Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil bare informere om at det straks er helg! :opplyser:

(denne meldingen var sponset av Pingtings ressurssenter for fridager og slabbedaskeri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Jeg vil også ha biscottiiiiiiiiiiiiiiiii! :hoppendeglad:

:blomst: Håper du får en fin-fin helg Anje!

One order of biscotti comming right up, madam! :opplyser:

690cf2b376ded2d05166fca7a2028402.jpg

Velbekommen!

Vil bare informere om at det straks er helg! :opplyser:

(denne meldingen var sponset av Pingtings ressurssenter for fridager og slabbedaskeri)

:bolledeig:

Jeg liker Pingtings resurssenter!

Kan en søke der om mer helg? Synes kanskje at 2 av 7 dager er litt knapt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chilien har spiret. Men tror dere ikke et eller annet dyr har bitt av spiren! :bond::sur:

Nå må jeg starte på nytt. :trist: Dumme insektet. Chilispirer er IKKE mat! :opplyser:

Såh, bortsett fra det så går det bra, altså. Det er helg og vårlig i februar og urtene ute spirer faktisk (bortsett fra estragonen, som jeg tror er død..) og jeg har skaffet meg noen granateplefrø som jeg skal prøve å få til å spire og trives i stua. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

:bolledeig:

Jeg liker Pingtings resurssenter!

Kan en søke der om mer helg? Synes kanskje at 2 av 7 dager er litt knapt. :sjenert:

Jeg foreslår å ta bort tirsdagen og doble lørdagen! :opplyser:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chilien har spiret. Men tror dere ikke et eller annet dyr har bitt av spiren! :bond::sur:

Nå må jeg starte på nytt. :trist: Dumme insektet. Chilispirer er IKKE mat! :opplyser:

Såh, bortsett fra det så går det bra, altså. Det er helg og vårlig i februar og urtene ute spirer faktisk (bortsett fra estragonen, som jeg tror er død..) og jeg har skaffet meg noen granateplefrø som jeg skal prøve å få til å spire og trives i stua. :ler:

Arghhh slik er så kjedelig! :bond:

Jeg har MASSE problemer med bladlus inne nå .. de må ha overvintret på noen planter jeg tok inn .. og det er umulig å bli kvitt de! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond: insekter, altså!

Jeg skal forsøke natron i vann og sprøyte på nå. Dumme lusene spiser på klematisen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å ta bort tirsdagen og doble lørdagen! :opplyser:

Kan vi ikke heller fjerne mandager, da? Det løser jo masse! :jepp:

Hva?! SPIST SPIREN?! Frekkas! :snurt:

Hvordan går det med frøken Ficus, Rumle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal rapportere om det funker. Men glemte å kjøpe natron på butikken. Håpløs. :sur:

La oss ikke være beskjedne! Hva med å fjerne både mandag og tirsdag? Tre arbeidsdager holder vel plenty..? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anje har gjort ting hun ikke kan og forsøkt å lage nøttesmør. :fnise:

Men sånn mot slutten av forsøket kom det frem at enten ble det en mellomting mellom smør og malte nøtter eller så ble det ny blender på meg. I overkant optimistisk der. :P Men jeg skal bare ha nøttesmøret mitt i smoothies, så siden det smaker godt så er det sikkert ikke veldig nøye hvor smørete det smøret ble (eller noe slikt). Godt på smak. :nigo: Og blenderen lever videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan, melk og en skje nøttesmør med sjokolade eller vanilje = verdens beste frokost i farta! :opplyser:

Jeg liker ikke peanøttsmør, men mandel eller hasselnøtt - Nom! :spise:

Men det er jo så vanskelig å få tak på (og så sabla dyrt når jeg finner det..), så da tenkte jeg å prøve selv av noen mandler som var igjen fra biscottien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor, BBC? :daane: Hvorfor friste på det her viset? :lete:

Må kanskje få meg litt viljestyrke.. :sjenert: Men først skal jeg sjekke om jeg har slike plasttupp-dingser som han bruker. Hva de nå enn egentlig heter. Må lage eclairs. :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er veeeeldig farlig? :fnise: Jeg har faktisk smakt ikke-gode eclairs. Husker ikke hvor i verden det var, men den kremsaken inni hadde gjort hele eclairen myk og seig. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...