Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #41 Skrevet 5. mai 2004 Vil du ha det skikkelig "traust", så la meg foreslå Ole Per (kjenner en som heter det!)
jordbær Skrevet 5. mai 2004 #43 Skrevet 5. mai 2004 Du var ikke forelska i Ole Jørgen fra Kløfta???? :o Nææh.. Han bodde/bor i Mosjøen
ellapille Skrevet 5. mai 2004 #45 Skrevet 5. mai 2004 Ole edvar ole kristian ole aleksander fillibom bom bom(hihi) Ole marius ole marcus ole sigvart ole einar
Jellyfish Skrevet 5. mai 2004 #47 Skrevet 5. mai 2004 Ole Theodor? Møtte akkurat noen bekjente som har fått en sønn de har kalt det. Helt nydelig synes jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #48 Skrevet 5. mai 2004 Derfor har vi bestemt oss for at han må få et navn til - så kan vi evt. bare bruke det andre til daglig... Dersom dere har tenkt at "det andre navnet", dvs. ikke Ole, skal brukes til daglig, bør dere sette "det andre navnet først! (Ellers garanterer jeg at pjokken blir kalt Ole xx eller bare Ole...) Hva med Hein Ole? Tor Ole?
Tusseline Skrevet 6. mai 2004 #49 Skrevet 6. mai 2004 Ole Ivar Urg! Fikk litt stygge assosiasjoner, der Forøvrig er Ole Kristian et fint navn.
Elle Melle Skrevet 7. mai 2004 #50 Skrevet 7. mai 2004 Ole Brage Ole Sverre Ole Harald Ole Håvar Ole Magnus Ole Are Ole Audun Ole Bjarte Ole Brikt Bror Ole Dag Ole Ole Elias Ole Even Men kanskje ikke Ole Frode? He, he, egentlig er det jo bare å ta en navnebok og begynne på a... Ole Jakob, er ikke det en papegøye i en eller annen barnebok?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #56 Skrevet 9. mai 2004 Ole Kristian (Christian) Ole Jonny Ole Birger Ole Einar Ole Jørgen Ole Georg Ole Aleksander (Alexander) Ole Edvard Ole Andre Ole Martin
Gjest Fighter Skrevet 10. mai 2004 #58 Skrevet 10. mai 2004 Ole Jakob, er ikke det en papegøye i en eller annen barnebok? Vet ikke. Har i hvert fall kjent to-tre med det navnet.
tenker Skrevet 10. mai 2004 #60 Skrevet 10. mai 2004 Ole Jakob, er ikke det en papegøye i en eller annen barnebok? Jo, tror Ole Jackob er med i en eller annen Torbjørn Egner- bok. Jeg har forøvrig også møtt en som het Ole Jackob, så det er jo "menneskenavn" også. Syntes Hein Ole, som noen foreslo, var ganske fint, jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå