Anje Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #521 Del Skrevet 23. februar 2014 Vi var alle frø en gang! *visdomsord* Men nå er vi bare snåle. Jeg ser på et matprogram om muskattnøtt. Fra Grenada hvor jeg har vært. Ah, det gir eksotiske bilder i hodet. Jeg får ta meg en tur når jeg trenger mer muskatt, kanskje... Spirende frøøøø! Mer skal det ikke til for å gjøre en grå søndag heeeeelt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2014 #522 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg og, Mynona. I dag har 4 av 6 chilifrø spiret. Sånn helt samtidig over natta. Frø er snåle saker. Wooohooooooo så flott!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. februar 2014 #523 Del Skrevet 23. februar 2014 Er du ikke kjent med at potetene er noen skikkelige flørtepuser altså? Jeg kjøper tydeligvis feil poteter. Kanskje jeg også kjøper feil poteter da :sukk:foretrekker nypotetene jeg. At potetene flørter er jeg ikke kjent med. Men de gjør gjerne det da. Flø®tegratinert mat kan jeg ikke spise, men kanskje potetene flørter i andre sammenhenger også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #524 Del Skrevet 23. februar 2014 Wooohooooooo så flott!!!!! Endelig! Nå mangler jeg bare granateplespirer og paprika og, og.. Kanskje jeg også kjøper feil poteter da :sukk:foretrekker nypotetene jeg. At potetene flørter er jeg ikke kjent med. Men de gjør gjerne det da. Flø®tegratinert mat kan jeg ikke spise, men kanskje potetene flørter i andre sammenhenger også? Som i syndig myk og kremet potetstappe? Eller i rykende heite bakte poteter? Og la oss ikke nevne potetstrimler. Det blir vel for tøff kost på åpent nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #525 Del Skrevet 24. februar 2014 Cottage Pie er jaggu meg enda bedre som restemat. Jeg nyter med et stooooooort glass fersk limonade til. Kjenner at savnet etter sommerdrikkene melder seg. Iskaffe. Sjasministe. Limonade. Vietnamesisk iskaffe. Fersk melonjuice. Myntete. Jeg må huske å putte isbiter i fryseren mens jeg har tanken klart for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2014 #526 Del Skrevet 24. februar 2014 Cottage pie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #527 Del Skrevet 25. februar 2014 --- Som i syndig myk og kremet potetstappe? Eller i rykende heite bakte poteter? Og la oss ikke nevne potetstrimler. Det blir vel for tøff kost på åpent nett. Fy fyyyy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #528 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Iskaffe ja .. det får meg til å tenke på at jeg stadig har kaffe-isbiter fra i sommer liggende i fryseren Endret 25. februar 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #529 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Og det får meg til å tenke på at jeg stadig har noen roser liggende i fryseren også! Fra 2012! Kanskje på høy tid med en liten opprydning .. Endret 25. februar 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #530 Del Skrevet 25. februar 2014 Du får spise og drikke deg frampå, Rumle. Litt usikker på hva en finner på med roser som har vært i frysen? Holder de seg fine nedfrossne? Jeg fant noe hvitvin jeg ikke kan huske å ha puttet nedi. Håper i alle fall det er hvitvin. Jeg putter all slags rester nedi der og så lukker jeg døra og alt er glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2014 #531 Del Skrevet 25. februar 2014 Kanskje man skulle forsøke å fryse ned gamle negative minner også, og så forlate dem der for evig og alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #532 Del Skrevet 25. februar 2014 Kanskje man skulle forsøke å fryse ned gamle negative minner også, og så forlate dem der for evig og alltid? Det tror jeg ville funket dårlig, Hoppe. Gamle matvarer kommer nemlig alltid frem igjen. Nediset, innskrumpet og nesten ugjennkjennelige fra dypet av frysen. Og så kommer de ikke alene: de har med seg en hel bråte av sine nedfrossne venner. Da har jeg mere tro på å kaste dem i søpla først som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #533 Del Skrevet 25. februar 2014 Du får spise og drikke deg frampå, Rumle. Litt usikker på hva en finner på med roser som har vært i frysen? Holder de seg fine nedfrossne? --- Nei, det kan du si! De var til et fotoprosjekt Jeg frøs de opprinnelig i vann, så det ble en massiv blokk. De holder seg ok til mitt formål .. men man kan jo ikke ha de på bordet akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #534 Del Skrevet 25. februar 2014 Cottage pie? Cottage pie! Desverre ikke den jeg laget, for den kommer fra en kokebok, men den her ligner. Nei, det kan du si! De var til et fotoprosjekt Jeg frøs de opprinnelig i vann, så det ble en massiv blokk. De holder seg ok til mitt formål .. men man kan jo ikke ha de på bordet akkurat Roser i is. Dette prosjektet høres facinerende ut! I dag har 5 av 6 chilier spiret. Men paprikaen er det ikke tegn til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 25. februar 2014 Dette skulle jeg ønske at jeg hadde kommet på selv. Sånn ca da jeg var student. Tenk å ha varm lunsj i baklomma, da. Nå har jeg noen pakker i kontorskuffen. Nødmat. http://www.theyummylife.com/Instant_Oatmeal_Packets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2014 #536 Del Skrevet 25. februar 2014 Stikker inn til deg og sier go'natta jeg Anje. Siden jeg ikke har vært her før i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #537 Del Skrevet 25. februar 2014 Natta Aldri! Forteller du nattaeventyr og? For da vil jeg gjerne høre om prinsesse Wai-wain og den onde håndkledamen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2014 #538 Del Skrevet 26. februar 2014 Cottage pie! Desverre ikke den jeg laget, for den kommer fra en kokebok, men den her ligner. Roser i is. Dette prosjektet høres facinerende ut! I dag har 5 av 6 chilier spiret. Men paprikaen er det ikke tegn til. Så flott!!!!!!!! Hurra! Her har endelig snøklokkene blomstret - og en og annen av de gule som jeg ikke husker navnet på akkurat nå .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2014 #539 Del Skrevet 26. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #540 Del Skrevet 26. februar 2014 Tnaw. Vårblomster! Nå har hele 6 av 6 chilier spiret. Hvem vet hva som gikk galt sist, ingen av dem har tittet frem. Men jeg kommer til å få et chilioverskudd galore (kan jo ikke kaste en spire!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå