vanilje Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Bare for min egen nysgjerrighets skyld... Hva tiltrekker/tenner dere ved det motsatte eventuelt samme kjønn, på UTSIDEN? .. (det indre teller, men det ytre gjelder) *sukk* uansett! ..kanskje bevege oss unna klisjeene pupp og stump? Hva roterer rundt i hodene deres?! Hilsen vanilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Brennende brune øyne...en sensuell parfyme...et innbydende kroppsspråk...AAAHH! *sukk*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 11. juni 2002 #3 Del Skrevet 11. juni 2002 Tenner på tøffe menn.... De skal se ut som en som om det ikke er en eneste ting hær i verden som kan skremme dem og de skal vite at de er tøff og gå som tøffinger.... Mystiske øyner helst brune og på toppen av det hele skal de virke u-oppnå bar for meg slik at jeg må "jakte" eller så må de være skikkelig manndig og vise at de skal ha meg og jeg har ingenting jeg skulle ha sakt Jeg har man no da så det blir vel helst i fantasine sliketing skjer no.... Min sammboer er en tøffing det var derfor jeg fallt for han 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. juni 2002 #4 Del Skrevet 11. juni 2002 *Brune, fantiske øyne er tiltrekkende *"kløften" på ryggen er tiltrekkende *Brede skuldre er tiltrekkende *Ett vakkert, litt uskyldig smil er tiltrekkende *sikler sikler* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2002 #5 Del Skrevet 11. juni 2002 En selvsikker kvinne som ser deg direkte inn i øynene; med det bitte lille eggende smilet som en vet hva betyr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 11. juni 2002 #6 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg EEElsker store manne hender. Brede og deilige. AHHHHHHH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. juni 2002 #7 Del Skrevet 11. juni 2002 Menn som tar vare på utseende/kropp uten å overdrive. Solbrun kropp, glimt i øyet, mandig holdning, minimalt med hår på brystet.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 11. juni 2002 #8 Del Skrevet 11. juni 2002 @lfa Oh, en mann bør lukte godt!! Dessuten er det ikke noe i veien med pene øyner. Altså snille, litt farlig i blikket- øyner. Vansklig å forklare Kløften i ryggen må vere der, og SOLBRUUN!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2002 #9 Del Skrevet 11. juni 2002 Har alltid hatt sansen for litt "rampete" menn jeg. Ikke for striglede liksom. Blikket/øynene til Matt Dillon er favoritten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #10 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg kan egentlig ikke tenke meg noe mer attraktivt enn høye menn, relativt slanke, men veltrente menn(altså med litt muskler). Han bør også gjerne være en 7 - 10 år eldre enn meg. Ellers så liker jeg blå øyne som gransker meg indelig og forteller med blikket hva han vil.... Pene tenner er også bra!! Jammi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå