Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #441 Del Skrevet 5. februar 2014 Å nei shit, jeg glemte meg visst helt bort Anje! Klart det er en kurv som utvider seg etter behov! Men eh...egen oppblåsbar tjener...? Det er ikke meg i hvert fall! Åh, så bra. ble rent bekymret der et øyeblikk! Men det er en ekte oppblåsbar tjener, altså (om en kan kalle noe oppblåsbart for ekte? ). Husker du ikke fra brødrene Dal at de drev og pumpa han opp. Og tårnrommet er reservert til Hoppe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2014 #442 Del Skrevet 5. februar 2014 Tusen, tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #443 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg er så snål at jeg startet på enda en av de hekla babykjolene. Synes den var så gøy å lage. Men.. egentlig har jeg jo ikke noen å gi den til (kommer sikker noen babyer, altså, men..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. februar 2014 #444 Del Skrevet 5. februar 2014 Om storken skulle kommet med ei jente hit, kan en slik bestilles da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #445 Del Skrevet 5. februar 2014 Det kan helt sikkert ordnes, FruN. Og om det er en gutt og! Eller er det fortsatt ok å diskriminere gutter når det gjelder kjoler..? Sånne ting er jo så nøye nå for tida. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. februar 2014 #446 Del Skrevet 5. februar 2014 Altså, en kompis av meg liker sånt, så jeg kan vel ikke si det er helt feil Men det finnes nok mer guttete plagg som er fine og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #447 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg kan hekle i blått, altså. Man kan vel sikkert hekle sparkebukse. Men det har jeg ikke gjort før, og derfor innbiller jeg meg at dette med å få til bein er komplisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. februar 2014 #448 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg kan ikke uttale meg på det Nå må jeg først bli gravid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2014 #449 Del Skrevet 6. februar 2014 Om det blir en fin gutt; hekle "kjole og hvitt" til ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #450 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg kan ikke uttale meg på det Nå må jeg først bli gravid da Det må du helst, for sparkebukse i voksenstørrelse til deg eller HerrN tror jeg blir i meste laget med arbeid. Så til arbeid med øvingen! Om det blir en fin gutt; hekle "kjole og hvitt" til ham. Det var lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #451 Del Skrevet 6. februar 2014 Må lage. Bare. Må. Lage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. februar 2014 #452 Del Skrevet 7. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #453 Del Skrevet 8. februar 2014 Lørdag. Jeg skal få pakkene mine til postkontoret, lage focaccia, komme meg innom et solarium og så er det tid for vin. Og så jeg som kjenner meg så lat i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2014 #454 Del Skrevet 9. februar 2014 Drikker du ennå muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2014 #455 Del Skrevet 9. februar 2014 Ikke ennå, håper jeg....? Jeg har spist frokost akkurat nå. En kopp kaffe og så en tur i butikken for å kjøpe Bio-tex. Ble littegranne solbrent noen småplasser på kroppen i går, så her blir det å vaske tøy og holde seg mest mulig i skyggen i dag! Ha en fiiiiiin søndag Anje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #456 Del Skrevet 9. februar 2014 Drikker du ennå muligens? Jeg hadde faktisk lagt meg. Kveldstrøtt denne helga. Ikke ennå, håper jeg....? Jeg har spist frokost akkurat nå. En kopp kaffe og så en tur i butikken for å kjøpe Bio-tex. Ble littegranne solbrent noen småplasser på kroppen i går, så her blir det å vaske tøy og holde seg mest mulig i skyggen i dag! Ha en fiiiiiin søndag Anje! Jeg spiste herlig bløtkokte egg til frokost i dag. Slike som er så bløte at plommen renner utover og en kan dyppe brødet i. Håper søndagen din og ble fin, med god mat fra spisesteder med skinnende rene bord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #457 Del Skrevet 12. februar 2014 Fortsatt ingen spirer på chiliene mine. Dette nærmer seg krise. Men jeg har laget biscotti. Faaaaaarlige biscotti. Tror noen driver og smugspiser, for jeg kan neppe ha spist så mange helt selv. Og det er den spennende rapporten fra min onsdag! Hva skjer med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. februar 2014 #458 Del Skrevet 12. februar 2014 Det var meg.... uuuunskyyyld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #459 Del Skrevet 12. februar 2014 Ah! Så bra. Da spiser jeg et par til med god samvittighet. Bare forsyn deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. februar 2014 #460 Del Skrevet 12. februar 2014 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå