, så det holdt med en halv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #552 Del Skrevet 28. februar 2014 Ballene Jeg har spist fastelavnsbolle i dag. Men er ikke så glad i krem, så det holdt med en halv. Nå lo jeg høyt her. Baller har jeg aldri bakt (tror jeg..). Bolle (ikke balle), krem og bringebærsyltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. februar 2014 #553 Del Skrevet 28. februar 2014 Men smakt...? Baller med krem og syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. februar 2014 #554 Del Skrevet 28. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2014 #555 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Så store og fine de ble!!!!! Bollene altså! Endret 28. februar 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #556 Del Skrevet 28. februar 2014 Men smakt...? Baller med krem og syltetøy Baller med krem og syltetøy på kan jeg med sikkerhet si at jeg aldri har smakt. Men det er kanskje et tips nå til helga..? Så store og fine de ble!!!!! Bollene altså! Ja, jeg håper jeg ikke la ut bilde av baller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #557 Del Skrevet 2. mars 2014 Paprikaen har spiret. Og jeg trooooor jeg ser en biteliten spire i granateplene også. Granatepleplante! Ja, dette er dagens (foreløpige) høydepunkt. Og: det er mars. Vårmåned nr 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #558 Del Skrevet 2. mars 2014 Granateple og! Jeg har en liggende på kjøkkenbenken. Men den kjøpte jeg ferdig spiret og utvokst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #559 Del Skrevet 2. mars 2014 Granateple er godt. Jeg sår eller spirer alt jeg får tak på, så mine frø kommer fra en slik frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 #560 Del Skrevet 2. mars 2014 Granateplespirer? Det må vel bli trær av det eller? Det skal i hvert fall bli spennende å se hvordan disse spirene dine vokser i vei. Alt er jo så tidlig ute at de kommer vel til å bli kjempestooore i løpet av våren og sommeren. En god start på livet formoder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå