Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #381 Del Skrevet 2. februar 2014 Hagepraten er i gang - det lover godt. Hageprat lover alltid godt. Og her går det i matprat også. Jeg fikk nemlig endelig laget den kyllingfrikasseen i helga. Det var god mat! Og nå vurderer jeg pannekaker. Eller crepes med lime. Til lunsj/brunsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2014 #382 Del Skrevet 2. februar 2014 Ahh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #383 Del Skrevet 2. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2014 #384 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg sådde paprika for et par år siden. Den kom seg sååå bra. Også kom det et skikkelig uvær helt ut av det blå. Og da brakk den Så det ble ikke noen paprika på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #385 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg sådde paprika for et par år siden. Den kom seg sååå bra. Også kom det et skikkelig uvær helt ut av det blå. Og da brakk den Så det ble ikke noen paprika på meg Knakk den? Så utrolig kjipt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #386 Del Skrevet 2. februar 2014 Ahh.... Nom! Mett nå. Crepes med aroniasyltetøy. Jeg sådde paprika for et par år siden. Den kom seg sååå bra. Også kom det et skikkelig uvær helt ut av det blå. Og da brakk den Så det ble ikke noen paprika på meg Isjda. Skjedde med en av tomtene mine i fjor. Men den vokste videre, med stilken nesten av. snodig plante. Siden det er værhard her så får jeg satse på lave og kompakte planter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2014 #387 Del Skrevet 2. februar 2014 Hageprat, ja. Får se om jeg kommer til å så noe i den lille kassa vi har stående på verandaen. Det er liksom vår mulighet, kjipt med blokk. Men vi fikk jo... fem sukkererter et år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2014 #388 Del Skrevet 2. februar 2014 Åh, sukkererter! Der jeg bodde når jeg var barn hadde naboen sukkerert-hage. Det var sånn ca 5x10 meter med høye sukkerertplanter! Og jeg fikk selvfølgelig forsyne meg så mye jeg ville. Snille nabo-mannen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #389 Del Skrevet 2. februar 2014 Hageprat, ja. Får se om jeg kommer til å så noe i den lille kassa vi har stående på verandaen. Det er liksom vår mulighet, kjipt med blokk. Men vi fikk jo... fem sukkererter et år. Sukkererter er gode saker. Men det er dette med plassen. Jeg trøster meg med å spire erter i en krukke. Erteblad er godt det og. Åh, sukkererter! Der jeg bodde når jeg var barn hadde naboen sukkerert-hage. Det var sånn ca 5x10 meter med høye sukkerertplanter! Og jeg fikk selvfølgelig forsyne meg så mye jeg ville. Snille nabo-mannen!Oi! Det er mye sukkererter, det. Hvor får en tak i sånne naboer, tro? Jeg vil ha en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2014 #390 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg tror de bor der enda kanskje jeg skal gå på sukkerertslang til sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #391 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg tror de bor der enda kanskje jeg skal gå på sukkerertslang til sommern? Du får bli godvenner med han, så har du din helt egen sukkerertleverandør! Og om de har en sønn på din alder, så må det være lov å flørte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2014 #392 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) De har bare en datter som er litt eldre enn meg desverre. Men hun lekte jeg masse med da vi bodde der. Den dagen vi flyttet inn i det huset (jeg var 3 år), forsvant jeg. Var helt bortevekk og foreldrene mine var ganske paniske - men det viste seg at jeg hadde gått inn til naboen og tatt meg til rette der Endret 2. februar 2014 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #393 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Du kjente duften av ferske sukkererter? Synd det med ingen gutter... Jeg har heklet kjolen nesten ferdig. Vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt feil av oppskriften på halsen. Sånne kanter er noe herk. Legger ved bilde en stund: -snip- Endret 3. februar 2014 av Anje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 #394 Del Skrevet 2. februar 2014 For en fin kjole Anje! Den minner meg om en kjole jeg hadde da jeg var liten. Har bare sett den på meg på bilder, men en sånn litt gammeldags/moderne kjole - ja - fiiiin! Hvem hekler du til? Eller kanskje du har fortalt det tidligere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #395 Del Skrevet 2. februar 2014 Takk Aldri! Jeg hekler til det lille søte nurket jeg er fadder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 #396 Del Skrevet 2. februar 2014 Ååå så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. februar 2014 #397 Del Skrevet 2. februar 2014 Så fin kjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. februar 2014 #398 Del Skrevet 2. februar 2014 Åh, den var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #399 Del Skrevet 2. februar 2014 Så utrolig fiiiin kjole, du er jo kjempeflink! Nydelige farger også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #400 Del Skrevet 2. februar 2014 Så søøte dere er. Jeg syns den er sånn gammeldags jentete. Nå blåser det så det rister i veggene her. Jeg som hadde tenkt å ta kvelden. Får ikke sove mens huset rører på seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå