Pingting Skrevet 2. februar 2014 #401 Del Skrevet 2. februar 2014 Ååååh, den var knallfin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 #402 Del Skrevet 2. februar 2014 Off, du og den vinden din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. februar 2014 #403 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Kan finne frem gjestesenga her igjen? Endret 2. februar 2014 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2014 #404 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg hater også sånne vind-lyder. Og knirking. Og sånt. Prøvd ørepropper? Lydbok på øret? Musikk? En liter rødvin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #405 Del Skrevet 2. februar 2014 Ååååh, den var knallfin! Takketakk! Off, du og den vinden din. Ja, den vinden! Kan nok ikke ha noen lufballong utafor her, den ville blåst bort! Kan finne frem gjestesenga her igjen? Jaaa! Kommer straks. Det vanker kanskje noe bakst til frokosten også? Jeg hater også sånne vind-lyder. Og knirking. Og sånt. Prøvd ørepropper? Lydbok på øret? Musikk? En liter rødvin?Vin er inntatt i løpet av søndagen. Det er ikke lydene som plager meg. Da ville jeg ikke sovet så mye her i huset. Men at det rister i veggen kan det godt spare seg, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. februar 2014 #406 Del Skrevet 2. februar 2014 Det skal da ordnes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 #407 Del Skrevet 2. februar 2014 Luftballongen er pumpet opp og i morgen kl. 15.00 letter den! Første stopp Bankok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #408 Del Skrevet 2. februar 2014 Åhh jeg elsker når jeg hører det storme ute om natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #409 Del Skrevet 3. februar 2014 Det skal da ordnes Luftballongen er pumpet opp og i morgen kl. 15.00 letter den! Første stopp Bankok! Melder meg som pasasjer! Åhh jeg elsker når jeg hører det storme ute om natten! Du kan få litt vind fra meg! Jeg lurer på å dyrke solsikker. Men så er det denne vinden. Noen som har erfaring? Går det an å surre dem fast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. februar 2014 #410 Del Skrevet 3. februar 2014 Kom på kontoret mitt, og hør på ventilasjons-anlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #411 Del Skrevet 3. februar 2014 Kom på kontoret mitt, og hør på ventilasjons-anlegget... Jeg kan bytte om du tar imot en kopimaskin som piper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2014 #412 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Melder meg som pasasjer! Du kan få litt vind fra meg! Jeg lurer på å dyrke solsikker. Men så er det denne vinden. Noen som har erfaring? Går det an å surre dem fast? Har massevis av vind her også, men takk som byr! Ja, det går vel fint å binde dem fast, vil jeg tro? Med mindre du har tenkt å dyrke de monsterstore variantene, men selv de kan du sikkert binde opp, om du har noe å feste dem i? Jeg må alltid binde opp de største georginene mine pga vind, og det går helt fint, bruker bambusstenger langs stammen, og fester ganske løst Ellers satser jeg på sånne litt buskaktige i år, på ca. 150 cm, innbiller meg at det kommer flere blomster på de også Endret 4. februar 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2014 #413 Del Skrevet 4. februar 2014 Og apropos vindlyder, jeg har ofte vinduet åpent på soverommet for å få full effekt av lyden - (så persienne flagrer!) Og så ligger jeg og hutrer under dynen, og later som jeg er på telttur i skogen og stoooorkoser meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. februar 2014 #414 Del Skrevet 4. februar 2014 Ååh, uværslyder når man sitter under pledd eller dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2014 #415 Del Skrevet 4. februar 2014 Ååh, uværslyder når man sitter under pledd eller dyne Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #416 Del Skrevet 4. februar 2014 Dere altså! Jeg har ovnen på svale parogtjue grader. Nå på vinteren, i alle fall. Og en god tykk vinterdyne attpå (her skal ingen fryse). Om sommeren er det sikkert godt over 25 grader på soverommet, så da bytter jeg til sommerdyne. Varmt og godt. Er det for tidlig å bli utålmodig på chilispiring etter 2 dager? For nå synes jeg nemlig det er på tide at de titter frem! Jeg synes bare solsikker er så skjønne. Så jeg tenkte ha dem utenfor inngangen. En solsikkejungel. Bare synd det ikke er mye sol der... Desse busksolsikkene må jeg sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2014 #417 Del Skrevet 4. februar 2014 Hmmm spørs hvor godt de vil trives om det er dårlig med sol der? 2 dager føles veeeeeldig lenge når man venter på spiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. februar 2014 #418 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg kan bytte om du tar imot en kopimaskin som piper? Bare jeg ikke mister ventilasjonen. Piper den kopimaskina konstant eller? Bråker vel litt den også. Jeg vil helst være skjermet for mest mulig støy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. februar 2014 #419 Del Skrevet 4. februar 2014 Dere altså! Jeg har ovnen på svale parogtjue grader. Nå på vinteren, i alle fall. Og en god tykk vinterdyne attpå (her skal ingen fryse). Om sommeren er det sikkert godt over 25 grader på soverommet, så da bytter jeg til sommerdyne. Varmt og godt. Haha, jeg var sånn før. Men nå har jeg ikke på varme på soverommet, så det varierer ettersom hva det er ute. Mellom 9 og 13 grader er vanlig på denne tiden av året. Oftest 13 faktisk. Og om sommern må vinduet opp og da er det 20 eller mer, og jeg smelter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. februar 2014 #420 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg greier ikke varme på soverommet Jeg foretrekker flere pledd/varmepledd og kald luft Og kroppsvarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå