Aldrisur Skrevet 14. februar 2014 #461 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg vil også ha biscottiiiiiiiiiiiiiiiii! Håper du får en fin-fin helg Anje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2014 #462 Del Skrevet 14. februar 2014 Vil bare informere om at det straks er helg! (denne meldingen var sponset av Pingtings ressurssenter for fridager og slabbedaskeri) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #463 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg vil også ha biscottiiiiiiiiiiiiiiiii! Håper du får en fin-fin helg Anje! One order of biscotti comming right up, madam! Velbekommen! Vil bare informere om at det straks er helg! (denne meldingen var sponset av Pingtings ressurssenter for fridager og slabbedaskeri) Jeg liker Pingtings resurssenter! Kan en søke der om mer helg? Synes kanskje at 2 av 7 dager er litt knapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #464 Del Skrevet 15. februar 2014 Chilien har spiret. Men tror dere ikke et eller annet dyr har bitt av spiren! Nå må jeg starte på nytt. Dumme insektet. Chilispirer er IKKE mat! Såh, bortsett fra det så går det bra, altså. Det er helg og vårlig i februar og urtene ute spirer faktisk (bortsett fra estragonen, som jeg tror er død..) og jeg har skaffet meg noen granateplefrø som jeg skal prøve å få til å spire og trives i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2014 #465 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) --- Jeg liker Pingtings resurssenter! Kan en søke der om mer helg? Synes kanskje at 2 av 7 dager er litt knapt. Jeg foreslår å ta bort tirsdagen og doble lørdagen! Endret 15. februar 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2014 #466 Del Skrevet 15. februar 2014 Chilien har spiret. Men tror dere ikke et eller annet dyr har bitt av spiren! Nå må jeg starte på nytt. Dumme insektet. Chilispirer er IKKE mat! Såh, bortsett fra det så går det bra, altså. Det er helg og vårlig i februar og urtene ute spirer faktisk (bortsett fra estragonen, som jeg tror er død..) og jeg har skaffet meg noen granateplefrø som jeg skal prøve å få til å spire og trives i stua. Arghhh slik er så kjedelig! Jeg har MASSE problemer med bladlus inne nå .. de må ha overvintret på noen planter jeg tok inn .. og det er umulig å bli kvitt de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #467 Del Skrevet 15. februar 2014 insekter, altså! Jeg skal forsøke natron i vann og sprøyte på nå. Dumme lusene spiser på klematisen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2014 #468 Del Skrevet 15. februar 2014 Natron? Skal det hjelpe altså? Du må fortelle om det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. februar 2014 #469 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg foreslår å ta bort tirsdagen og doble lørdagen! Kan vi ikke heller fjerne mandager, da? Det løser jo masse! Hva?! SPIST SPIREN?! Frekkas! Hvordan går det med frøken Ficus, Rumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #470 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg skal rapportere om det funker. Men glemte å kjøpe natron på butikken. Håpløs. La oss ikke være beskjedne! Hva med å fjerne både mandag og tirsdag? Tre arbeidsdager holder vel plenty..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #471 Del Skrevet 17. februar 2014 Anje har gjort ting hun ikke kan og forsøkt å lage nøttesmør. Men sånn mot slutten av forsøket kom det frem at enten ble det en mellomting mellom smør og malte nøtter eller så ble det ny blender på meg. I overkant optimistisk der. Men jeg skal bare ha nøttesmøret mitt i smoothies, så siden det smaker godt så er det sikkert ikke veldig nøye hvor smørete det smøret ble (eller noe slikt). Godt på smak. Og blenderen lever videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. februar 2014 #472 Del Skrevet 17. februar 2014 Nøttesmør. Oppi smoothie? Nytt for meg. Hva slags nøtter laget du av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #473 Del Skrevet 17. februar 2014 Banan, melk og en skje nøttesmør med sjokolade eller vanilje = verdens beste frokost i farta! Jeg liker ikke peanøttsmør, men mandel eller hasselnøtt - Nom! Men det er jo så vanskelig å få tak på (og så sabla dyrt når jeg finner det..), så da tenkte jeg å prøve selv av noen mandler som var igjen fra biscottien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #474 Del Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor, BBC? Hvorfor friste på det her viset? Må kanskje få meg litt viljestyrke.. Men først skal jeg sjekke om jeg har slike plasttupp-dingser som han bruker. Hva de nå enn egentlig heter. Må lage eclairs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #475 Del Skrevet 18. februar 2014 Eclairs = eklinger, tror jeg heller at jeg skal kalle dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2014 #476 Del Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor har jeg ikke smakt det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #477 Del Skrevet 18. februar 2014 Fordi det er veeeldig vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2014 #478 Del Skrevet 18. februar 2014 Er det? Det ser ut som en baguett med sjokolade på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #479 Del Skrevet 18. februar 2014 Fordi det er veeeeldig farlig? Jeg har faktisk smakt ikke-gode eclairs. Husker ikke hvor i verden det var, men den kremsaken inni hadde gjort hele eclairen myk og seig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2014 #480 Del Skrevet 18. februar 2014 Åh, er det sånn vannbakkelsaktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå