Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hagepraten er i gang - det lover godt. :jepp:

Hageprat lover alltid godt. :jepp:

Og her går det i matprat også. :fnise: Jeg fikk nemlig endelig laget den kyllingfrikasseen i helga. :spise: Det var god mat! Og nå vurderer jeg pannekaker. Eller crepes med lime. :wow: Til lunsj/brunsj.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh.... :spise:

Skrevet

Jeg sådde paprika for et par år siden. Den kom seg sååå bra. Også kom det et skikkelig uvær helt ut av det blå. Og da brakk den :snurt:

Så det ble ikke noen paprika på meg :(

Skrevet

Jeg sådde paprika for et par år siden. Den kom seg sååå bra. Også kom det et skikkelig uvær helt ut av det blå. Og da brakk den :snurt:

Knakk den? :sjokkert: Så utrolig kjipt ..

Skrevet

Ahh.... :spise:

Nom! Mett nå. :nigo:

:wow::spise:

Crepes med aroniasyltetøy. :daane:

Isjda. :snurt: Skjedde med en av tomtene mine i fjor. Men den vokste videre, med stilken nesten av.:klo: snodig plante. Siden det er værhard her så får jeg satse på lave og kompakte planter. :fnise:
Skrevet

Hageprat, ja. Får se om jeg kommer til å så noe i den lille kassa vi har stående på verandaen. Det er liksom vår mulighet, kjipt med blokk. Men vi fikk jo... fem sukkererter et år. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Åh, sukkererter!

Der jeg bodde når jeg var barn hadde naboen sukkerert-hage. Det var sånn ca 5x10 meter med høye sukkerertplanter! :spise: Og jeg fikk selvfølgelig forsyne meg så mye jeg ville. Snille nabo-mannen!

• Liker 1
Skrevet

Hageprat, ja. Får se om jeg kommer til å så noe i den lille kassa vi har stående på verandaen. Det er liksom vår mulighet, kjipt med blokk. Men vi fikk jo... fem sukkererter et år. :fnise:

Sukkererter er gode saker. Men det er dette med plassen. :glare: Jeg trøster meg med å spire erter i en krukke. Erteblad er godt det og. :spise:

Åh, sukkererter!

Der jeg bodde når jeg var barn hadde naboen sukkerert-hage. Det var sånn ca 5x10 meter med høye sukkerertplanter! :spise: Og jeg fikk selvfølgelig forsyne meg så mye jeg ville. Snille nabo-mannen!

Oi! Det er mye sukkererter, det. Hvor får en tak i sånne naboer, tro? Jeg vil ha en! :fnise:
Skrevet

Jeg tror de bor der enda :jepp: kanskje jeg skal gå på sukkerertslang til sommern?

Skrevet

Jeg tror de bor der enda :jepp: kanskje jeg skal gå på sukkerertslang til sommern?

:jepp: Du får bli godvenner med han, så har du din helt egen sukkerertleverandør! Og om de har en sønn på din alder, så må det være lov å flørte. :lur:

Skrevet (endret)

:ler: De har bare en datter som er litt eldre enn meg desverre. Men hun lekte jeg masse med da vi bodde der.

Den dagen vi flyttet inn i det huset (jeg var 3 år), forsvant jeg. Var helt bortevekk og foreldrene mine var ganske paniske - men det viste seg at jeg hadde gått inn til naboen og tatt meg til rette der :fnise:

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet (endret)

:fnise: Du kjente duften av ferske sukkererter? :nigo: Synd det med ingen gutter...

Jeg har heklet kjolen nesten ferdig. Vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt feil av oppskriften på halsen. Sånne kanter er noe herk. :bond:

Legger ved bilde en stund:

-snip-

Endret av Anje
  • Liker 2
Skrevet

:blomst: For en fin kjole Anje! Den minner meg om en kjole jeg hadde da jeg var liten. Har bare sett den på meg på bilder, men en sånn litt gammeldags/moderne kjole - ja - fiiiin!

Hvem hekler du til? Eller kanskje du har fortalt det tidligere?

• Liker 1
Skrevet

Takk Aldri! :blomst:

Jeg hekler til det lille søte nurket jeg er fadder på. :rodmer:

Skrevet

Ååå så koselig. :hug:

Skrevet

Så utrolig fiiiin kjole, du er jo kjempeflink! :daane: Nydelige farger også :)

• Liker 1
Skrevet

Så søøte dere er. :klemmer:

Jeg syns den er sånn gammeldags jentete.

Nå blåser det så det rister i veggene her. :unsure: Jeg som hadde tenkt å ta kvelden. Får ikke sove mens huset rører på seg! :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...