Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det burde vært en forumbutikk her inne så vi kunne selge/bytte etter behov. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tnaw. :rodmer: Vårblomster! :bolledeig:

Nå har hele 6 av 6 chilier spiret. Hvem vet hva som gikk galt sist, ingen av dem har tittet frem. :klo:

Men jeg kommer til å få et chilioverskudd galore (kan jo ikke kaste en spire!). :fnise:

chili-pepper-sprout-3156687-o.jpg

Så fantastisk flott da! Mitt blomsterbed er fortsatt under snø, men vi har hatt varmegrader i dagevis, så hvis ikke kulda plutselig banker på igjen, - så kanskje blomstene mine også spirer om noen dager :)

Skrevet

Her har det vært 10 grader og sol nesten hele vinteren. Uvant og rart. :klo: Nå er det vel en 12-13 grader og sol fra skyfri himmel.

Vet ikke hvor jeg henvender meg, men om jeg visste det ville jeg bestilt en 20-30 slike vintre til. :jepp:

Skrevet

Ja, slike milde vintre er herlige, og de må vi få flere av!

Jeg savner ikke snømannen Kalle :kalle: for å si det sånn :biggrin:

Skrevet

Nei, Kalle stakkar er ikke savnet. :fnise:

Det burde vært en forumbutikk her inne så vi kunne selge/bytte etter behov. :jepp:

:jepp:

Nå tror jeg at jeg ser en paprikaspire også. :nigo: Dette blir snart verre enn hurtigruten minutt for minutt: Anjes spirer - cm for cm! :ler:

Skrevet

Legger du ut bilde hver dag, så blir det jo nesten sånn :jepp:

Skrevet (endret)

I'd watch that :nigo:

Naw! :rodmer:

Legger du ut bilde hver dag, så blir det jo nesten sånn :jepp:

Bilde hver dag blir kanskje i overkant, selv for en hageglad (gal?) som meg. :ler:

:blomst: Goooood helg Anje!

HMzNigj.gif

Takker og bukker for den gode konfekten. :blomst: God helg til deg og!

God helg :blomst:

God helg Rumle! :sol:

Jeg har bakt fastelavnsboller. Nom!

Og fordi det må være de mest perfekte bollene jeg noensinne har bakt, så kommer det et bilde. :fnise: Helt seriøst: de er omtrent 4 ganger større nå enn da jeg rullet dem ut. :daane:

post-60421-0-62284300-1393609962_thumb.j

Endret av Anje
  • Liker 1
Skrevet

Ballene :fnise:

Jeg har spist fastelavnsbolle i dag. Men er ikke så glad i krem, så det holdt med en halv.

Skrevet

Ballene :fnise:

Jeg har spist fastelavnsbolle i dag. Men er ikke så glad i krem, så det holdt med en halv.

:hoho: Nå lo jeg høyt her. Baller har jeg aldri bakt (tror jeg..). :ninja:

Bolle (ikke balle), krem og bringebærsyltetøy. :nigo:

Skrevet (endret)

Så store og fine de ble!!!!! :wow:

Bollene altså! :opplyser:

:ler:

Endret av Rumle
Skrevet

Men smakt...? :fnise:

Baller med krem og syltetøy :lur:

Baller med krem og syltetøy på kan jeg med sikkerhet si at jeg aldri har smakt. :plystre:

Men det er kanskje et tips nå til helga..? :ler:

Så store og fine de ble!!!!! :wow:

Bollene altså! :opplyser:

:ler:

Ja, jeg håper jeg ikke la ut bilde av baller! :ninja:
Skrevet

Paprikaen har spiret. :bolledeig: Og jeg trooooor jeg ser en biteliten spire i granateplene også. :nigo: Granatepleplante! :strix:

Ja, dette er dagens (foreløpige) høydepunkt. :fnise:

Og: det er mars. Vårmåned nr 1! :daane:

Skrevet

Granateple og!

Jeg har en liggende på kjøkkenbenken. Men den kjøpte jeg ferdig spiret og utvokst.

Skrevet

Granateple er godt. :spise:

Jeg sår eller spirer alt jeg får tak på, så mine frø kommer fra en slik frukt. :fnise:

Skrevet

Granateplespirer? :sjokkert: Det må vel bli trær av det eller?

Det skal i hvert fall bli spennende å se hvordan disse spirene dine vokser i vei. Alt er jo så tidlig ute at de kommer vel til å bli kjempestooore i løpet av våren og sommeren.

En god start på livet formoder jeg. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...