Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Å nei shit, jeg glemte meg visst helt bort Anje! Klart det er en kurv som utvider seg etter behov! :hoppe:

Men eh...egen oppblåsbar tjener...? :plystre: Det er ikke meg i hvert fall! :ler:

Åh, så bra. :nigo: ble rent bekymret der et øyeblikk!

Men det er en ekte oppblåsbar tjener, altså (om en kan kalle noe oppblåsbart for ekte? :klo: ). Husker du ikke fra brødrene Dal at de drev og pumpa han opp. :hoho:

Og tårnrommet er reservert til Hoppe! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så snål at jeg startet på enda en av de hekla babykjolene. Synes den var så gøy å lage. Men.. egentlig har jeg jo ikke noen å gi den til (kommer sikker noen babyer, altså, men..) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan helt sikkert ordnes, FruN. :jepp:

Og om det er en gutt og! Eller er det fortsatt ok å diskriminere gutter når det gjelder kjoler..? Sånne ting er jo så nøye nå for tida. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en kompis av meg liker sånt, så jeg kan vel ikke si det er helt feil :fnise: Men det finnes nok mer guttete plagg som er fine og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan hekle i blått, altså. :opplyser:

Man kan vel sikkert hekle sparkebukse. Men det har jeg ikke gjort før, og derfor innbiller jeg meg at dette med å få til bein er komplisert. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke uttale meg på det :fnise:

Nå må jeg først bli gravid da :fnise:

:fnise: Det må du helst, for sparkebukse i voksenstørrelse til deg eller HerrN tror jeg blir i meste laget med arbeid. :hoho:

Så til arbeid med øvingen! :pisk:

Om det blir en fin gutt; hekle "kjole og hvitt" til ham. ;)

Det var lurt! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag. :bolledeig:

Jeg skal få pakkene mine til postkontoret, lage focaccia, komme meg innom et solarium og så er det tid for vin. Og så jeg som kjenner meg så lat i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ennå, håper jeg....? :wow:

:ler::kristin:

Jeg har spist frokost akkurat nå. :kaffekopp: En kopp kaffe og så en tur i butikken for å kjøpe Bio-tex.

Ble littegranne solbrent noen småplasser på kroppen i går, så her blir det å vaske tøy og holde seg mest mulig i skyggen i dag!

Ha en fiiiiiin søndag Anje! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker du ennå muligens? :klo:

Jeg hadde faktisk lagt meg. :ninja: Kveldstrøtt denne helga. :fnise:

Ikke ennå, håper jeg....? :wow:

:ler::kristin:

Jeg har spist frokost akkurat nå. :kaffekopp: En kopp kaffe og så en tur i butikken for å kjøpe Bio-tex.

Ble littegranne solbrent noen småplasser på kroppen i går, så her blir det å vaske tøy og holde seg mest mulig i skyggen i dag!

Ha en fiiiiiin søndag Anje! :)

Jeg spiste herlig bløtkokte egg til frokost i dag. Slike som er så bløte at plommen renner utover og en kan dyppe brødet i. :spise:

Håper søndagen din og ble fin, med god mat fra spisesteder med skinnende rene bord! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen spirer på chiliene mine. :trist: Dette nærmer seg krise. :bond:

Men jeg har laget biscotti. Faaaaaarlige biscotti. :ninja: Tror noen driver og smugspiser, for jeg kan neppe ha spist så mange helt selv. :plystre:

Og det er den spennende rapporten fra min onsdag! :ler: Hva skjer med dere? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...