Dødspingvinen Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 I dag skulle jeg egentlig tatt en ny p-sprøyte. Og på nytt måtte ventet i tre måneder for å i hvertfall føle at vi hadde sjans til å bli gravide. Nå har vi bestemt oss for å begynne med å prøve. Eller prøve å prøve. Jeg vet jo at det kan ta laaaang tid før ting retter seg etter bruk av sprøyta, men jeg føler i hvertfall at nå begynner vi og. Så heretter skal jeg og delta her inne, og være med på alles gleder og sorger, og holde dere fullt oppdatert på min front. Er litt vanskelig å holde styr på syklusene mine enda, siden mensen har vært ikke-eksistrerende mens jeg har brukt sprøyta, men forhåpentligvis retter det seg snart. Stor prøveklem til alle sammen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 lykke til! Håper du får orden på sykusen ganske raskt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mai 2004 lykke til! Håper du får orden på sykusen ganske raskt da! Håper jeg og. Men jeg har hørt at det finnes hormontabeletter som kan ordne det, dersom det ikke kommer av seg selv raskt nok. Skal ordne meg slike dersom det ikke retter seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 Lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Lykke til med prøvingen! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. mai 2004 #6 Del Skrevet 2. mai 2004 Lykke til! Får håpe du slipper å være på prøver-forumet altfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 2. mai 2004 #7 Del Skrevet 2. mai 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 LYKKE TIL MED PRØVINGA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil så gjerne Skrevet 5. mai 2004 #9 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei. Vi har nettopp begynt å prøve vi også. Har prøvd en gang, men det gikk ikke så bra (har mensen nå :-( ) Har bestemt meg for å kjøpe EL-test til neste gang, siden er er litt usikker på når EL er... Lykke til med prøvingen, har hørt at det er lett å bli gravid like etter endt p-pille/p-sprøyte prevensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 8. mai 2004 Må ut å kjøpe meg el-test, jeg og. Aner ikke når jeg har det selv. Jeg har hørt at det er lett etter p-piller, men mange har vanskligheter når de har gått lenge på p-sprøyter. Kan ta laaaang tid før man får mensen igjen. Men vi får se. Det order seg nok før eller senere Det kommer til å ordne seg for, vil så gjerne. Men det tar sikkert litt tid. Er få her inne som blir gravide på første prøveperioden. Lykke til og klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 14. mai 2004 #11 Del Skrevet 14. mai 2004 Lykke til med prøvinga. Før jeg ble gravid med min yngste, gikk jeg på p-sprøyta. Ca 3 mnd etter jeg skulle tatt sprøyta, ble jeg gravid. Ikke sikkert det tar så lang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 14. mai 2004 Lykke til med prøvinga. Før jeg ble gravid med min yngste, gikk jeg på p-sprøyta. Ca 3 mnd etter jeg skulle tatt sprøyta, ble jeg gravid. Ikke sikkert det tar så lang tid... Tre måneder hadde egntlig vært ganske perfekt! Rekker vi til og med å bli gift først Er verpesjuuuuuuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå