Aldrisur Skrevet 31. januar 2014 #361 Del Skrevet 31. januar 2014 Gleder meg jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar 2014 #362 Del Skrevet 31. januar 2014 Kjenner at forventningen har begynt å vokse. Har nok blitt to cm større nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. januar 2014 #363 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg vil og se! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar 2014 #364 Del Skrevet 31. januar 2014 Sånn i tilfelle du skulle kjenne ny inspirasjon komme...her er gratis garn fra meg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #365 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Så søte dere er! Her kommer i alle fall bilde av teppet. -snip- Endret 1. februar 2014 av Anje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar 2014 #366 Del Skrevet 31. januar 2014 Wooow ! Nydelig og mykt i tillegg til fine farger sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. januar 2014 #367 Del Skrevet 31. januar 2014 Åh, det ble jo kjempefint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. januar 2014 #368 Del Skrevet 31. januar 2014 Kjempefint Anje! Så masse arbeid.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #369 Del Skrevet 1. februar 2014 Wooow ! Nydelig og mykt i tillegg til fine farger sammen! Takketakk, Hoppe! Åh, det ble jo kjempefint Takk Mynona. Kjempefint Anje! Så masse arbeid.. Takker! Jeg heklet meg gjennom et helt seminar. faktisk litt greitt å ha noe å gjøre, for enkelte av de innleggene kan være temmelig langtekkelige. Og nå synes jeg litt synd på de stakkars foredragsholderne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2014 #370 Del Skrevet 1. februar 2014 Men det var slik kvinnfolk gjorde før i tiden. Aldri skulle hendene være i ro når en kunne strikke eller gjøre annet nyttig mens man gikk/satt/sto. Du viderefører arven så og si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #371 Del Skrevet 1. februar 2014 Når du nevner det Hoppe, så kommer jeg på en gammal dame jeg så i Sør Amerika. På vei opp en bratt fjellsti med et svært fange ved på ryggen. Og som om det ikke var imponerende nok: hva tror du hun gjorde? Hun spant garn mens hun gikk. Det er multitasking, det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. februar 2014 #372 Del Skrevet 1. februar 2014 Heeeeiii!! Jeg fikk ikke sett! PM det til meg om du ikke vil legge det ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2014 #373 Del Skrevet 1. februar 2014 Det var kjempefint, Fruen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #374 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 2. februar 2014 Heeeeiii!! Jeg fikk ikke sett! PM det til meg om du ikke vil legge det ut igjen? Det kan jeg gjøre. Det var kjempefint, Fruen. Hoppesøten! Hei & Hei Rumlen! Begynner å bli en stund siden nå. Hva skjer i den rumlske hage? Er du i det området som har snø opp til taket eller der det er tørt og fint (men farlig)? Jeg bestemte meg for dette med såing av chili. Så nå har jeg 4 krukker med frø på gang. Elsker denne tiden av året. Små håp i krukker står over alt og verden begynner å bli lys igjen. Det er evigheter til neste vinter og hageplaner florerer i hodet. Og så starter de små frøene å stikke hodet opp av jorden og virkelig skyte fart og bli til noe! For kanskje er det akkurat den planten som vil bære 1001 chili? Optimismen rår. Til og med pasjonsfruktplanten min har forstått at nå er det håp i verden. De siste to ukene har den produsert to nye blad. Slikt blir en hager som meg glad av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. februar 2014 #376 Del Skrevet 2. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #377 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei Rumlen! Begynner å bli en stund siden nå. Hva skjer i den rumlske hage? Er du i det området som har snø opp til taket eller der det er tørt og fint (men farlig)? Heisan! Her har det vært veldig tørt, men i dag høljer det ned, heldigvis! I den rumlske hage skjer det fint lite for tiden Det eneste jeg har gjort der er å hente inn forsythia-grener til driving i vinduskarmen Har begynt å bestille litt frø jeg også, men ikke kommet i gang med såing enda, prøver å drøye det litt lenger pga dårlig lysforhold. Men, herlig å lese at du har kommet i gang da! Har du sådd under lys, eller i vinduskarmen? Oooooog hvilke planer har du lagt for våren - hva står på sålisten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2014 #378 Del Skrevet 2. februar 2014 Hagepraten er i gang - det lover godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #379 Del Skrevet 2. februar 2014 Heisan! Her har det vært veldig tørt, men i dag høljer det ned, heldigvis! I den rumlske hage skjer det fint lite for tiden Det eneste jeg har gjort der er å hente inn forsythia-grener til driving i vinduskarmen Har begynt å bestille litt frø jeg også, men ikke kommet i gang med såing enda, prøver å drøye det litt lenger pga dårlig lysforhold. Men, herlig å lese at du har kommet i gang da! Har du sådd under lys, eller i vinduskarmen? Oooooog hvilke planer har du lagt for våren - hva står på sålisten? Det er tørt her og. Fint vær og usedvanlig mye sol, men litt skummelt med tanke på brann. Jeg var så ivrig at jeg bestilte i fjor. Så i år blir det (så langt, det blir alltid noe mer.. ) store og små tomater i krukke, agurk (første forsøk), paprika, ny type mild chili, squash, salatblad, hvitløk (har stått ute siden i høst, så hvem vet om det er liv i dem..) og masse, masse urter! Og kanskje bønner? Ikke helt sikker på hvor mye plass jeg har igjen. Og reddiker. Og gulrot? Og, og... Det var chili og paprika jeg sådde nå. De tåler visst litt dårlig lys i starten, sier folk. Og rosmarinen har overvintret helt fint. Litt verre med mye av det andre. Hvilke planer har du? Ble det ikke mye tomater i fjor? Nytt forsøk på squash? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #380 Del Skrevet 2. februar 2014 Det høres jo bare helt herlig ut, Anje! Gleder meg til å lese om såing og spiring osv! Jeg har ikke bestemt meg helt enda, men kommer i alle fall til å så en del tomater, og noen paprika, vil også prøve meg på squash igjen, ja! Og agurker, er noen år siden jeg har prøvd meg på det nå, men det er jo så godt! Bønner regner jeg med at jeg prøver også .. og ellers får vi vel se hva jeg finner Krydder er jeg usikker på, synes det er så vankelig å få til av en eller annen grunn .. Men, mulig jeg prøver meg likevel. Pleier å ende med det Blir nok som vanlig masse sommerblomster også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå