Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #23 Skrevet 2. mai 2004 Takk for flere tips! Ole Petter er fint - må smake litt på det... Kanskje litt 'barnslig' det også? Ole-Marius er fint, men Marius er et litt vel 'moderne' navn for oss. Ole Erik skulle jeg ønske jeg likte, for vi skulle gjerne brukt de to navnene, men tror jeg syns det blir litt tungt med e-en sist i Ole og først i Erik... Hmm... Tror Ole Martin 'leder' ennå - tett fulgt av Ole Erik. Tar gjerne imot flere synspunkter...
Pip Skrevet 2. mai 2004 #24 Skrevet 2. mai 2004 Hum. Både Ole Erik og Ole Martin er fint, synst eg. Ole Erik er så kort at det ikkje gjer noko om det vert bittegrann tyngre ved dei to e-ane... Men det er jo i mine øyre... Lars Ole? Ole Jacob?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #26 Skrevet 2. mai 2004 Bob-Ole eller Ole-Carlos er jo sjeldne hehe Ole' Ole'
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #27 Skrevet 2. mai 2004 Par-Ole unnskyld Per-Ole Ole-Rene Ole i dole Ole-Dole Thor-Ole Ole-Johan Ole-mann Svein Ole Fred Ole Ole krekar Carl Ole Ole Peder Ole Haakon JAA!
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #28 Skrevet 2. mai 2004 ole Reidar Ole jonny ole birger Ole Gøran Ole Idar Ole Jacob Ole Kjartan ole Mindor Ole Peter/Petter Ole Sigve Ole Sigurd Ole Tomas Ole Vegard Ole Ørjan
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #31 Skrevet 3. mai 2004 Synes du skal kalle ham bare for Ole, jeg. Så teit er jeg
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #32 Skrevet 3. mai 2004 Synes du skal kalle ham bare for Ole, jeg. Så teit er jeg Egentlig enig med deg - liker korte og enkle navn vi også. Men så lenge det er slektninger som bor i nærheten med samme etternavn og Ole som første fornavn, blir det lett kluss da... Derfor har vi bestemt oss for at han må få et navn til - så kan vi evt. bare bruke det andre til daglig... Mange forslag her forresten - artig! Sitter fortsatt igjen med Ole Martin og evt. Ole Erik - men er fortsatt ute etter andre navn - som ikke er nevnt eller tenkt på, men som klinger godt...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #34 Skrevet 3. mai 2004 ole jacob ole anders alf ole stig ole svein ole
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #35 Skrevet 4. mai 2004 Ole August Ole Mathias Ole Kristoffer Ole Gustav Ole Vegard Ole Magnus Ole Viktor Ole Sebastian Ole Henrik Ole Nikolai Ole Iver Ole Vemund Ole Sivert Mulig noen av disse var nevnt før, men det er ihvertfall noen forslag. Synes det passer best med Ole først hvis dere skal ha dobbeltnavn, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #36 Skrevet 4. mai 2004 Min kjære heter Ole Ronny.. Men jeg liker godt de navnene du liker, Ole Erik og Ole Martin!
'Lilly' Skrevet 4. mai 2004 #37 Skrevet 4. mai 2004 Ole Fredrik Ole Ivar Jon Ole Ole Aleksander Ole Gustav Ole Ivars.......
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #38 Skrevet 5. mai 2004 Har ikke lest alle innleggene, men her er mine forslag: Ole Jacob Ole Martin Ole Magnus Ole Petter
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2004 #40 Skrevet 5. mai 2004 Du var ikke forelska i Ole Jørgen fra Kløfta???? :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå